WAŻNE! ARABY petycja PRZECIW ODWOŁANIU A.Stojanowskiej, J.Białoboka i M.Treli

a to nie misiowa rodzina ministra jest  😎
A może przekonasz lidera partii rządzącej, żeby mianował Nie Swoich? Chyba zostałby świętym za życia (albo od razu trafił do psychuszki).

A w czym problem, że nie swoich, tylko po prostu znających się na rzeczy?
Odkąd to prezes zarządu w spółce kierującej stadniną to stanowisko polityczne i trzeba od niego wymagać lojalności wobec partii?  😲
Poprzednie partie rządzące jakoś nie widziały potrzeby, żeby do Janowa i Michałowa wciskać lojalnych "jestem z zawodu dyrektorem" i jakoś ani firmy nie padły, ani nikt do psychuszki nie trafił.

Ba, u prywaciarzy jakoś możliwe jest zatrudnianie od czasu do czasu "nie swoich", którzy wiedzą, co robią, i jakoś można tak funkcjonować!!!! SZOK!!

Nie wiem, czemu jako społeczeństwo łyknęliśmy jak jakieś głupie gęsi tę narrację, że wszystko jest polityczne i że to "normalne" że się zatrudnia ludzi, którzy nie wiedzą, co robią.
[quote author=halo link=topic=99140.msg2598829#msg2598829 date=1475013679]
A może przekonasz lidera partii rządzącej, żeby mianował Nie Swoich? Chyba zostałby świętym za życia (albo od razu trafił do psychuszki).

A w czym problem, że nie swoich, tylko po prostu znających się na rzeczy?
Odkąd to prezes zarządu w spółce kierującej stadniną to stanowisko polityczne i trzeba od niego wymagać lojalności wobec partii?  😲
Poprzednie partie rządzące jakoś nie widziały potrzeby, żeby do Janowa i Michałowa wciskać lojalnych "jestem z zawodu dyrektorem" i jakoś ani firmy nie padły, ani nikt do psychuszki nie trafił.

Ba, u prywaciarzy jakoś możliwe jest zatrudnianie od czasu do czasu "nie swoich", którzy wiedzą, co robią, i jakoś można tak funkcjonować!!!! SZOK!!

Nie wiem, czemu jako społeczeństwo łyknęliśmy jak jakieś głupie gęsi tę narrację, że wszystko jest polityczne i że to "normalne" że się zatrudnia ludzi, którzy nie wiedzą, co robią.
[/quote]