sklepy internetowe

Kiedyś mialam podobną sytuację, ale w sklepie niekonskim. Postraszylam zgłoszeniem do Rzecznika praw konsumenta, podalam kilka przepisów i jakos im to przyspieszylo "procedury"
desire   Druhu nieoceniony...
05 czerwca 2017 16:30
Milla, tyle, że na procedury to oni mieli już 2 tygodnie czasu, wolałabym jednak zobaczyć pieniądze na koncie 😉
To tak jak napisałam, napisz ze mieli 2 tygodnie na zwrot kasy i sprawę przekazujesz do odpowiedniej osoby. Może zareagują.
desire   Druhu nieoceniony...
05 czerwca 2017 21:00
Milla, no cóż, jeśli do jutra do 15😲0 nie otrzymam zwrotu pieniędzy to zgłaszam sprawe do Rzecznika Praw Konsumenta, leci pismo i wstępuje na drogę sądową. Przy okazji poleci negatywny komentarz na allegro (pierwszy negatyw z mojej strony 😵 ). 
Pan niestety robi sobie ze mnie idiotke od czwartku, najpierw było miło, ale teraz to już jest przegięcie.  🤔  dodam tylko, że znalazłam negatywną opinie, a odpowiedź sklepu zwala winę na klienta, porażka.  🙄


http://www.parkursklep.pl/  NIE POLECAM



edit: no tak, potwierdzenia przelewu nie było, bo i przelewu nie było. Po postraszeniu Rzecznikiem i policją kasa na szczęście wpłynęła, ode mnie mimo wszystko - ogromny minus.
duży plus dla dobrego konia. Super kontakt, ściągnęli mi rzeczy, których nie mieli w ofercie. Przesyłka na czas (taki malutki minusik tylko, że mógłby być jakiś gratis bo to nie moje pierwsze zamówienie u nich )
Absolutnie i całościowo odradzam sklep Moliver.
Już kiedys pisalam o tym ze wystawiaja towar którego nie posiadają. Chciałam dać im drugą szansę bo mieli rzecz która mnie interesowała której nie ma w innych sklepach. Próbowalam kupic na allegro - zonk nr 1. nie da sie. Dodali mnie do czarnej listy 😀 Kupujacego, ktory od razu zapłacił. 😂
Poprosiłam męza zeby kupil ze swojego konta - kupil, zaplacil, dzis mail ze towar jest niedostępnyi zwrócą mu kase.

Sklep niepowazny, z beznadziejnym podejsciem do klienta i wiecznymi brakami w asortymencie. Unikac, jak ognia.
Do tej pory uważałam Pasi-Konika za sklep godny zaufania.  Już nie - oto historia mego zamówienia:

Po przejrzeniu oferty padów Acavallo i po korespondencji z Acavallo zdecydowałam się na pad HEXAGONAL SOFT GEL. Zadzwoniłam do Pasi-konika, potwierdzili, że pad jest w sklepie na Wilanowskiej, pojechałam, kupiłam.  Ponieważ miałam do nich zaufanie, nie spojrzałam na opis na pudełku.  W domu spojrzalam, okazało się, że był to inny pad - AIR-RELEASE SOFT GEL  Ale nie było problemu, można zwracać do 14 dni, zwróciłam i zamówiłam ten, który chciałam, podałam nazwę i kod produktu – AC095. Realizacja miała być 2 tygodnie. Po trzech tygodniach zadzwoniłam z pytaniem co się dzieje (mieli zadzwonić).  Tak, pad jest. Pojechałam po odbiór. Tym razem, nauczona doświadczeniem, sprawdziłam, co jest na pudełku. I co widzę?  Znowu AIR-RELEASE SOFT GEL pad, kod AC20, czyli ten sam, który oddałam.

Nie wierzę, że w ogóle zamówili. Pewnie dlatego do mnie nie dzwonili, a jak sama się upomniałam, wyciągnęli to, co mieli.
Moon   #kulistyzajebisty
27 czerwca 2017 07:47
Spóźniony plus dla niezawodnego konika - no i plus za sprawny i działający (!) chat - szybko odpowiadają (w godzinach pracy ofc) mierzą paski, paseczki, nawet fotki zrobią  😜
No i plus dla animalii, ale to już powinno być banowane  🤣
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
30 czerwca 2017 06:17
Wpadam z plusem dla sklepu Podkowa (tego z suplementami 😉 ) 🙂 Szybka realizacja zamówienia, paczka dobrze zapakowana.

Drugi plus dla sklepu Horsetown - również szybka realizacja zamówienia i miły dodatek w postaci bonu rabatowego na następne zakupy, ale zdecydowanie przydałoby się poprawić kontakt sklepu z klientami (brak odpowiedzi na firmowym FB pomimo wyświetlenia wiadomości), do tego fajnie byłoby dostać nr paczki,  a nie tylko informację o jej nadaniu (tracking i te sprawy)  😉

A plusy dla Animalii są już rzeczywiście nudne bo nic innego nie można napisać  😁 Błyskawiczne wysyłki i dobry kontakt  🙂
Plusik dla GNL, czas realizacji dużo krótszy niż podany i super zapakowany produkt.
No i jak zawsze plus dla Animalii, już nawet za kilka zamówień wstecz 🙂
Wielki plus dla sklepu z paszami DIV-FEED . Zamawiam tam otręby ryżowe a teraz mają w ofercie też pasze z Agrokompleksu. Bardzo sympatyczny kontakt (pan odpowiada na każde zapytanie w przeciągu max godziny) a wysyłka ekspresowa - zamawiam jednego dnia a drugiego pasza już jest w stajni  🙂
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
30 czerwca 2017 13:02
Plusy dla:
Horsetown
Decathlon
Stajnia- Miszewo
Dromy
Od dzisiaj w Febro - Spooks!  💘 💘 💘
Ogromny plus dla sklepu parkur  😉.
Szybka wysyłka, towar zgodny z opisem  😉
Ja serdecznie nie polecam sklepu konik.com.pl oraz horse-trade. Cała sprawa dotyczy zakupu rękawiczek Roeckl Malta, na punkcie których absolutnie zwariowałam  😀

Konik.com.pl - Chciałam sobie zamówić rękawiczki Roeckl Malta w rozmiarze 8.5. Zamówiłam, czekałam przepisowe 14 dni, a tu nic. Jedyna wiadomość od nich, która sprawiła, że byłam pewna, że jednak złożenie zamówienia mi się nie przyśniło, to automatyczny mail o potwierdzeniu wpłynięcia zamówienia. Wysłałam więc maila z zapytaniem, cisza.
Pierwszy raz zadzwoniłam zaniepokojona 2 dni przed upływem 14 dni. Odebrano od razu (za to plus, nigdy nie miałam problemu z dodzwonieniem się do sklepu), dostałam informacja, że Roeckle mają dojść do sklepu dziś i zostaną wysłane najpóźniej dnia następnego, czyli w piątek. W piątek oczywiście cisza, poniedziałek cisza, dzwonię do nich we wtorek.
Pani uprzejmie poinformowała mnie, że Roeckl nigdy na Polskę rękawiczek w takim rozmiarze nie dystrybuował, a na moje uprzejme pytanie, czemu w takim razie i 10 są w ich ofercie, odpowiedziała, że być może dojdą do nich wraz z dzisiejszą dostawą i wyślą jutro  🙄 generalnie to co mówiła, nie trzymało się kupy. Kazałam anulować zamówienie i zwrócić mi pieniądze na konto - zostały zaksięgowane jeszcze tego samego dnia, za co plus. Poza tym, zachowanie sklepu jest absolutnie niepoważne - 0 kontaktu z ich strony, że dostawa się opóźni, o ile w ogóle dojdzie do skutku na ten konkretny rozmiar. Gdyby nie to, że sama się z nimi kontaktowałam, pewnie czekałabym na rękawiczki do Gwiazdki.

Ponieważ jestem z Krakowa, od razu po anulowaniu zamówienia w koniku, weszłam sobie na stronę Horse-Trade. Ku mojej radości, Roeckle w wybranym przeze mnie kolorze były dostępne, jedynie o 0.5 rozmiaru mniejsze, niż chciałam. Mimo tego, chciałam po pracy wskoczyć do sklepu i je przymierzyć, żeby się upewnić, że mogą być i takie. Na stronie były dostępne, jednak chciałam zadzwonić do sklepu i upewnić na 100%, że są na stanie, żeby nie jeździć na darmo do sklepu, do którego mi nie po drodze.
Dzwoniłam kolejno 15 min po otwarciu sklepu (dwukrotnie), również o 12, 14 i 17. Nie dodzwoniłam się na żaden podany na stronie numer. Gdyby nie moje uwielbienie do Roeckli, pewnie bym sprawę olała i pojechała do domu, ale postanowiłam jednak się kopsnąć do Horse Trade.
Wchodzę do sklepu, kompletnie niezauważona przed ekspedientkę. Ledwo co odpowiedziała na moje "dzień dobry", siedząc za biurkiem. Delikatnie zagadałam ją, czemu nie ma możliwości dodzwonienia się na żaden numer podany na stronie sklepu przez cały dzień. Jej odpowiedź? "Wie Pani, duży ruch dziś mamy". Powiedziała to w momencie, kiedy w sklepie nie było żywej duszy prócz nas, a wątpię, że inaczej było zarówno 20 min wcześniej, kiedy dzwoniłam, jak i 15 min po otwarciu  🤣
Generalnie horse-trade ma fajne cotygodniowe promocje, jest dobrze zaopatrzony, ale obsługa to dramat. Nawet, jeśli chcesz kupić coś drogiego (nie Roeckle).

Plus dla kashtana (miła, zainteresowana klientem obsługa, całkiem spory wybór na miejscu, a jeśli czegoś brakuje, od razu zamawiają na życzenie), gnl (szybka dostawa, duży asortyment).

Z pasi-konikiem mam średnie wspomnienia - zamówiłam Pikeury Candela, rozmiar z przedłużaną nogawką, czyli nieco mniej dostępny.
Skontaktowano się ze mną, że czas zamówienia na wybrany przeze mnie kolor może być dłuższy niż 21 dni - ok, super, ale kiedy opowiedziałam im na maila, ja sama odpowiedzi się już nie doczekałam. Dopiero po telefonie do nich i uprzejmym przypomnieniu o sobie, udało się dojść do konsensusu.
Wielki plus dla GNL - czas oczekiwania na towar wg informacji na stronie wynosił około 14-21 dni, ja dostałam go po kilku dniach  🙂
+ dla Equishopu, jak zawsze wszystko szybko i sprawnie  🙂
,,- " dla hesthouse dzwonie i zamawiam pasze i ciągle nie sa na czas , albo nie odbierają . Niby od jakiegos czasu jest dziewczyna ktora tam pracuje i ma to naprawić - mam nadzieje ze jej sie uda bo inaczej opisze wszystkie sytulacje
Z Pasi-konikiem mam mieszane uczucia, choc personel bardzo lubie. Zamówiłam kolo 3 miesiecy temu napierśnik Kavalkade i nadal go nie ma, a dziwne to że moja koleżanka kupila ten sam  tylko za większa kwote i w innym sklepie  i doszło w 2 tygodnie .
Plusy dla gnl, bergo, konika 😀
,,- " dla hesthouse dzwonie i zamawiam pasze i ciągle nie sa na czas , albo nie odbierają . Niby od jakiegos czasu jest dziewczyna ktora tam pracuje i ma to naprawić - mam nadzieje ze jej sie uda bo inaczej opisze wszystkie sytulacje
Z Pasi-konikiem mam mieszane uczucia, choc personel bardzo lubie. Zamówiłam kolo 3 miesiecy temu napierśnik Kavalkade i nadal go nie ma, a dziwne to że moja koleżanka kupila ten sam  tylko za większa kwote i w innym sklepie  i doszło w 2 tygodnie .


hesthouse ,,+" musze przyznać że jeśli kobieta która zaczeła tam pracowacć bedzie podchodzić tak do klientów jak do mnie wczoraj to już wiecej nie bedzie minusów tylko same plusy.
+ GNL
Generalnie horse-trade ma fajne cotygodniowe promocje, jest dobrze zaopatrzony, ale obsługa to dramat. Nawet, jeśli chcesz kupić coś drogiego (nie Roeckle).



Mam zupełnie inne doświadczenia - niezależnie, czy kupowałam coś drogiego, czy taniego. Obsługa bardzo miła i pomocna, bez problemu się dodzwaniam, sami też szybko dzwonią, gdy zamawiam coś, czego nie ma na stanie. Nie mogę się do niczego przyczepić ani jeśli chodzi o sklep internetowy, ani stacjonarny.
+Febro
Na_biegunach   "It's never the horse - it's always you!" R. Gore
15 lipca 2017 23:07
Muszę pochwalić http://stajniastarydwor.pl za błyskawiczna wysyłkę i dobrą ceną oleju z ostropestu 🙂
+ dla KONIOMANIA.PL . Ostatnio to mój ulubiony sklep, bo nie dość że szybka wysyłka to mają super ceny  😉
+ dla KONIOMANIA.PL . Ostatnio to mój ulubiony sklep, bo nie dość że szybka wysyłka to mają super ceny  😉

Czy Tylko mi nie chce działać ta strona? Chciałam sobie zobaczyć, strona wchodzi, ale niczego nie mogę kliknąć żeby przejść dalej.  🤔
Alaska u mnie wszystko działa  👀
Moon   #kulistyzajebisty
21 lipca 2017 10:42
Nudny już plus dla konika <3

Z horse-Tack ktoś coś zamawiał? Kusi mnie promocja na Roeckle :P
Nudny już plus dla konika <3

Z horse-Tack ktoś coś zamawiał? Kusi mnie promocja na Roeckle :P


Ja kilka krotnie  pisałam  że sklep  jest godny polecenia  🙂
Ogromny + dla sklepu Arcus za jakość i profesjonalizm. Kupiłam tam kask i nie trafiłam w rozmiar - wymiana bez żadnego problemu, w błyskawicznym tempie, informacja na bieżąco.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się