Jakie AUTO, czyli czym i dlaczego jeździmy? ;)

A jakie to by miały być pieniądze? 🙂
majek   zwykle sobie żartuję
22 sierpnia 2017 16:22
Behemotowa, ty zmien faceta, nie samochod!
😁 myślałam już nad tym
ja mam polówkę sedana 1.4 MPI 2000 rok, na gazie -  na jazde po mieście jest ok, ale na trasie średnio. Żadnych awarii przy jeździe 1000km miesięcznie.

Facella- Ty się lepiej zorientuj, bo myśmy tylne lampy zmywali 🙂
Facella   Dawna re-volto wróć!
22 sierpnia 2017 19:44
Tylne mam ori, nie mogą się przyczepić, zresztą raz miałam już kontrolę i nie było problemu. A z przodu po prostu zamontuję inne niż mam teraz, nie będę nic kleić ani malować. Dzisiaj przyjrzałam im się z bliska i lewy klosz jest gdzieś nieszczelny, łapie wodę, więc tym bardziej trzeba je wymienić.
Behemotowa, za te czyli jakie pieniądze? 😉
Behemotowa, za te czyli jakie pieniądze? 😉

Byłam pewna, że napisałam 😀 do 8tys.
To ja proponuję Focusa. Jeżdżę swoim od ponad roku, niezawodna maszynka, ekonomiczna (mam mk1, kombi z silnikiem 1.8 TDDI), żwawa 🙂
Ja też. Focus mk1 bardzo fajne auto. W tej cenie na pewno znajdziesz (i to jeszcze w miarę spoko wyposażone + niekoniecznie jakiegoś rzęcha wyłowionego z rzeki).
Dziękuje dziewczyny, ale jestem człowiekiem anty kombi. Dlatego też mojego chłopaka audi A4 z 2009r. Pomimo wygody i przyjemności z jazdy to jednak nie jestem w stanie już nim dłużej jeździć.
behemotowa może powiedz chłopakowi, ze audi z 2009 roku jest całkiem bezpiecznym samochodem? 😉
Potrzebuje większego samochodu, wozi sprzęt na koncerty plus kilku pasażerów, a Jeep w takim wypadku sprawdza się lepiej 😉
Ma ktoś może porównanie (wrażenia ogólne) Volvo V50 vs V70?
Dziewczyny, czy ktoras z Was jeździ moze Volvo XC60?