Kompleks jeździecki o bardzo wysokim standardzie - praca dyplomowa

Witam! Mam do Was prośbę-pytanie.
Przez ładnych parę lat jeździłam konno . Niestety moje studia absorbują bardzo dużo czasu, dlatego od 4-5 lat nie uprawiam tego sportu. W związku z tym nie czuję, że jestem "na czasie" z jeździeckimi nowinkami i nowymi technologiami dot. np. hodowli koni, jeździectwa.
Pasja jednak podsunęła mi na myśl pomysł na pracę dyplomową. Jestem studentką ostatniego roku na Wydziale Architektury, w związku z tym, tematem mojej pracy będzie projekt "Siedziby głównej Polskiego Związku Jeździeckiego z kompleksem sportowym" (rozległy zespół budynków).
Chciałabym, aby projektowany obiekt wprowadził do naszego kraju innowacyjne rozwiązania. W związku z tym, że nie śledziłam aktualności z tym związanych, chciałabym abyście podsunęli mi pomysły/spostrzeżenia, nt. tego, co trzeba w naszych polskich ośrodkach jeździeckich poprawić (higiena, bhp, większe hale, itp.) oraz bez jakich sprzętów/technologii/pomieszczeń nie wyobrażalibyście sobie kompleksu jeździeckiego na bardzo wysokim poziomie. Inspiracją dla mnie są ośrodki jeździeckie w Niemczech i Austrii, jednak nie władam tym językiem zbyt dobrze, w związku z tym raczej literatura niemieckojęzyczna odpada.
Na pewno chciałabym ująć w takim kompleksie zespół sal edukacyjnych (teoria jeździectwa), pomieszczenia administracyjne (PZJ), oczywiście stajnie, maneże, padoki, ale to za mało 🙂 Ma być ambitnie 😀

Z góry dzięki!  :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek:
Moim zdaniem musisz uściślić pojęcie "kompleks sportowy". Czy to ma być obiekt służący tylko podczas konferencji, krótkich szkoleń i imprez sportowych, czy także np. do szkoleń długoterminowych stacjonarnych/zaocznych  jak kursy instruktorskie albo szkoły zawodowe, a może ma tam być także pensjonat? Każda z tych funkcji ma trochę inne zapotrzebowania.