sklepy internetowe

duży + dla Agrokompleks  🙂
czy ktos wie co sie dzieje z Awil Horse? Chcialam cos kupic, a nie odpisuja na maila, nie odbieraja telefonow  🙄
Nie myślałam, że takie rzeczy się zdarzają 😉  ale bardzo duży minus dla konik.com.pl. W niedziele zamówiłam czaprak i owijki, w poniedziałek rano zrobiłam przelew, w poniedziałek po południu doszedł do odbiorcy. Myślałam, że wczoraj wysłali paczkę do mnie (dostępność 24h), dzisiaj czekam na kuriera, kurier przyszedł ale z inną paczką. Dzwonie do konika, Pani radośnie mnie informuje, że czapraka nie ma. Pytam się kiedy zamierzała mnie o tym poinformować, ona nie wie. Przykro.
Ja też nie jestem z zakupów w konik.com.pl zadowolona...
Zamówiłam szampon i psikacz z Absrbiny. Napisano do mnie, ze ostatnia sztuka szamponu jest uszkodzona i czy chce wybrac inny czy zwrot kasy.
Wybralam sobie drugi z Absorbiny (no trudno) i cuksy, zeby cena sie zgadzala. Teraz uwaga: stajnia jest 40 km od mojego miejsca zamieszkania.
Jakie bylo moje zdziwienie kiedy moim oczom na zdjeciu zrobionym w stajni ukazala sie czarna Absorbina i szampon...
Napislam wiec do sklepu z nadzieja, ze wysla kueirka z wlasciwym produktem a przy okazji obsluga stajni odda ten ktorego nie chcialam...
Niestety - musze tam jechac i sama odeslac produkt. Na serio nie da sie wyslac kuriera w ten sposob?
Livia   ...z innego świata
09 czerwca 2016 09:55
Ode mnie dla równowagi plus dla Konika - bez problemu połączyli zamówienia, wszystko szybciutko wysłane, miałam pełny ogląd sytuacji 🙂
Euphorycznie, mam nadzieję, że nie dostanę Twojego sprayu, bo właśnie czekam na kuriera z konika z czarną absorbiną między innymi.  😀iabeł:
hahaha jakbyś dostala to byloby super.. bo mnie w ten weekend nie bedzie w stajni.
moze do gwiazdki im odesle... 🙄
Doszła czarna. 😉 Ale to przegięcie że masz po to dymać za przeproszeniem i wysyłać, niech przyślą kuriera do stajni po zły towar, a potem jak już nie mogą od razu doślą dobry!
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
09 czerwca 2016 17:55
Euphorycznie, mi przy pomyłce kurier dostarczał poprawny towar i od razu odbierał ten pomylony. Jeśli konik nie chce naprawić swojej wtopy to odeslij i zażycz zwrotu kasy, przynajmniej nie zarobią na tobie
Problem jest w odeslaniu wlasnie, ja bym zazadala zamowienia kuriera i tak dla nich będzie taniej niż oddawanie ci za przesyłkę A TO JUZ MUSZA ZROBIĆ  🤔wirek:

Ale po jednym pięknym przejściu z tym sklepem już nie mam takich problemów = nic tam już nie kupuję  😅
Rudzik - zwrócić to oni chcą ale ja SAMA do nich przyszłam powiedzieć że są w plecy 50 złotych i dostanę to co faktycznie zamówiłam jak odeśle Czarną. No i super tylko ja nie wiem kiedy tam będą.... 😵

Chciałam być uczciwa i bokiem mi wyjdzie....
zamów kuriera przez allekurier i popros kogos zeby druknal list przewozowy i nakleił na paczkę z absorbiną 🙂
Heh w mailu mam najtańsza paczką napisane a to tanie nie będzie ale chyba tak zrobię. Słabo bardzo słabo!
W jakim sklepie dostanę taśmy do pastucha, słupki - drugiego gatunku? Sporo osób kupuje na bazarkach, targowiskach u siebie w mieście, u mnie niestety takich brak w okolicy  🙁   :kwiatek:

ja taśmy zamawiałam z eequus.pl 🙂 no i nie słupki a paliki też tam zamawiałam 🙂
Euphorycznie u  mnie był dziś kurier od sklepu GNL, odebrał jedna paczkę (zwrot) i przywiózł mi drugą. Bez problemu.
A ja bym im powiedziala, ze albo przysla kuriera, albo jednak beda te 50 zl w plecy. Za błędy sie płaci.
A ja bym im powiedziala, ze albo przysla kuriera, albo jednak beda te 50 zl w plecy. Za błędy sie płaci.

DOKŁADNIE!!
Zapomnialam im z wrażenia odpisać więc zrobiłam to teraz.
Bardzo im bylo przykro bo nie mieli takiej mozliwosci zeby wyslac mi kuriera wiec odpisalam:

To bardzo słabo bo jakby nie patrzeć muszę tam jechać specjalnie.
Kiedyś pewnie odeślę ale następnym razem dobrze się zastanowię zanim zrobię u Was zakupy.
Nie powinnam się martwić tym jak oddać produkt i już szczególnie tym,
żeby zrobić to szybo bo inaczej nie zobaczę tego, co faktycznie zamówiłam.
Euphorycznie, jak dla mnie to po prostu tam zadzwoń i bądź nie miła. Działa w 100%. Poproś z szefem działu. Działa w 100%.

Update mojego poprzedniego postu:

Oddzwoniła do mnie bardziej kompetentna osoba, niż panienka, która "nie wiedziała kiedy ma zamiar mnie poinformować o braku zamówionego czapraka" i powiedziała, że ściągną go z innego sklepu. Da się? Da się. Czasem nie warto być uprzejmym w takich sytuacjach, kiedy sklep zawala - pamiętajcie, to oni mają być dla nas a nie my dla nich!
Ogromny plus dla BR-konie (Animalia). Przedmiot zamówienia przyszedł duzo szybciej niz miał byc, kontakt ze sprzedającymi super, wiele podpowiedzieli i wiedząc ze czekam na imieninowy prezent dołączyli do paczki życzenia  co było bardzo miłe 💘  :kwiatek:
Olson ja ich mam w nosie teraz... Może kiedyś odeślę a może nie?
W sumie to nie mnie powinno zależeć biorąc pod uwagę,
że sama do nich z tym przyszłam bo w sumie oni są w plecy nie ja.  🤔wirek:
Euphorycznie, no i bardzo dobrze, nie odsyłaj wcale 😉
Za 30 zl taniej pchniesz spokojnie jakiemus znajomemu, a to co chcialas zamow gdzieindziej
Dopisuję się do mega minusa dla KONIKA.PL

Przysłali nie to co kupiłam więc jak czytam pewnie będę musiała ponosić koszty i tracić czas na odesłanie żeby otrzymać to za co zapłaciłam, bo nie chce im się jak w każdym innym sklepie przysłać kuriera z właściwym towarem i po odbiór tego do odesłania  😵

Ale mój minus dotyczy jeszcze oszukiwania na cenach!
Zamówienie zrobiłam w promocji z okazji dnia dziecka -15% - i bardzo się zdziwiłam kiedy na rzeczach otrzymanym w paczce zobaczyłam naklejone ceny NIŻSZE niż zapłaciłam niby z rabatem 15%   😤
Miałyście może takie przypadki?
Plus dla febro.  Bezproblemowa  wymiana ogłowia  błędnie  oznaczonego  przez producenta  (rozmiar),  kurier odebrał  ode mnie to złe  (używane, bo nie od razu  się  połapałam,  że  mam zły  rozmiar) i dostałam  od razu  nowe.  🙂
Odpisali mi (trzymajcie się):
Przepraszamy, że zaszła taka sytuacja podczas Pani zakupów, jednocześnie uprzejmie zwracam uwagę, że jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki się  - zwłaszcza przy dużej ilości zamówień - zdarzają. Przykro nam, ale nie możemy zaproponować innego rozwiązania jak zwrócenie się z uprzejmą prośbą o odesłanie niewłaściwego produktu. Chyba, że Pani lub komuś z Pani stajni przyda się czarna Absorbina, to oczywiście możemy pomyśleć nad rozwiązaniem w tym kierunku.

Pomyśleć to nad logistyką proponuję .
Ja już  odpisywać nie będę - szkoda klawiatury.
Euphorycznie nie wierzę im w to ,że nie mogą wyslać kuriera... Nadają paczkę przez system, tylko zamiast wybrać siebie jako nadawce, a Ciebie jako odbiorcę- ustawiają odwrotnie. Pobierają list przewozowy i wysyłają Ci e-mailem. Tu dużej logiki nie ma 😉
Wydaje mi się, że po prostu nie przewidują takich sytuacji, albo mają tak dużo, że ciężko byłoby im ciągle kuriera wysyłać 😉 (żarcik)
To nazywa sie brak dobrej woli.
Bo przeciez koszty przedylki i tak muszą pokryć.
Pokryc koszt najtańszej wysyłki 😉
Najwidoczniej kurier przewyższa ich mozliwosci finansowe 😉
Mi tez odpisali że nie mogą wysłać kuriera tylko mam pocztą wysłać 🤔wirek:
Niestety w moim przypadku nie jest to takie proste bo nie mam poczty za rogiem i nie zamierzam ponosić kosztów w postaci choćby paliwa żeby dojechać na pocztę.
Właśnie o to chodzi że koszty przesyłki to nie są całe koszty jakie np. ja bym poniosła.

A z cenami to niby "pomyłka ometkowania przy przyjęciu towaru", ciekawe tylko że to dotyczy kilku różnych produktów i różnica w cenie jest za każdym razem mniej więcej 15% 😵
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się