siodła bezterlicowe

Livia   ...z innego świata
29 października 2016 12:45
horka, raczej wątpię - w sklepach w swojej okolicy o ile widziałam siodła, to tylko zwykłe terlicowe.
Co sądzicie o siodle bezterlicowym Liberty ze sklepu Galopagos? Pod niego też trzeba kupować specjalny pad? Nic nie piszę o rozmiarze łęku, to siodło uda się dopasować? Ja  od 15 lat jeżdżę tylko w siodłach terlicowych i nie znam się, ale niestety obecne siodło zrobiło się za wąskie i zainteresowałam się tymi bezterlicowymi. Jeżdżę 1-2x w tyg. rekreacyjnie, w okresie zimowym tylko stępo-kłusem. Koń budową przypomina hucuła, bez kłębu, z wielkim brzuchem i krótkim grzbietem. Może polecicie mi jakieś inne, wolałabym syntetyczne. Myślałam jeszcze o Cheyenne Drytex. Proszę o opinię i rady,
Wybrałabym Barefoota- sprawdzona marka robi różnicę. Siodła porządne, jeśli ktoś dba- wyglądają jak nowe. Wiele koni u nas w takich chodzi i dobrze im służą 🙂.
Livia   ...z innego świata
11 listopada 2016 19:20
Miał ktoś może do czynienia z siodłami Colorado Spring, dostępnymi w GNLu? Wyglądają wypisz-wymaluj jak nieprodukowane już Freemaxy i mniej więcej tyle samo kosztują. Zastanawiam się, czy jakość też jest porównywalna 🙂

Model DENVER

Model MEMPHIS

edit: sepia, znalazłam że miałaś to siodło, jak wrażenia po dłuższym czasie? Końcowo wymieniłaś je na większe?
Taki mały up. Faktycznie siodła łudząco podobne, cena dość przystępna i zastanawiam się czy warto w nie inwestować.
Livia   ...z innego świata
24 listopada 2016 11:48
ontaria, mam opinię sepii - jest bardzo z tego siodła zadowolona, także ja zaczynam zbierać i się na nie skuszę 🙂
Czy są jakieś siodła bezterlicowe,które będą się nadawać na konia wykłębionego z "wystającym" kręgosłupem, bez uformowanych mięśni grzbietu ?
Czy są jakieś siodła bezterlicowe,które będą się nadawać na konia wykłębionego z "wystającym" kręgosłupem, bez uformowanych mięśni grzbietu ?


Na koniu z takimi plecami nie powinno się jezdzić........ 😵