Perfekcyjny makijaż

mils nie napisałaś, a to też istotne. Czy odsączałaś nadmiar tuszu ze szczoteczki tuż przed aplikacją? Jeżeli nie to spróbuj. Im mniej tuszu tym mniejsze ryzyko posklejania.
falletta masz rację, istotna kwestia. Tak, odsączałam zawsze. Zaczynam się zastanawiam czy to z moimi rzęsami coś przypadkiem jest nie tak. 👀

edit. Przy okazji zapytam o jeszcze jedną rzecz. Szukam naprawdę dobrych, porządnych artykułów/książek dotyczących skóry. Takich z cyklu "poznaj swoją skórę", pielęgnacja, dbanie itp. 🙂 Znacie coś godnego polecenia? :kwiatek:
mils, mi się też potrafią sklejać i zawsze maluję takim "zygzakiem". I nawet jak mi się skleją to przesuszoną szczoteczką jak przeczeszę jeszcze 2-3 razy to zazwyczaj to zaklejenie puszcza.
Mils nie wiem, nie znam się więc nie powiem nic na temat Twoich rzęs  😁 ale, przypomniałam sobie o jeszcze jednej rzeczy, którą zawsze robię. Tzn. Leżakuje tusze - jakkolwiek głupio by to nie brzmiało  🤔wirek: Po zakupie używam ze 2-3 razy i odkładam na dno kosmetyczki. Odkopuje po ok 2 msc. Zdecydowanie łatwiej mi się wtedy aplikuje taki tusz niż ten świeżutki lejący i klejący . Oczywiście zachowując odsączanie nadmiaru i jechanie po rzęsach jak Józiu na rowerze po %%% - zygzakiem.
W Inglocie jest nowy tusz lash enhancer, ta szczoteczka naprawdę super rozdziela, ale nie każdy lubi silikonowe 😉
a co powiecie na temat aplikacji korektorów pod oczy? Zgłupiałam. Używa się je pod czy na podkład?  👀 nigdy wcześniej nie stosowałam, a czasem by się przydało po ciężkiej nocce z bobasem. Na początek kupiłam sobie jakiś płynny, wyglądający jak a'la błyszczyk