Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

devil, przy takiej promocji i ogromie zamówień sądzę, że wszelkie braki nie usunięte ze strony wynikają z braku możliwości ogarnięcia tematu w 100% 🙁 Ja póki co nie wiem czy paczka będzie cała. In Post się nie spieszy 😉
Co do kolejności wydaje mi się - chociaż to tylko moje zdanie - że istotna też mogła być płatność. Jak ktoś wybrał zwykły przelew , to zanim kwota została zaksięgowana i zidentyfikowana - mogły pójść zamówienia pobraniowe, czy też zamówienia z szybkimi płatnościami. Niektórzy re-voltowicze pisali przecież, że nie wiedzą czy płacić czy nie, bo nie wiadomo czy wszystko jest... (co rozumiem, również miałam dylemat). Nie składałabym tego jednak na złą wolę sklepu - mogli się wycofać rakiem z promocji, mogli bardziej ograniczyć...

Tymczasem kibicujemy dziś Polsce podwójnie  🏇
Szkoda... Złożyłam zamowienie o 10:51 dostałam odrazu potwierdzenie złożenia realizacji. Dodatkowo zapewniono mnie że Verdusy bedą... A jednak ich nie ma 😉. Szkoda tylko że Carbon gele były jeszcze dostępne na stronie w zamawianym przezemnie rozmiarze we wtorek.
No ale ja też wzięłam pobraniowo. No nie chcę sądzić nikogo, ale jakoś nikt ze znajomych Veredusów nie zobaczy 😉 Przypadek? A zamówienie poszło naprawdę szybko.
Także no dla mnie trochę słabe zachowanie, ale zobaczymy jak będzie.
devil, myślę, że przypadek 🙁
Zwróć uwagę, że kilka osób tu pisało, że im ochraniacze doszły jednak (dobrze kojarzę?)
devil, kitty muszę zdementować pogłoski że equishop wysyła tylko część zamówienia żeby nie stracić 😉
dostałam absolutnie wszystko co zamówiłam,, a moje zamówienie do najmniejszych nie należało 😉
wygląda zatem że po prostu to zależy od szczęścia. Jeśli ktoś akurat zgarnął dany przedmiot w stacjonarnym-trudno 🙁 takie prawa rynku.

dziękuję equishop za super promocje
Precelek a o której dostałaś potwierdzenie zamówienia? Tak z ciekawości pytam 🙂 I zamawiałaś też ochraniacze Veredusa?
Zamawiałam przed otwarciem sklepu... a tak pomijając, to zamówiona pasza dalej jest dostępna na sklepie....
Też zamawiałam paszę i wydaje mi się że po prostu nie było dla nich opłacalne sprzedawać i wysyłać ją za taką kwotę więc nie wysłali w ogóle
Niestety mam dokładnie takie same odczucia...
Precelek a o której dostałaś potwierdzenie zamówienia? Tak z ciekawości pytam 🙂 I zamawiałaś też ochraniacze Veredusa?


Przyłączam się do pytania.

Kurde ja rozumiem, że zamieszanie itp. no ale nie rozumiem dlaczego zamówienia nie są realizowane po kolei. Uważam, że to niesprawiedliwe. A ochraniacze których nie dostaniemy były jeszcze długo dostępne po naszym zamówieniu.
Szczególnie się wkurzam, bo dostałyśmy potwierdzenie ze sklepu, że drugie veredusowe zamówienie zostanie obniżone o rabat i wysłane wszystko razem. A teraz się okazuje, że prawie nic z tego zamówienia nie ma.
Sivens dokładnie moje odczucia są takie same jak twoje.. Rozumiem, że do was też nic z Veredusa nie dotarło?
No niestety, mam wrażenie że im większe zamówienie, tym większe cięcia... Dokładając ich bardzo silne obawy, że ludzie kupują żeby sprzedać i zarobić, obstawiam, że stajenne zamówienia zbiorowe były ogromnym błędem i właśnie tak zostały potraktowane....
Dominika.J Nie wiem jeszcze co przyjdzie. Kwota pobrania to 202 zł zamiast 1107 zł. Dostałam odpowiedź od Equishopu, że ochraniaczy Olympus i smaru do skór nie będzie. Ale kwota nadal się nie zgadza, więc jeszcze czegoś musi nie być. Koleżanka nie dostanie chyba nic z tego co zamówiła :/

kitty Też odnoszę takie wrażenie. Chciałyśmy zrobić razem żeby było wygodniej i żeby nie płacić 3 razy za wysyłkę w to samo miejsce, a teraz żałuję, bo jakby każda sobie sama zrobiła to by poszło 60 zł na wysyłki, ale chociaż by dziewczyny dostały to co zamówiły, albo by nie były rozżalone, że jedna dostała wszystko lub część, a inna nic.
No ale nawet w mniejszych zamówieniach NIC Veredusa nie przyszło. Więc myślę że to po prostu taki chwyt, że wyślą kilku osobom ich rzeczy no ale nie mogą dopuścić do aż takich strat
Ja strzemiona też widziałam jeszcze wczoraj dostępne, a jednocześnie po wysyłce okazało się że już ich zabrakło. Jakim cudem?
Nadmuchaliśmy balonik, cieszyliśmy się że super promocja a wyszło? Jak zwykle.
Fajnie że udało się część rzeczy kupić z rabatem, no ale jednak to tylko mały procent, no i ja po prostu czuję się oszukana, bo nie wierzę w to że na tak duże zamówienie nie było ANI JEDNEGO kompletu ochraniaczy, czy chociażby przodu/tyłu, w różnych rozmiarach. Nic
Zwłaszcza że zamówienie zrobione dosłownie w ciągu 10 minut...
Sivens No to u mnie z zamówienia za 1336 zeskoczyło do 164... przyjdzie prawodopodobnie sam czaprak (wątpie, że kurier się pomylił w pdczytuwaniu kwoty). Nie dostałam żadnej informacji, że czegoś nie będzie, mało tego na stronie w historii zamówień wciąz widnieje kwota napisana przezemnie wyżej z fakturą ze wszytkimi produktami, tylko status zamówienia był zmieniany.
Tak samo jak devil czuję się troche oszukana... niby dobra komunikacja sklepu a jednak nie do końca.
Veredusy... tia... choć dla mnie jednak pasze ciekawsze 🙂
https://www.equishop.com/pl/pasze-i-suplementy/4533-pasza-h-250-musli.html
dostępna, mam maila o dostępności i konieczności wysyłki paletą ( za 250zł), pasza zniknęła dopiero jak napisałam że przyjadę po nią... kurde, ja ich nie kumam, można było zrobić promo na wybrane rzeczy, tylko wyniku meczu chyba nikt nie przewidział, a warunki promocji określone były na bannerze długo przed meczem....
Dziewczyny, która robiła zamówienie po 11 i dostala  ochraniacze olympus czarne rozm L oraz smar do skór? Będę mega wdzięczna za pw  :kwiatek:
Roudzielec eghem smar do skór również jest nadal dostępny na stronie sklepu... :/
kitty dlatego ja bym im nie chciała odpuścić, bo to juz drugi raz jak mnie w bambuko robią...
Bo niestety dajemy się robić... takie promocje u nas są raz na nigdy, więc i tak wszyscy się rzucą  🏇
Trudno... Ja kiedyś regularnie jeździłam na duże zakupy do katowic, już od jakiegoś czasu tego nie robię, bo za dużo wpadek sklepu. Ale i tak się kuszę na ich promocje. Chyba jestem typową polką  🤔wirek: wściekłam się najbardziej na siebie, bo anulowałam zamówienie na ochraniacze w innym sklepie i na pasze również. Nie wiem czy w skali sklepu złożyłam duże zamówienie, ale wydaje mi się że jednak tak. Dupa jak zwykle z tego wyszła, a ja durna się dziwię i wściekam... ale chociaż nie zmienili cen w koszyku, jak to miało miejsce w zeszłym roku  😂
Ja cały czas czekam i mam nadzieje... Potwierdzenie zamówienia z 10.45 z poniedzialku... Na stronie caly czas oczekiwanie na wpłatę... Mam nadzieje, ze wreszcie zaksięgują przelew...i ciekawe co dostane... A zamówienie robiłam spore...
EquishopPL To dzisiaj też jest rabat za bramki? jaki %? zostało coś jeszcze w sklepie?  😂
Jasne że zostało, ale nie do kupienia z rabatem  😂
No nie wiem, zobaczymy jak to się potoczy, ale wydaje mi się że nie wyjdą dobrze na tym bo więcej jest głosów oburzenia. No niestety 🙁 Fajnie że była promocja, ale lepiej byłoby określić warunki i je spełnić - obustronnie. A nie na lewo się wykręcać
Ja zamawialam z equishopu wodze i podkladke mattesa, pokazalo mi sie z sa dostepne i dostalam potwierdzenie zamowienia itp… a dzisiaj zadzwonili do mnie ze nie ma tego na stanie  🙁
Ja z jednej strony jestem zadowolona, że w ogóle coś przyszło, ale z drugiej uważam to za nieuczciwe, że ochraniacze które zamówione zostały o 11😲1, wieczorem jeszcze wisiały na stronie sklepu, a teraz się okazuje, że ich nie ma? Czyli co? Do godziny 11 cały sklep został wyczyszczony z Veredusów? Nie uwierzę! Szczególnie, że osoby później zamawiające owe ochraniacze dostały.
Słuchajcie ale czy kto kolwiek zna swoje prawa? Przecież jest regulamin! Pozwolę sobie zacytować fragment we własnych słowach : Że umowa sprzedaży zawarta zostaje z chwilą wysłania potwierdzenia zamówienia! A więc każda z nas, nie zważając czy zamówienie zostało wysłane, czy też nie. Zawarła umowę ze sklepem i może się do niej odwołać
Ja też zastanawiam sie nad kwestiami prawnymi. Dostałam potwierdzenie czyli mam prawo żądać rzeczy zamówionych, w końcu to jest umowa wiążąca obie strony
Vendettka, ale nie czytaj regulaminu wybiórczo

"Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży."

Rozumiem Waszą zajawkę, ale ta histeria mnie przerasta. Przy takich promocjach trzeba mieć trochę szczęścia i tyle. Żeby nie było, ja nawet nie ogarnęłam tej promo, do newslettera się nie zapisałam.
Szkoda tylko, że oni dalej utrzymja się zdania " realizowaliśmy według kolejności wpływu zamówień".
Więc jakim cudem osoby zamawiające po godzienie 11 dostały ochraniacze a te przed 11 nie?
Magia?  🤔wirek:
[...] realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary [...]


I właśnie o to chodzi. Rozumiem, że system padł, ale kolejność nie została zachowana i osoby zamawiające później dostały / dostaną coś czego zabrakło w przypadku wcześniejszych zamówień.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się