O pracy łydkami (wydzielone z kącika ujeżdżenia)

halo - co do niecierpliwości - jeżdżę na tym koniu od 2 lat więc raczej nie w tym rzecz nie wydaje Ci się ? 😉 Pracę z nim musiałam zacząc chociażby od tego żeby łeb windował się do najbardziej optymalnej pozycji ze względu na napięcia w grzbiecie nie jestem sadystką nie robie z konia żyrafy trzymanej musowo za pysk w celu pseudo ganaszu a w rzeczywistosci ciągnącej brzuchem po ziemi z okazji położenia głowy. Z tej okazji podałam przykład z "przyłożeniem łba do kolana " nie ma się odnosic do rzeczywistosci jedynie do faktu ze bez dosiadu owy koń niewiele zdziała branie pod uwagę jedynie kiełzna jest idiotyzmem niezależnie od tego czy jest to oliwka munsztuk cyganka czy inny patent i możesz w tym momencie krytykowac moją osobę jakoby nie mającą pojęcia o jeździe konnej aczkolwiek wiem ze mimo wszystko o koniu mówię prawdę bo z wyjątkiem mnie siedziało na nim kilka doświadczonych osób - wszyscy orzekli to samo - "koń na temat pracy łydkami nie ma bladego pojęcia. Co do linii nos-ogon wybacz źle odebrałam - myślałam ze w tym momencie chodziło o typowy ruch naprzód stąd mój najazd ze z tym faktycznie problemów nie mamy. Co do jazdy na okręgach o dużej średnicy również nie mamy zgrzytów. Nie chcę natomiast powtarzania identycznych cwiczen 100-krotnie tylko ze względu na swoje "chce i koniec" - to nie działa w ten sposób jestem konsekwentna w sytuacji odmowy ale nie będe zaborcza jeżeli mam swiadomosc ze on zwyczajnie nie moze poukładac sobie w głowie czego wymagam. Proste 😉 repka - myślę ze to jedyny sensowny sposób.
Faktycznie: "bez powtarzania identycznych ćwiczeń 100-krotnie" do wodzi wybitnej cierpliwości.
Nadal twierdzę, że "pokaż mi swojego konia a powiem ci kim jesteś". Dwa lata jeździsz?
Morał jeden: ty mieszasz, to i koń ma pomieszane. W dwa lata to i wiekową żyrafę można ustawić na pomoce. Psycholog - tak, ale wątpię czy dla konia. 🙂