Styl western (dawniej kącik)

.
smartini   fb & insta: dokłaczone
21 października 2016 11:26
maluda, w sensie że pracując od początku z koniem bez ostróg? Pewnie można, why not

i jak Tuffy napisała, koń jest reiningowy, Avril jeździ na nim AllAround, i reining i techniczne 😉
jakby ktoś chciał, tu jest jej przejazd z Q16
https://web.facebook.com/avril.wilson.12/videos/1402484189779125/
Btw to jest jakis Spat Olena?
Bo na Feona Jac nie wygląda (poza maścią haha)
Raz kolega ubrał na reining koszule w kratę - śmialiśmy sie (pozytywnie oczywiście), że Ranch Riding juz dzisiaj było  😁


No właśnie... Zwróciłam na to uwagę widząc na jakiś zdjęciach faceta jadącego reining w koszuli w kratę i tak sobie pomyślałam, że wydaje mi się że jednak ta konkurencja wymaga więcej... elegancji? Gładka koszula np.? Ale w sumie, nie znam się 😀

smartini odnośnie zatrzymań - liczyłam na to że się wypowiesz jako objeżdżona po zawodach i obserwująca zawodników podczas przejazdów 🙂 Ja się stopniowo staram coraz delikatniej, mniej widocznie je odstawiać. Muszę natomiast popracować nad redukcją chodów poprzez obciążenie strzemion...
.
Nique, jesli o reining chodzi to rzadko już się widuje koszule w kratę. Gładkie lub jakies drobne wzorki. Natomiast krata jest raczej passé.
Cofanie to rożnie, niektórzy cofają z nogami odstawionymi, niektórzy z przyłożonymi. Rundowny niektórzy jeżdżą z nogami przy koniu, inni z nogami odstawionymi.
Natomiast koń na treningu powinien się zatrzymywać na kazdy sygnał - rowniez stosowany pojedynczo. Czyli np od samego odstawienia nog, od samego głosu - bez zmiany dosiadu, na samą rękę - bez używania głosu i dosiadu. Wtedy przy 3 sygnałach na raz na zawodach jest większa szansa, że zareaguje tak jak powinien 😉

Maluda trochę nie rozumiem dygresji z ostrogami, tzn. co ma swobodny ruch i dążność do ruchu naprzód z ostrogami wspólnego? 😉