Sprawy sercowe...

Yyy nie jest alkoholikiem to na pewno
Ma 21 lat i czasem imprezuje i wtedy pisze  🙂
Nigdy też nie jest jakos zalany, jedno piwko wystarczy i jakby sobie o mnie przypomina
Troche mnie to zaczyna wkurzać, porozmawiam z nim o tym

Ale że nie mam doświadczenia za bardzo i taka sytuacja jest pierwszy raz to pytam czy mam w ogóle o co sie wkurzać czy może gatunek męski czasem tak ma.
Nasze relacje otwarcie nazywamy przyjaźnią. I taka nagła potrzeba napisania do mnie po alkoholu troche mnie dziwi

lady lewada dziękuję za wyczerpująca odpowiedz, mloda i niedoświadczona jestem  🤣 Nie mam z kim od serca porozmawiać i pytam tutaj. Znaczy że jak whisky pije to mam się za niego brać?  🤣
Jak jest układ przyjaźni to na trzeźwo boi sie go naruszyć, alkohol zaciera bariery😉

Z alkoholem jest tak, ze traktuje sie go lekko, jako coś niegroźnego kiedy to tylko jedno piwko, a tak nie jest, wierz mi.
Lady Lawenda   I'm trying to stay sober but I end up drunk...
20 sierpnia 2016 13:39
Ale że nie mam doświadczenia za bardzo i taka sytuacja jest pierwszy raz to pytam czy mam w ogóle o co sie wkurzać czy może gatunek męski czasem tak ma.


Jedni mają, inni nie mają. Niestety, za tym, że tak robi mogą stać rożne powody. Może byc niesmiały i po procentach nabiera kurażu, ale w gruncie rzeczy to miły gość. Może nie być.


Nasze relacje otwarcie nazywamy przyjaźnią. I taka nagła potrzeba napisania do mnie po alkoholu troche mnie dziwi


Niewykluczone, że on chętnie nazwałby Waszą relację inaczej.


Znaczy że jak whisky pije to mam się za niego brać?  🤣


Zależy, czy lubisz dżentelemnów. Może też być kowbojem. Kowboje są ok, ale piraci są lepsi.
Lady lawenda a kowboj bojacy się koni to też kowboj ?  🤣 Bo taki tu mam przypadek

Dzięki dziewczyny  😉
Na razie delikatnie z nim porozmawiam i powiem że troche mnie to irytuje
Jednak szczerość czy to w związku czy w przyjaźni jest bardzo ważna dla mnie