Sesja/Studia i t d ;)

Dementek   ,,On zmienił mnie..."
16 lutego 2017 15:00
U mnie zajęcia: piątek 9-21, sobota 8-20, niedziela 8-20/21. Przerwy 15-minutowe między zajęciami... Mam nadzieję, że wszystko mi przepiszą- zostaną mi zajęcia w sobotę i jedne w niedzielę.
zabeczka17   Lead with Ur Heart and Ur Horse will follow
16 lutego 2017 15:14
widzę że nie tylko ja mam ten ból  👀 powodzenia 🏇
mils   ig: milen.ju
18 lutego 2017 17:00
Halo, halo! Mamy tu kogoś, kto dziennie studiuje, pracuje i ma swojego/dzierżawionego konia, u którego jest te 5 razy w tygodniu? Czy to niewykonalne?
mils, studiuję dziennie, pracuję, w stajni jestem 3 razy w tygodniu, z dzierżawą zaczynam dopiero. Mam mało życia towarzyskiego i wieczny debet 😁 😉

W praktyce to często wstaję o 5-6 żeby rano ogarnąć naukę. Ale ja nie mam żadnych obowiązkowych zajęć na uczelni, więc często mnie tam fizycznie nie ma, tylko nagrania z wykładów oglądam w domu i przerabiam sama slajdy i materiały 🙂 Aaa i jeszcze masę czasu tracę na dojazdy, jakbym mieszkała, studiowała, pracowała i miała konia w tym samym mieście to byłby w miarę luz. A tak to cztery różne miasta i zero samochodu.
mils ja cały poprzedni semestr, praca na ponad etat i studia 700 km od domu plus koń. 🏇 I dalej będę tak ciągnąć, tylko że studia na miejscu. 😉
madmaddie   Życie to jednak strata jest
18 lutego 2017 20:01
mils, to wszystko zależy od tego jakie masz studia, jaką pracę, jak jeździsz, gdzie to wszystko masz. no i oczywiście, jak studiujesz, bo studenci są różni.
Gniadata   my own true love
19 lutego 2017 00:55
Czy mamy na forum kogoś z weterynarii na SGGW na 1/2 roku (oprócz kasski, bo ją z tego, mam nadzieję, że dobrze, kojarzę 🙂😉 ?  :kwiatek: