moda, ciuchy etc...

Euforia_80   "W siodle nie ma miejsca dla dupków!"
18 listopada 2016 07:52
Dziewczyny czy wypada iść na wieczorową imprezę typu bal w jasnej sukience?
Euforia_80, nie mam zbyt dużego doświadczenia w balach ale kilka miesięcy temu miałam absolutoryjny, i sporo babek było w jasnych sukienkach.
Euforia_80, latem pewnie tak, ale zimą nie poszłabym w jasnej. Ale nie jest to jakaś orto zasada, tylko moje zdanie 😉
Euforia_80   "W siodle nie ma miejsca dla dupków!"
21 listopada 2016 09:32
ok, dzieki dziewczyny
juz po imprezie wybrałam ciemną kreację ale było mnóstwo jasnych nawet białych więc teraz chyba nie ma to znaczenia.
jest jakaś promocja w zarze w ten weekend?
ekhem, Zara nie miewa promocji, z tego co zauważyłam. Tylko sezonowe wyprzedaże.
no tak też mi sie wydawało, ze black friday jakoś ominął tą markę 😉
Ma ktoś namiary na sklep, w którym znajdę sweterki z półgolfem, koniecznie w romby w stonowanych kolorach (np. przygaszona/ciemna zieleń, brąz, beż)? Dostałam taki kiedyś po koleżance z pracy, niby rzuciłam w kąt, ale ostatnio go sobie strasznie upodobałam, a koleżanka jak na złość, obcina wszystkie metki w ciuchach bo ją drapią i za nic w świecie nie mogę takiego sweterka znaleźć (mam szary w białe i pudrowo-różowe romby, ale ten róż no... nie moja bajka, pomimo, że go jest najmniej), i w cenach w miarę przystępnych? allegro i inne takie obszukane, nic interesującego nie ma, a jak jest to męskie - czyli na mnie za długie i za duże, nawet jak S-kę wezmę, bo ja krasnal jestem, do tego z figurą klepsydry, także wisi to na brzuszku jak głupie, a na cyckach się nie mieści - bo już kombinowałam, czy męskiego/dziecięcego nie wziąć, ale mierzyłam ... i jest tak jak napisałam :< 
Może C&A....? Wydawało mi się, że widziałam tam jakieś romby (ale też nie wiem czy nie na męskim dziale czasem 👀 )

Euforia_80, latem pewnie tak, ale zimą nie poszłabym w jasnej. Ale nie jest to jakaś orto zasada, tylko moje zdanie 😉

Czemu? 👀