pensjonaty w okolicach trójmiasta

koron@, napisałaś że byłaś na jednej jeździe - licząc z okładem, byłaś tam jakieś 2, 3h? Właściciele koni w stajni bywają dużo dłużej no i częściej, więc też więcej widzą.
Nie twierdzę, że jest jak pisze trololo1, bo w ogóle w tej stajni nie byłam i że to co napisała jest w 100% prawdą, najlepiej by się wypowiedziała osoba, z voltowym stażem, która tam stoi.

Odniosłam się do koni szkółkowych bo o nich też jest mowa, a to że byłam tam max 2h nie znaczy że jestem laikiem i nie dostrzegam podstawowych rzeczy. Niemniej jednak też jestem ciekawa wypowiedzi ludzi którzy tam stacjonują, a te 3 miesiące wypowiedzenia to jakiś żart. Nie wiem czy zdecydowałabym się na taką umowę.
lusia722 ja prowadzę tę stronkę hihi  😀
Założyłam to konto żeby nie pisać ze swojego 😉 jestem re-voltowiczką z dość długim stażem, napiszę z niego do każdego, żeby potwierdzić wiarygodność tamtego wpisu 🙂
trololo1 nie jesteś anonimowa, ja wiem kim jesteś  😀 nie no kochani, to jest faktycznie prawda  😕
trololo1 nie jesteś anonimowa, ja wiem kim jesteś   😀 nie no kochani, to jest faktycznie prawda  😕

A miał być taki prestiż i full wypas... Możesz podlinkować fp? Jak nie tu to priv.  😉
a podpisywaliście jakieś umowy? skad się wzięło nagle 3msc wypowiedzenia?
koron@ https://www.facebook.com/allaboutfero/?fref=ts  😅

xxagaxx tak, była umowa na samym początku, która z resztą jest bardzo dziwna, no ale zaryzykowaliśmy, no bo "co takiego się może stać"  👿
ogólnie zawsze myśleliśmy, że jest jeden miesiąc, ale spytałam się o to no i wytłumaczyła się "rozmawiałam z moim radcą prawnym, coś tam coś tam, 3 miesiące"
wnorowska, no ale w umowie musisz mieć to wyraźnienie napisane. Spróbuj sobie sama przeczytać 😀 I jeśli dobrostan konia nie jest spełniony mozesz odstąpić od umowy szybciej
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
12 grudnia 2016 11:53
wnorowska nie o Ciebie mi chodziło 😉
Nawet nie wiedziałam, że masz fp i konia tam trzymasz.