Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

No dobra - jest jakaś dobra osoba, która dostała kod a jeszcze nie zamówiła i zgodzi się przyjąć coś do koszyka? Póki jeszcze coś zostało?  😁
I drugie - zastanawiam się jak jest z kaskami? Można je normalnie dodać do koszyka z czasem oczekiwania 6tyg (i tak było też kilka dni temu - zero rozmiarówki na stanie, wszystko na zamówienie) - mogę kupić i dostanę ze zniżką?
Moniqa, nie, tylko to co jest na stanie
Ja już maila dostałam że zamówienie jest w trakcie realizacji, zakładam że wszystko przeszło 🙂
Mnie się chyba udało, choć zobaczymy jeszcze czy nie przyjdzie mail, że czegoś nie ma - oby nie!
Przez błąd z Veredusem się zawahałam i ktoś mi zwinął jeden czaprak z koszyka  🤬, ale tłumaczę sobie, że nie był mi kolejny potrzebny. Ja zaryzykowałam zanim opublikowali info o Veredusie - przeczytałam jeszcze raz warunki promocji, wrzuciłam magnetiki do koszyka i postanowiłam napisać do nich z pytaniem i najwyżej by mi go usunęli z zamówienia i bym zapłaciła tylko za resztę. To akurat był ważny punkt zamówienia, bo dla zdrowia konia.

I ja tez poprzednio dostałam kod po 12, a teraz 10:27
A mi też by ktoś coś zamówił? Kodu dalej nie dostałam...
Takiego ruchu to tu jeszcze chyba nie było! 😀
Szkoda 🙁 Miałam nadzieję złapać kask  😁
U mnie nadal pusto 🙁 Ozłocę za pomoc
Kurde, ale jestem rozżalona no 🙁 Chociaż z drugiej strony i tak nie interesują mnie czapraczki etc wiec może będę miała jeszcze szansę coś kupić.
Ja nadal czekam na maila a rzeczy ubywa 🙁 Może któraś z osób, która już złożyła zamówienie podzieli się kodem na PW? Bo podejrzewam, że jest jeden...
W mailu od Equishopu jest napisane że kod jest jednorazowy
Też nie dostałam kodu a chciałam zrobić tylko szalone zamówienie na podkolanówki których już oczywiście nie ma... Rewelacja z takimi kodami dla wybranych  😕
Jest info w mailu, że kod można wykorzystać tylko raz. Stąd właśnie był problem jak ktoś chciał veredusa, który nie wchodził, bo już nie domówi w drugim zamówieniu  🙁 Kody wyglądają jak wygenerowane przez automat, więc możliwe, że każdy ma inny.
A jak długo czekaliście na odpowiedź mailową?
A możecie wejść w szczegóły zamówienia???? Bo u mnie też czegoś nie ma i tam powinnam sprawdzić a nie chce mi wejść. U mnie odpowiedź była od razu  a zamówiłam chwile po dostaniu kodu około 10:30
Ja zamawiałam po 10 i mam już 2 maile propo zamówienia, w historię też bez problemu mogę wejść
Ja również zamówiłam Veredusy, napisałam e-mail więc powinno być ok  😉
barnabik, też nie mogę wejść w szczegóły i nie wiem, czego nie mam 🙁
Pamiętajcie, aby na jedno zamówienie wszystko wziąć...ja głupia przez te veredusy rozbiłam zamówienie na dwa... - kod potem już nie wchodzi.
Może jakaś dobra dusza, która jeszcze nie zamówiła, dopisała by MAGNETIK STABLE BOOT EVO PRZÓD M ??? Pliiiissss
też nie dostałam żadnego kodu...mogli napisać, że te kody tylko dla wybranych...
pati11, nie dla wybranych
Mają Armageddon i rzeczywiście system nie wszystko ogarnął 🙁 znaczy mamy pecha po prostu
Też jeszcze nie dostałam kodu, ale jest szansa że dostanę. Obsługa robi wszystko co w ich mocy aby to jakoś ponaprawiać...

UWAGA:
Jeśli ktoś nie dostał kodu to niech to zgłosi na revoltowy PW  Equishopu lub jako wiadomość na FB Equishopu z podaniem adresu e-mail
Ja też nadal nie dostałam odpowiedzi meilowej, a wysłałam meile na dwa różne adresy, jeden podany przez konsultanta, a 2 tutaj na forum. Każdy się martwi, bo jak zamówił za dużą kwotę, to czy ta cena zostanie zmniejszona. Lecz też trzeba być wyrozumiałym, przecież oni mają burzę w sklepie, telefony się urywają, skrzynka mailowa pewno pełna, wiadomości do konsultanta pewno też nie mało, na dodatek dużo osob w sklepie stacjonarnym jak nic. Z tym współczuję 😵
Livia   ...z innego świata
27 czerwca 2016 10:57
Ja kod już dostałam, ale chyba jako jedyna nie zamierzam z niego skorzystać 😉

Swoją drogą, odnośnie udostępniania kodu tutaj - może czytałyście drobny druczek (choć pewnie nie 😉), tam jest informacja że kod jest ważny tylko i wyłącznie przy nazwisku osoby, do której poszedł mail. Inaczej kod jest nieważny.

edit: w związku z powyższym proszę mi nie wysyłać próśb o odstąpienie kodu.
No właśnie dostałam też wiadomość od sklepu 🙂 teraz tylko pytanie czy cokolwiek mi jeszcze zostanie z tego co chciałam ;p
Jbc ja mam jeszcze niewykorzystany kod - albo mogę coś komuś zamówić albo oddać (zależy czy znajdę coś dla siebie 😀)
jbc priv
Ja kod już dostałam, ale chyba jako jedyna nie zamierzam z niego skorzystać 😉


Są nas dwie  😉
Chętnie przygarnę wolny kod! Niestety jak zwykle przez nie śledzenie Facebooka ominęła mnie promocja 🙁
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
27 czerwca 2016 11:24
Ja zamówiłam już, ale chciałabym jeszcze oficerki, na które zdecydowałam się dopiero teraz, czy ktoś zamawia coś jeszcze lub nie wykorzysta kodu i mógłby mi je zamówić proszę? 🙁
Promocja na derka siatkowa w zestawie z kapturem i maską  - 25 %  do środy 29 czerwca na  http://healthyhorse.pl/glowna/995-treat-bag.html?search_query=hy+derka&results=45&cate=  Dostępna pełna rozmiarówka.
Bardzo duży plus dla Equishopu  👍 - po moim wpisie na wątku dostałam od nich wiadomość  😅 - na prawdę jestem pełna podziwu jak oni to ogarniają - osobiście chybabym się pogubiła...
Livia   ...z innego świata
27 czerwca 2016 11:39
tulipan, uff, bo już zaczynałam się czuć jak przy puszczaniu nowej gazetki w Lidlu, taki sam szał 😂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się