Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Wychodzi na to, że ja naprawdę miałam szczęście, bo chociaż mattesa mi nie przysłali, to veredusy w paczce były.
amnestria mnie oburza to, że osoby które zamawiały po mnie dostały ochraniacze, a ja nie (a było mówione, że wysyłają według kolejności zamówień). Szczególnie, że na początku kod nie łapał veredusów. Mailowo dostałam wiadomość ze sklepu, że na ochraniacze, ktore zamówiłam, przysługuje zniżka i wszystko zostaje wysłane w jednej paczce. Dzisiaj otwieram paczkę a tam ponad połowy rzeczy nie ma.. Zero informacji ze strony sklepu. No to jest bardzo niefajne
Ce_dra a o której robiłaś zamówienie?
A ja bym się nie zdziwiła, gdyby przez nawał zamówień system źle skolejkował zamówienia. Systemy nie są niezawodne, zwłaszcza że serwery padały.
Nikogo nie bronię, bawi mnie bardziej Wasze święte oburzenie i tyle.
amnestria Właśnie przykro mi lecz przeczytałam cały regulamin i nie wybiórczo, pisze ze znajomymi którzy właśnie składali zamówienie później godzinowo niż ja i już otrzymali swoje zamówienie, oraz tak jak pisze ola8719.... też zastanawiam się nad tym.

Oraz liczba była ograniczona, powinna być wprowadzona do systemu sklepu, aby gdy było by to ograniczenie ludzie nie kupili czegoś 100 co było tylko 1, bo dla mnie jest to zwykłe naciąganie na kasę, bo w tym momencie ludzie zapłacą przelewem za tej 1 produkt 100 razy...
Oraz w takim wypadku okej rozumiem, produkty Eskadrona sobie "wyciągałyśmy" z koszyków, ale innych marek to nie? To ograniczenie bylo tylko na niektórych markach?
Ja tego nie rozumiem aby były wystawione produkty których namacalnie na stanie nie było i były możliwe do zakupu.

Otrzymałam potwierdzenie zamówienia (czyli umowa zawarta) oraz nie otrzymałam żadnej informacji ze co kolwiek jest nie dostepne z zamówionych rzeczy, a przypomnę że zamówienie składał od razu w dniu rozsyłania kodu, 20minut od rozesłania kodu (zamówiłabym od razu, gdyby nie problem z naliczaniem kodu na Veredus).
Czyli powinnam otrzymać kompletne zamówienie, a do tej pory nie mam ani zamówienia, ani informacji o realizacji, a bardziej wysyłki.

Edit. dopisze tylko

Że monitorowałam przez 3 cała stronę, cały czas prawie :>
I kiedy system padł po raz pierwszy też mam pojęcie...   ok. 12:50 padła strona

Edit.
Strona padła* a nie system 😉

Ce_dra a o której robiłaś zamówienie?


Potwierdzenie przyszło o 10:59
Vendettka, bo w sklepach pracują LUDZIE. I zwyczajnie wiele rzeczy robią ręcznie. I przy takim oblężeniu po prostu nie dawali rady.
Równie dobrze mogli wycofać się rakiem i powiedzieć, że karne się nie liczą tylko gole z "regulaminowego" czasu gry.

Pomijam fakt, że wolałabym teraz poczytać o promocjach w innych sklepach niż Waszych problemów z niekompletnymi zamówieniami.
amnestria "Czu­jemy tyl­ko ten ząb, który nas boli."  😉 Jak są problemy to się o nich mówi, a nie się kłamie że wszystko jest zgodnie z regulaminem i inne bajki.


Do 04.07 -15% na markę Horze  😉 w Bergo
Zanim mod mnie wygoni...  Vendettka mówisz o monitorowaniu strony www - ona też padała, a nie systemu zamówień, bo do tego wglądu nie mogłaś mieć. To wewnętrzne systemy. I to są właśnie dwie różne rzeczy, które uległy desynchronizacji, wprowadzając wszystkich w błąd, także naszych pracowników. Bardzo nam przykro, że tak się stało, ale możecie być pewni, że trwają dyskusje i ustalenia jak wybrnąć z tej sytuacji w taki sposób, byście nie czuli się "pokrzywdzeni". Niestety musicie dać nam jeszcze trochę czasu, bo musimy opanować sytuację i mieć pełen wgląd w sytuację. Bardzo nam zależało na przeprowadzeniu tej promocji tak jak obiecaliśmy i do samego końca. Wciąż cała ekipa ludzi w podwojonej sile stara się zrealizować ją dla Was i zastanawia się jak załatwić sprawę zamówień, z których ktoś się wycofał, anulował itd. Apelujemy, zanim zaczniecie o nas mówić same złe słowa poczekajcie do wyjaśnienia się wszystkiego do końca. Nic nam tak nie pomaga i nie motywuje jak ciepłe słowa niektórych z Was  :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: Dziękujemy tym, którzy są cierpliwi i którzy nas wspierają w realizacji tego niełatwego zadania.
Cariotka   płomienna pasja
30 czerwca 2016 10:15

Do 04.07 -15% na markę Horze  😉


w bergo 😉
EquishopPL Wszytsko byłoby fajnie gdybyście realizowali zamówienia według kolejności 🙂 Jak widać po postach wyżej tak nie było i nie jest.
A dodam, mimo że nie mam w tym ŻADNEGO interesu (i kodu nie mam!! :hihi🙂, że Equishop zachowuje się super profesjonalnie. Odpowiada, cierpliwie tłumaczy, PR najwyższa klasa 🙂
EquishopPL Przepraszam to prawda, chodziło mi o monitorowanie strony. I muszę dodać że również bardzo kibicowałam i miałam słałam wszystkim bardzo dobre słowo, polecałam sklep oraz promocje i niektórych znajomych nagadałam polecając. Byłam bardzo cierpliwa lecz bardzo martwię się widząc nie zgodności oraz że jest brak informacji.
Wiem i rozumiem jak trudne jest takie oblężenie, bo miałam z podobnymi do czynienia, więc wiem jak to też wygląda od "kuchni" strony.
Ludzie dyskutują bo bardzo zależało im na zamówieniach, bo bardzo mało jest informacji dotyczących zamówień.
Pozdrawiam i trzymam kciuki  😉 Z nadzieja że przynajmniej otrzymam rzeczy które są mi bardzo potrzebne
i kończę tu w wątku już bo  🚫

Cariotka Dziękuje  :kwiatek: bo zjadłam tą informacje :>
Livia   ...z innego świata
30 czerwca 2016 10:38
Ponawiam - jeśli macie pytania do Equishopu, proszę się przenieść na PW.
Zuziasta   Zakupoholik na odwyku...
30 czerwca 2016 10:49
Livia, obsługa equishipu nie ma czasu, żeby odpisywać na maile, a co dopiero na pw na revolcie. Tutaj informacja trafia do wszystkich jednocześnie. Jeszcze parę dni i sytuacja się uspokoi, a jeżeli tak bardzo ta dyskusja Cię razi to może należałoby założyć osobny wątek? 🙂


poprostuja ja mam nowego keda w całkiem fajnej cenie 🙂
Livia   ...z innego świata
30 czerwca 2016 10:53
Zuziasta, jak widzisz zwracam się do użytkowników, nie do Equishopu - jak na razie to widzę tu samo marudzenie, że paczki nie dotarły albo nie ma całego zamówienia. Wątek ciągnie się już przynajmniej z 6 stron, chyba wystarczy? Wszelkie wątpliwości rozwiązujcie ze sklepem, nawet jeśli to oznacza, że trochę poczekacie na odpowiedź.
Livia moim zdaniem fajnie jest pomarudzić razem... W kupie raźniej... Wymienić sie informacjami... Fajnie wiedzieć, ze ktos dostał paczke, ze komuś cos brakuje, a ze ktos ma cale zamówienie... Tym bardziej, ze to sprawa dla nas istotna...
Generalnie ja od kilku dni myślałam, że osiwieje.
Nr przesyłki inpost wysłanej przez Equishop był niewłaściwy (paczka najprawdopodobniej błędnie nadana), wisiała do wysłania 2 dni.
Dziś otrzymuje sms'a z odbiorem paczki w... Koninie  🤔
Po kilku godzinach korespondencji z InPost (bo do Equishopu dodzwonić się nie mogłam), okazało się, ze na mnie wystawione były łącznie 3. paczki... Ale w koncu dostałam nr przesyłki właściwy i już wiem, że dziś powinnam mieć paczkę w paczkomacie.
Ja wczoraj po zapewnieniu przez rv, że paczka czeka, chciałam podjechać... okazało się wtedy, że nie mam po co, bo paszy nie ma. Ale reszta miała być, a no jednak nie... no szkoda, że koleżanka zamawiająca po mnie otrzymała rzeczy, ktore ja również zamawiałam, a ja nie... Trudno, nic drogie Panie nie zrobimy.. Radość była przedwczesna po otrzymaniu potwierdzenia, dlatego gorycz tak gorzka 😉
nie żeby coś, ale wydaje mi się iż potwierdzenie zamówienia nie oznacza ze jest skompletowane
jest to raczej potwierdzenie iz zamówienie zostało złożone i wszystko przebiegło poprawnie
Ech... ja cały czas liczę, że załapałam się chociaż na jedną z rzeczy z Kingslanda z mojego zamówienia na której mi mocno zależy i którą bym w sumie kupiła jeszcze przed tą całą promocją, ale zwyczajnie nie zauważyłam na sklepie, że jest. 🙁
U nas póki co też porażka... Wczoraj przyszedł @, że paczka została wysłana, podana kwota do zapłaty i lista rzeczy w paczce- wszystko się zgadzało... Dziś paczka dotarła... Połowy rzeczy nie było ani w paczce ani na rachunku, oprócz tego jeden kantar został naliczony ale nie wysłany:/ Oczywiście veredusów nie ma:/
Ja dostałam takie info, że kiedy serwer padł to na stronie wciąż wyświetlało się jako dostępne coś czego już nie było... i stąd na 20 kpl Veredusów zostało złożonych 100 zamówień.
Nie wiem czy ktoś już pisał ale na GNL kingsland 24h -50% 🏇

Sivens Pytanie o której padł serwer, bo strona im padł na pewno ok. 13, nie wcześniej. Ale myślę że do godziny 11 serwer nie padł, tylko już po... gdy poszło że kody doszły. Ja dostałam info że moja paczka jest kompletowana z 2 magazynów, że na 1 są dla mnie rzeczy zarezerwowane, ale nie wiedzą co idzie dla mnie z 2 magazynu, spytałam że w takim razie co jest zarezerwowane w tym 1, bo zależy mi strasznie na 3 rzeczach i może by były w tym, a z tamtych rzeczy skłonna bym była spasować. Ale nie mam odpowiedzi jak na razie,
Livia, wydziel może jednak osobny wątek tej promocji?
Hej! Znacie jakieś aktualne kody promocyjne do sklepów interentowych? Ewnetualnie darmowa przesyłka (nie decathlon!) 🙂
Koniki12345, darmową przesyłkę masz w wielu sklepach pod warunkiem zamówienia na jakąś kwotę (np. w koniku).
Koniki12345 zależy na co ten kod potrzebujesz :> masz tak jak poniżej w GNL i Bergo (horze) na wybraną firme.
W Sklep Jeździecki Koński Świat do dzisiaj jak zrobisz za 200zł zamówienie masz darmowa wysyłkę i dodatkowo w gratisie szampon Gallop
Vendettka "Między godziną 10:20, a 12😲0 złożona została prawie połowa wszystkich zamówień z tej promocji, więc jak najbardziej jest to możliwe. I właśnie zaraz po "starcie" wywalił nam się po raz pierwszy system, co spowodowało desynchronizację stanów magazynowych."
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się