WAŻNE! ARABY petycja PRZECIW ODWOŁANIU A.Stojanowskiej, J.Białoboka i M.Treli

Licytacja Anawery... żałosne...


Można wiedzieć, co tym razem? Spóźniłam się na transmisję, bo nie mogłam jej nigdzie znaleźć 0 17.
Żałosna żebranina o każde 5 tys... kilka razy wysyłana do stajni i w ostatniej chwili zawracana... ciągnęło się to niemiłosiernie... a cena 110 tyś - szału nie ma... normalnie by poszła do Shirley za niezłą kasę... Prunella za marne 150 tyś i El Dorella za 47 tyś... Z 11 kobył sprzedane 3!
Serio??? Jestem laikiem, ale chyba tak źle jeszcze nie było?
Nie chciałabym krakać ale wygląda że na 200 lecie będziemy mieli ostatnią aukcję ........
Przykro na to patrzeć  🙁
Żałosna żebranina o każde 5 tys... kilka razy wysyłana do stajni i w ostatniej chwili zawracana... ciągnęło się to niemiłosiernie... a cena 110 tyś - szału nie ma... normalnie by poszła do Shirley za niezłą kasę... Prunella za marne 150 tyś i El Dorella za 47 tyś... Z 11 kobył sprzedane 3!


4, z tego co widzę, Gerda też. Za... 36.

Ja wiem, że każda aukcja to żebranie, ale tutaj poszły na razie 4 z 12 koni... Na wszystkich aukcjach jest tak, że prowadzący schodzi poniżej ceny minimalnej, poniżej której i tak nie może sprzedać konia? Ta aukcja trwałaby 1/10 tego czasu, facet 20 minut prosi o cenę, za którą nie może sprzedać konia. Eltika już wychodziła, jak kupiec jednak dał te 7 000, więc wróciła. Ale za 7 to on nie może sprzedać... Tak jest wszędzie? Cena wywoławcza nie powinna być minimalną?
Tak żałośnie jeszcze nie było...

Gerda za 36? A Etira? Tych dwóch licytacji nie widziałam...
"Wazira zostaje w Michałowie, wielkie brawa".... i cisza....
a dokąd sprzedana Gerda?
Tak żałośnie jeszcze nie było...

Gerda za 36? A Etira? Tych dwóch licytacji nie widziałam...


Nie sprzedana.

Tu jest lista. I o Gerdzie nie mam info. Pozostałe 3 do Szwecji, Rumunii i Czech.
Ciekawe kto będzie tym razem winien - no i gdzie ci zapowiadani kupcy ze Wschodu?  😕