Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

Ja właśnie po Lidlu 😀
Mamy dwa dresy,  pajaca i rajstopy.
Miałam brać spodnie, ale są podobnie ciepłe jak dres a w tej samej cenie.
A mnie właśnie zachwyciła bawełna bodziaków w tej serii 😀 Ale mam akurat...
Szkoda, że skarpetki bez gum. I że rajstopy albo ciepłe, albo ogumowane :/
Wkurza mnie też ten przeskok rozmiarowy 62-68, 74-80 a Ama 70...
oo RaDag, czyli mówisz że dobrze że nie wzięłam tych ogumowanych? 😀 nie znam się na tym kompletnie ale też wybrałam te bez

dzwoniła do mnie właśnie teściowa że mi cośtam w lidlu wzięła, LOL ale będę miała stylowe dziecko 😁
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
02 lutego 2017 10:15
Ja w zasadzie Lidla mogę się czepiać jedynie co do rozmiarów, bo one jakoś kompletnie norm nie trzymają. Kupuję rozmiar Hani i zawsze okazuje się, że coś jest za duże.

maleństwo, co do wyjść, to w czerwcu szykuje nam się wyjazd 2-3 dniowy (zresztą w okolice Olsztyna 😉 ) i zastanawiam się, czy nie podrzucić wtedy Hani do dziadków. Kurczę, chciałabym spędzić weekend bez niej, a z drugiej strony mam obawy, bo to jednak nie to samo co zostawienie jej na kilka godzin.
sienka ja wybieram te ogumowane, bo Ama już chodzi przy meblach 😉
Ale gdyby nie chodziła, to wzięłabym z pewnością te cieplejsze na teraz, na później to nie wiem- wszystko do potrzeb 😉
Z  Lidla najlepsze są przysmaki zagraniczne.
Swoją drogą, co do jakości, to wczoraj po 2 miesiącach użytkowania rozerwały mi się spodnie ciążowe z hm... 🤔

150PLN piechotą nie chodzi, spróbuję je reklamować 🙄


krysiex, doczytałam!!! gratulacje!!! 🙂

Agnieszka, super że badania ok 🙂 co do figury, spokojnie, zeszło raz zejdzie drugi! Super że masz cały czas możliwość ćwiczeń. Ja się wybieram na zajęcia dla ciężarnych...i wybieram i wybieram...nie zdziwię się jak pierwszym konkretnym wysiłkiem będzie poród 😜
maleństwo   I'll love you till the end of time...
02 lutego 2017 16:30