Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Moja paczka dzis wysłana, na szczęście okazało się, ze tylko jedna rzecz, pierdółka nie była dostępna  😅
EquishopPL - ja tylko napiszę - Brawo za udźwignięcie tematu promocji  :kwiatek:

Sivens, może ktoś kupił stacjonarnie. 😉
Ja wam powiem że gorzej będzie jak osoby co kupiły Veredusy dla swoich koni okaże się że zabrakło, a pójdą "hurtem" do osób co chciały je po prostu sprzedać drożej!
Cały czas siedzę i czekam że potwierdzenie wysyłki i że wszystko jest (zrobiłam bardzo szybko zamówienie wiec nie powinno mi nic zniknąć) ale mimo wszystko się boje że coś co kupiłam małemu zwłaszcza moje Limitowane Veredusy i Napiętki mi znikną  😵 I nie jest to marudzenie czy pretensje, tylko się zwyczajnie martwię o zamówienie  😁
Ale nigdy Equishop mnie nie zawiódł więc i myślę że teraz będzie dobrze  🤣
sumire dobra, o tym nie pomyślałam :P
Vendettka smutno by było :/ my też dalej czekamy na potwierdzenie zamówienia. Trochę się niepokoję, bo zamawiałyśmy jako jedne z pierwszych (10:47), a dalej cisza.
Sivens Za przez kłopot z Veredusami zamówiłam dopiero (10:51)  🙁 Bo jak w koszyku za same  ochraniacze widziałam 2 000 to się zawachałam, aby kliknąć kup i potem kombinować, a ze wiadomo pełno ludzi nie mogłam się dopisać/dodzwonić aby się dowiedzieć żeby potem gdyby wyszło jednak że nie, nie robić sklepu większego zamieszania...

Zastanawia mnie czy ktoś pobił rekord hurtem w zamówieniu ochraniczy (na sprzedaż) oby taka osoba nie "zabrała mi moich"  🤣
ja mam potwierdzenie zamówienia z 10.49 i też nie mam potwierdzenia wysyłki  😕 trzeba czekać, nic nie zrobimy... też mam dużo ochrów, ale nie na sprzedaż  😁 a i tak ubolewam, że więcej nie zamówiłam
kitty W sumie za taką cenę, nawet jak kupić o jeden komplet sobie więcej i wrzucić w pakę/szafę na później jak rozwalą się jedne, to super pomysł i nawet sumienie nie boli że dwa komplety do jednego konia się kupi!  😅
Hej, czy ktoś mi może powiedzieć jak to jest z tymi zamówieniami, bo zamówiłam Veredusy ale nie opłaciłam, bo ten kod rabatowy nie działa, wysłałam mejla z kodem i nr zamówienia, oni to przeliczą i wyślą nr konta ? czy ktoś już tak miał ?
natka55 Ja akurat też miałam problem z naliczeniem Veredusów, ale brałam za pobraniem. Myślę że jak zedytuja Ci zamówienie to gdy zobaczysz kwotę (na stronie) weźmiesz dane z potwierdzenia zamówienia i będzie dobrze ;p Bo ja maila też nie dostałam że zostało już zmienione, mają zbyt dużo roboty pewno na takie coś
kitty Mi się z wysyłką nie spieszy, byle dostać potwierdzenie, że wszystko jest.
Vendettka No niestety nie mogą zweryfikować czy ktoś bierze na sprzedaż czy dla siebie. My np. zamówiłyśmy 3 kpl, ale dla każdej po jednym.
właśnie nie wiem czemu nie zaznaczyłam że za pobraniem, tylko kliknełam na przelew, ale go nie realizowałam, gorzej jak mi to przepadnie  😵
Pisałam na stronie ze "wsparciem" dowiedziałam się że jeśli chodzi o wysyłke :
"Niestety mamy opoźnienia w zamówieniach. Podejrzewam ze paczka wyjdzie za ok tydzień. Przepraszamy za zaistniała sytuacje"

A napisałam do nich bo obudziłam się że do ochraniaczy które zamówiłam, świetnie by pasował czaprak i nauszniki z Veredusa...  🤬 No i zawracałam głowę  👀, czy da radę może jeszcze je wrzucić do zamówienia, bo później na pewno nie kupie bo cena mnie zabije, ale przynajmniej miałam sumienie szmatoholickie że próbowałam  😁
właśnie nie wiem czemu nie zaznaczyłam że za pobraniem, tylko kliknełam na przelew, ale go nie realizowałam, gorzej jak mi to przepadnie  😵

Ja napisałam wczoraj mailem prośbę o zmianę sposobu płatności z przelewu na za pobraniem. Zmienili mi bez problemu, dostałam odp. na maila i dziś mam już paczkę wysłaną.  😍
[quote author=_Gaga link=topic=15196.msg2564077#msg2564077 date=1467100823]
kitty, sorki ,ale wkurza mnie polskie narzekanie. Czego by jakikolwiek sklep nie zrobił (promocja, darmowa wysyłka, gratisy) i tak będzie źle (zła promocja, nie natychmiastowa wysyłka, słabe gratisy)...
[/quote]
_Gaga przystopuj troszkę. Kilka stron wcześniej sama narzekałaś jaka to jesteś biedna i nieszczęśliwa bo nie dostałaś kodu. Ludzie teraz próbują się dowiedzieć czy wszystkie zamówione rzeczy do nich dotrą, myślę że sklep będzie w stanie to ogarnąć, troszkę cierpliwości 😉
EquishopPL wielki szacunek za uczciwość  😍
tereska i zastosowali Ci sami kod czy Ty nie zamawiałaś Veredusów ?
Ja się obawiam, że skoro nie ma żadnego info to pakują jak leci i ja się nie doczekam 🙁
My zamówiłyśmy pierwszą część płatną przelewem (poszło natychmiastowym), a domówione veredusy już za pobraniem. veredusy mają status w realizacji, a pierwsza część oczekuje na przelew.
tereska i zastosowali Ci sami kod czy Ty nie zamawiałaś Veredusów ?

Nie zamawiałam Veredusów
Bo w sumie w pierwszej lini mogły by być wysyłane pobrania, a potem płatność przelewem (bo wiadomo przelew musi zostać zaksięgowany)
tereska Kurcze zazdroszczę! Bo ja się doczekać nie mogę  😡
Vendettka i chyba tak jest... teraz żałuję, że nie wzięłam wszystkiego za pobraniem. Ale w sumie myślałam, że bez różnicy skoro puszczam expresem.
Dziewczyny wyraźnie napisali że będa wysylali W KOLEJNOŚCI, więc wsjo rawno czy przelew czy pobranie 😉

Kurde normalnie zbiorowa histeria  😜
Ja zrobiłam zamówienie wczoraj jeszcze przed 11, dostałam maila z potwierdzeniem, zmiana statusu na "w trakcie realizacji". Pani w Equishopie powiedziała że jesli nie dostałam maila z informacją o braku towaru wszystko jest ok. Trzeba czekać , na pewno maja tam kocioł. Nie popadajmy w zbiorową panikę 🙂
Widział ktoś promocje na cortaflexy, interesuje mnie hoof power, ten 454g ?  🙄
ola8719...., mi info o brakującym towarze przyszło dopiero dziś, chwile przed potwierdzeniem wysyłki 😉
Słuchajcie, aleśmy się zakręcili z tą promocją  🏇. W sumie nie dziwne, bo takie okazje nie często się zdarzają - z tego wszystkiego aż zaczęłam kibicować  😜
Wracając do tematu - EquishopPL ukłon wielki - ogarniacie to po mistrzowsku! Moje zamówienie już gotowe, wszystko jest, poza jakimś drobiazgiem (korzystając z okazji poubierałam w fajne ciuchy swoje córki - jedna szmatkoholiczka na obozie i świadomości nawet nie ma co dostanie  😅, a druga w wieku "odpornym" i jeszcze usłyszę, że nie do końca to co by chciała  👀, ale, że rozmiar mamy ten sam.... 😁 - z czapraków dla koni ucieszy się na pewno  🤣
Moje veredusy są już w paczuszcze  😍

Podsumowując - nie wiem jak oni to zrobili... ale jak zawsze (to mój ulubiony sklep) wywiązali się z zobowiązań. A łatwo nie mają... Myślę, że nikt nie będzie pokrzywdzony, jak czegoś zabraknie, to nie z ich nieuwagi, czy pominięcia osoby - tylko z kolejności zamówień online - w międzyczasie sklepy stacjonarne sprzedają przecież i jak serwery padły, to pewnie części nie dali rady wpisać, że zeszło właśnie i dlatego dostępność, która potem jest skorygowana - czasem w koszyku od razu, czasem po chwili, a i zdarza się, że na drugi dzień.
Ufff...to były emocje...większe niż w czasie meczu  🤣
Heh panika, bo dla niektórych to zakup życia  😜

Sarna Ja kibicowałam jak nigdy i ogromnie się cieszę z wygranego meczu. A po tym co zrobił Equishop to już radość osiągnęła max 🙂

edit: ja już kończę spamowanie i uzbrajam się w cierpliwość w oczekiwaniu na zamówienie :P
a ma może ktoś wolny kod? :kwiatek:
Zrobili jazdę po bandzie  😁 😁 😁 Ale szacun wielki , z umów trzeba się wywiązywać i pokazali że potrafią  🤣 My podjechaliśmy do stacjonarnego i bez najmniejszego problemu wszystko kupiliśmy .  😀
drabcio nie koniecznie po kolei :>  Bo znajoma zamówiła wieczorem bardziej bo był problem ze kodu nie dostała, ja zamówiłam tak jak wcześniej pisałam że 10:50, ona dostała już sms że jej wysłali, a mi napisano że za tydzień... a jak ja zamawiałam było dużo towaru tego co kupowałam więc nie powiedziałabym ze jest to po kolei :>
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się