Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Ej dziewczyny, dajcie im odpocząć. To był wyjątkowo długi dzień dla Equishopu i pewnie postanowili - nie wiem - zjeść coś, czy jakoś tak... Pracowali dziś co najmniej 12 godzin bez przerwy na przysłowiowe siku (patrząc na szybkość reakcji na nasze skargi). Pamiętajcie, ze to też sklep stacjonarny - jakby był w moim mieście, to przed otwarciem byłaby kolejka jak na wyprzedażach w Media Markt, oo albo jakby rzucili Crocsy do Lidla  😜

Jutro też jest dzień. Ja dostałam potwierdzenie zamówienia i oczywiście pukam się w łeb, że nie zamówiłam np. ochraniaczy dla 2 koni tylko dla jednego 🤔wirek: ... tłumaczy mnie oczekiwanie na kod, padnięty serwer i strach że już nic mi się nie uda zamówić :/ I też nie wiem, czy wszystko z zamówienia będzie. Jeśli nie - trudno. Nie zrobię afery. Takie prawo rynku. Kto pierwszy ten ma większy wybór 😉
Ja kod dostałam 10:26 a 10:29 już dostałam potwierdzenie zamówienia. Mam nadzieję, że moje zamówienie jak i Wasze przebiegną bez zakłóceń.
No cóż, bywa i tak 😉 Dobrze ze nie zmienili zdania.


Ja sie na kod nie załapałam ale moja koleżanka tak. Dostała kod dość późno ale czesc rzeczy udało sie zamowic po czym otrzymała maila, ze jej kod nie przysługuje 🙄 🙄
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
27 czerwca 2016 21:29
zrobiłam zamówienie w equishopie na spora sumę. Czy wam też naliczyło koszty wysyłki?  👀
Tak.
Promocja nie obejmowała kosztu wysyłki. Tak było napisane w regulaminie promocji
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
27 czerwca 2016 21:32
nie no spoko, ale przy zakupach na dużą kwotę sklep ogólnie nie ma darmowej wysyłki?  👀
jeu , cieszmy się z -50 , nie wymagajmy darmowych paczek ,bo sklep pójdzie z torbami  😁
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
27 czerwca 2016 21:38
spoko, tak tylko zapytałam  😉
Nasturcja.
A co oznacza "duża kwota" ? 300, 500 czy 3000 zł ?
No bo wiesz 🙂
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
27 czerwca 2016 21:56
szemrana leci PW  😉
Ja z jedną rzeczą nie zdąrzyłam, chcę teraz wymienić na inną, ale sklep nie odpisuje i nie wiem czy się uda 🙁
Chętnie się dołączę do czyjegoś zamówienia, najlepiej z województwa pomorskiego.  :kwiatek:
[s]Mogę oddać kod 🙂[/s] nieaktualne 🙂
Ja z jedną rzeczą nie zdąrzyłam, chcę teraz wymienić na inną, ale sklep nie odpisuje i nie wiem czy się uda 🙁
Serio? Nie odpisują? O 22? No bezczelność  🤔wirek:
Nie chce mi się wierzyć w to , co czytam. Sklep daje 50% rabatu od i tak niskich cen markowych produktów, a Wy tylko narzekacie  😲
Też dołączę, gdyby ktoś jeszcze zamawiał  :kwiatek:
_Gaga uspokój się trochę już... nikt tu nie atakuje sklepu. Ja zamówiłam rano i rano wysłałam maila i też nie dostałam odpowiedzi. Więc może nie wszyscy atakują, tylko dzielą się obawami. Nie musisz całą sobą bronić equishopu, bo chyba nic im nie grozi  👿
A ja jestem ciekawa co im tam jeszcze zostało na sklepie. Tak z ciekawości przeglądam teraz stronę sklepu i gdzie nie wejdę pojawia się komunikat, że produkt niedostępny.

A tak BTW to szacun dla Equishopu, że nie wykręcili się jakoś tylko zrealizowali tą akcję promocyjną, bo głowę daję, że zapomnieli o tym, że na tym etapie mogą przytrafić się karne.
Wielki szacun dla equishop. Wymienili mi zamówienie na ochraniacze veredus 😅
kitty, sorki ,ale wkurza mnie polskie narzekanie. Czego by jakikolwiek sklep nie zrobił (promocja, darmowa wysyłka, gratisy) i tak będzie źle (zła promocja, nie natychmiastowa wysyłka, słabe gratisy)...
Dzień dobry, wstał nowy dzień, a wraz z nim ekipa zombie - czytaj: pracowników Equishopu  😜 😜 😜
A poważnie - staramy się jak możemy, ale naprawdę wczoraj nasz system zwariował kilka razy, w sklepie w Katowicach i Pruszkowie były tłumy, co oznaczało że rzeczy mogły być jednocześnie "kupowane" równolegle online i w "realu", skrzynki mailowe pękały w szwach, na pewno nie każdy dostał odpowiedź, choć staraliśmy się wszystkimi drogami opanować sytuację, a wszystkie zgłoszenia były analizowane (więc mimo braku odpowiedzi - na pewno ktoś się zajął sprawą). Staramy się jak możemy aby zamówienia dotarły do Was, wczoraj "wyszły" pierwsze partie zamówień. Niestety nie możemy zagwarantować, że absolutnie wszystko będzie zrealizowane tak jak zamówiliście, pewnie pojedyncze rzeczy mogą ostatecznie okazać się niedostępne. Ale jakoś z tego wybrniemy razem. Natomiast na pewno dziś sklep jest już mocno przebrany...  🙄 Przy okazji dziękujemy za Waszą cierpliwość i wyrozumiałość, dzięki temu łatwiej jest znosić sytuacje, gdy mimo starań otrzymujemy negatywne wpisy i opinie. Sytuacja nieco nas przerosła. No i ... pewnie byłoby o wiele łatwiej, gdyby nie było tylu prób wyłudzeń i oszustw, od ludzi, którym rabat się po prostu nie należy... Niestety sprawdzić trzeba każdą sprawę, także w sytuacji, gdy ktoś po prostu gra nieuczciwie. A Ci, którzy są uczciwi czekają w kolejce...  🙄
Klubjezdziecki to Ci się udało - zamieszanie wielkie, to zrozumiałe -- ja od wczoraj rana nie mam odpowiedzi czy zostały dołączone moje veredusy do zamówienia czy nie - dostałam tu odpowiedź na pw zaraz po moim rannym wpisie czy mogłabym się do czyjegoś zamówienia dołączyć (bo mi rabatu nie uwzględniło na veredusy a to było tuż po 10 i nie wiedziałam jeszcze, że będzie to przez sklep korygowane i rozdzieliłam zamówienie, a tu klops bo kod nie wchodził już). Bardzo się ucieszyłam reakcją sklepu i szybciutko napisałam i zamówiłam. No i nic nie wiem dalej... Zamówienie opłacone  po 10 i czekam co dalej 😉
Już pierwsze ogłoszenia z veredusami się pojawiły. Ciekawe co zrobią jak ktoś kupi, a potem się okaże, że w Equishopie zabrakło :P
LatentPony   Pretty Little Pony :)
28 czerwca 2016 09:57
EquishopPL, pisałam maila, ale nie dostalam odpowiedzi, wiec moze napisze tez tutaj - czy w przypadku nietrafionego rozmiaru ochraniaczy/podkładki/innych rzeczy ze stalej oferty, bedzie mozliwosc (oczywiscie w miare dostepnosci w sklepie) wymiany na inny rozmiar?
Wahałam sie miedzy mattesem M a L, w koncu wzielam M i ciagle nie wiem czy dobrze zrobilam...
Czy jest tu jeszcze ktoś, kto nie zrealizował swojego kodu? Coś bym jeszcze zamówiła :P
LatentPony wymiana będzie możliwa, jeśli tylko okaże się że jest na co wymienić 😉 ale to jesteśmy w stanie zrobić dopiero po uporaniu się z realizacją zamówień. Teraz jest to absolutnie niewykonalne.  😵
Z tym wystawianiem veredusów to przeginka... Niby nikt nikomu zabronić nie może... ale jakoś mnie to jednak razi...
Czy jest tu jeszcze ktoś, kto nie zrealizował swojego kodu? Coś bym jeszcze zamówiła :P

A niby miałaś wcale nie zamawiać 😀

kitty, mnie też. Ale czego się można było spodziewać... To jak z Crocsami w Lidlu, ludzie myślą, że zrobią na tym biznes życia. 😉 Ciekawe, co zrobią, jak nikt ich nie kupi, bo się wszyscy obkupili w Equishopie już, i z nimi zostaną. 😉
Ale poczekaliby chociaż aż paczka do nich dojdzie, a nie ledwie zamówili i już sprzedają. A jak towaru zabraknie, albo paczka się opóźni / przyjdzie uszkodzona / zajdzie pomyłka... cokolwiek.
Moja paczka już dzisiaj dotarła.
Skaczę z radości.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się