Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

Gienia-Pigwa   Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P
18 stycznia 2017 20:56
Tez bylam tak padnięta. Nie bylam w stanie nic robic. A tachykardie miałam potworna, najgorzej w trzecim trymestrze.
Najgorsze jest to, że z natury jestem ruchliwą osoba i strasznie ciężko znoszę to unieruchomienie. Jest mi mega głupio,ż e wszyscy nade mną skaczą a ja nawet do sklepu nie mogę wyjść żeby nie zasnąć po drodze  😕
mimibell mam dokładnie tak samo! Dla mnie wejście na trzecie piętro to wyczyn na miarę wejścia na Everest 😉
Spacery z psami zajmują mi dwukrotnie więcej czasu niż wcześniej. No i niestety ze względu na sporą dawkę progesteronu zaczynają się zaparcia powoli, przez co jeszcze bardziej ociężała się czuję.

Mamy też powoli problemy logistyczne- jak się pomieścić w kawalerce...niby sporej, ale jednak to jeden pokój. I raczej ogarniemy jeszcze remont w międzyczasie🙂

A ja dochodzę do wniosku, że jednak jestem kompletnie zielona w temacie dzieci! Nigdy nawet nie byłam blisko noworodka, nie mówiąc o trzymaniu na rękach...i tak zamiast uczyć się do egzaminu z anatomii, to wertuje forum.
Też śmieszna sprawa, bo akurat w zeszłym roku, na 30 urodziny zachciało mi się do szkoły iść i tak teraz wypada, że mam termin na sam początek września, a od października rusza kolejny rok nauki. A w czerwcu mam jeszcze pierwszy egzamin zawodowy...ja nie wiem czy to się da ogarnąć. Zobaczymy co będzie. Czas pokaże.

Chyba zaczynam panikować. Ja lubię mieć wszystko pod kontrolą i poukładane. A tu jednak zupełnie trzeba się będzie przestawić.
Ale cieszę się jak wariatka 😍
maleństwo   I'll love you till the end of time...
19 stycznia 2017 07:53
Cynamonowa_, ze wszystkim dasz radę. Ja też przed Kaliną nie miaam styczności z dziećmi. Ba, nadal nir czuję cudzych, nie łapię z nimi jakoś super kontaktu i wiele z nich mnie wkurza.
Zadyszki mijają, ja w 1 trymestrze odkurzałam swoje 35m2 na trzy razy.