kącik pomocy medycznej, czyli: czy to coś powaznego i jak temu zaradzić

Rety, jakbym miała kleszcza to bym chyba całe miasto na nogi postawiła w stan gotowości - strasznie się ich boję, odkąd znajoma ma rozpoznaną boreliozę :/
Nigdy w życiu nie dotykać ich gołą ręką! Przez rękawiczki!
W ogóle we wtorek byłam w lesie z kumplem, i chwilę siedzieliśmy na jakimś powalonym drzewie, dopóki z góry nie spadł mu na rękaw bluzy kleszcz, brr  🙄

Bischa   TAFC Polska :)
14 maja 2009 12:26
Mama powiedziała , że mam obserwować , czy nie rośnie czerwony obszar - jak będzie rósł , to antybiotyk trzeba wsiąść .
cieciorka   kocioł bałkański
16 maja 2009 21:47
a ja mam znowu bóle w nogach- w pachwinach, okolicach kolan. przed jeden dzien mialam tez w lewej dloni. zapisana jestem do lekarza, ale to jeszcze troche czasu, nie podoba mi sie to  👀
ktos moze mial z czyms podobnym do czynienia? 😡 😕

edit. dodam, ze ostatnio mam zimne rece, ale nie mam anemii.
margaritka   Cantair HBC, a Nerwina na emeryturze;)
21 maja 2009 05:53
czy bol w odcinku miedzy biodrami z tylu i czesto oddawanie mocznu ( nie bolesne) moze cos zlego swiadczyc?

EDIT: badania krwi mialam robione jAKis miesiac temu ( moczu nie mialam robionego bo mialam okres)
margaritka- Zbyt mało danych.
Może to być kilka spraw:
- bóle kręgosłupa, a towarzyszące częste oddawanie moczu może być związane z tym, że sporo pijesz ( ciepło jest)
- bóle spowodowane piaskiem/ kamieniami w nerkach (typowo przy takim schorzeniu ból jest raczej silny, boli także z przodu w pachwinach co jest bardzo charakterysytczne. Częste oddawanie moczu. Mocz może mieć czerwone zabarwienie.)
- infekcje w układzie moczowym ( wtedy jest częstomocz ale towarzyszy mu ból przy oddawaniu moczu. I bóle nie są zlokalizowane w plecach, ale w podbrzuszu)
- jakaś forma zapalenia nerek ( nie ostra, bo przy ostrej miałabyś gorączkę. Może to być jakaś postać przewlekłego zapalenia nerek, zwłaszcza jeśli kłopoty z układem moczowym bywały wcześniej)