rekreacja wrocław

Witajcie. Szukam stajni we Wrocławiu, najlepiej z możliwością dojazdu komunikacją miejską. Jak najbliżej politechniki lub starego miasta. Nie musi być to stadnina z trenerami sportowymi, interesuje mnie ambitna rekreacja lub wprowadzenie do sportu. Jestem na poziomie srebrnej odznaki, pracowałam z różnymi końmi, jestem przyzwyczajona do samodzielnej pracy z koniem, co nie znaczy, że jeździłam bez instruktora. Może to być stajnia lub prywatna osoba posiadająca konie, może akurat ktoś szuka osoby do objeżdżania konia. Jestem studentką, do mojej aktualnej stajni trochę mi w roku akademickim daleko. Chciałabym pojeździć, bo zastanawiam się nad wstąpieniem, od wiosny, do uczelnianej sekcji jeździeckiej ale to zależy od czasu i pieniędzy.
Dołączam się do pytania. 🙂
anonimowamazonka, marynia019 Napisałam PW. ^^
Ile obecnie kosztuje godzina nauki  jazdy we Wrocławskich stajniach?
Jest tu może ktoś z Politechniki i chciałby realizować kurs zajęć sportowych jako jeździectwo?
Jest tu może ktoś z Politechniki i chciałby realizować kurs zajęć sportowych jako jeździectwo?

A pod jakim "kątem" jest to pytanie? Szukasz stajni, która ma takie zajęcia lub czy jest możliwość zorganizowania jakiejś grupy? Bo, z tego co wiem, to na PWr jest aktualnie tylko sekcja, a  w sumie ciekawi mnie, czy jest gdzieś możliwość jazdy rekreacyjnej w ramach WFu.

Ile obecnie kosztuje godzina nauki  jazdy we Wrocławskich stajniach?

40-45 zł za pojedynczą, w karnecie raczej na pewno taniej.

Edytuj posty!
Koralik no własnie jest tylko sekcja, a ja nigdy nie startowałam... ale miałam nadzieję, że brak jeździectwa w katalogu  zapisowym można jakoś obejść 🙁
Na_biegunach   "It's never the horse - it's always you!" R. Gore
19 lutego 2017 09:55
Zapytaj osobę odpowiedzialną za w-f. W większości można się umówić na zaliczenie jazdy konnej, tylko bez dotowania ze strony uczelni.
[quote author=Na_biegunach link=topic=6134.msg2651171#msg2651171 date=1487498123]