Olsztyńscy voltowicze

mils   ig: milen.ju
24 czerwca 2016 22:03
Potrzebuję namiarów na ginekologa na NFZ, który przyjmie mnie w ciągu kilku dni, potrzebuję receptę tylko. Niestety nie dostałam się przed wakacjami w mieście, gdzie studiuję. 🙁
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
25 czerwca 2016 15:46
mils- Nie na NFZ, a na prywatnie można umówić się na dobrylekarz.pl A leki powinien Ci wypisać nawet rodzinny.
mils   ig: milen.ju
25 czerwca 2016 15:57
Właśnie prywatnie nie chcę, nie chcę płacić za taką małą rzecz. Mój rodzinny niezbyt jest chętny do wypisywania mi hormonów. Już raz u niego z tym byłam w zimie, jak źle policzyłam i mi zabrakło. Z wielką niechęcią mi wypisał na jedno opakowanie i to po 10 minutach namawiania.
Weszly nowe przepisy, przynajmniej tak mi powiedziala pani w rejestracji. Kiedys mozna bylo zadzwonic do rejestracji u ginekologa zeby dostac recepte i na drugi dzien sie z recepcji odbieralo. Pozniej weszly przepisy i d...  Tak samo bylo z wypisywaniem wiekszej ilosci tabs, wczesniej mozna bylo na recepte jedna do 3 opakowan tabletek, pozniej juz trzeba bylo co miesiac chodzic po leki. Lekarz rodzinny tez nie wypisze lekow jesli od specjalisty nie dostanie kartki, a specjalisci nie bardzo chca takie swisteczki dawac. na nfz do ginekologa z dnia na dzien to jedynie mozna sie w szczytnie dostac, w Olsztynie nie ma szans.  Jakis czas temu potrzebowalam  leku na recepte i za wizyte placilam 100zl, wyszlam od ginekologa po minucie z recepta...  w Olsztynie tragedia, na nfz czeka sie i po 6 miesiecy w niektorych miejscach
mils   ig: milen.ju
25 czerwca 2016 18:31
O matko, w Lublinie czekałam 2-3 dni. Ech, no nic, będę kombinować, najwyżej spróbuję wydębić od rodzinnego jedno opakowanie i w ciągu tego miesiąca spróbuję dostać się do ginekologa jakiegoś.
mils a nie masz jakiegoś znajomego veta? mnie kiedyś tak jedna pani doktor poratowała, co prawda recepta płatna 100% i pani w aptece dziwnie się patrzyła ale się udało 🙂