Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

ash   Sukces jest koloru blond....
05 lutego 2017 16:38
RaDag, ja duphaston dostałam w 5t3dc i brałam do bodajże 18tc

Lotnaa, dobrze że zwrocilas uwagę na stopy! Moja koleżanka chodzi z synkiem do fizjo na ćwiczenia i na kinesiotaping bo mały chodzi głównie na paluszkach
Ja zaczęłam brać podobnie jak ash, z tym że skończyłam w 12 tygodniu.

Wydaje mi się że podstawą na tym etapie jest obraz usg, jeśli nie widać nieprawidłowości to w PL dają progesteron przy plamieniach.



Ja biorę i duphaston i luteinę dopochwowo od 6 tygodnia.
maleństwo   I'll love you till the end of time...
05 lutego 2017 18:11
Dzią, super szafa (ja takiej wielkiej nie mam dla siebie!) i super mała mieszkanka pokoju. Ależ ona jest chochlik!

RaDag, nie znam się na tych luteinach, ale wydaje mi się, ze nie, nie jest normą od razu kierowanie na skrobanie... Czeka się trochę, a jak nic, to najpierw chyba lekami próbują usunąć...

Cynamon, jak Ty się masz???
Żyję, tyję, piersi rosną😉
Mam nadzieję na szybkie rozstanie się z mdłościami żebym mogła wreszcie ruszyć się z kanapy...basen, spacery...bo niedługo jak słonica będę wyglądać 🤔wirek:
Prenatalne umówione, książki na okoliczność ciąży zamówione i czekam🙂
We wtorek mam wizytę u ginekologa to zobaczymy co tam się dzieje ciekawego.
maleństwo   I'll love you till the end of time...
05 lutego 2017 18:54
To mąż chętnie oko zawiesza 😉 Mój płacze, że mi już teraz powrócił w końcu stary, dobry rozmiar C, a było E :p

Kup se Kaz Cooke, idealna książka dla ludzi z takim podejściem jak nasze 😉
Malenstwo, czemu chochlik 😀?

Sara pierwszy raz zasnela bez cycka ;( ciezkie to odstawianie! Sama sie w zasadzie odstawia, gdyby nie fakt ze z lenistwa ja rano nakarmilam i miala  duzo stresu bo nawal gosci byl (wiec znow nakarmilam), to by w ogole nie cyckowala.

No a cycki w czasie ciazy - achhh rewela 😀
Lotnaa   I'm lovin it! :)
05 lutego 2017 19:15