Oświetlenie maneżu

Lampy sodowe tak mają- do uwypuklania różnic pomiędzy jasnym a ciemnym są predysponowane niejako. Żeby właśnie na ciemnej szosie dobrze się pasy odbijały.
Stąd będą dawały taką większą "głębię" podłoża. każda 'dziurka" się będzie wydawała ciemniejsza, czyli głębsza w naszej percepcji, a wypukłość jasna jeszcze jaśniejsza- czyli niby wyższa.
co to jest piasek woskowany???????
majek   zwykle sobie żartuję
22 września 2017 22:09
Pogooglaj sobie waxed sand arenas. U nas to jest piasek ze ścinkami wykładzin i to wszystko jest mieszane z jakimś woskiem. Jak jest nowe (albo przyjeżdża facet i dorzuca trochę materiału) to ma zapach jak impregnowany płaszcz.
Nie wiem, nie znam się, nie znam szczegółów.
Jeździ się po tym świetnie, ma konsystencję mokrego piasku cały czas. Nie jest głębokie, nie zapada się.
i co dalej? Co w deszcz, mróz? Jakieś ma zalety na niepogodę?
majek   zwykle sobie żartuję
23 września 2017 15:47
U nas największy mróz z jakim miałam do czynienia to -7 i nie było problemu.
Całość jest zdrenowana, można jeździć po deszczu i w czasie deszczu. Pada sporo. Hali nie mamy. Jeździmy w derkach i kurtkach przeciwdeszczowych.
majek   zwykle sobie żartuję
25 września 2017 11:05
Wrzucam obiecane zdjecia. Kon ma jakies 170 wzrostu. Jak widac lampy nawet nie swieca specjalnie w dol. Wrzucilam tez fotke z piachem.
Lampy mamy tylko na dlugich scianach (po 5). Ujezdzalnia ma  jakies 15 x 50






Jest tez zapasowy halogen nad lustrami, ale nigdy w zyciu nie widzialam, by go ktos uzywal.
agull   Dążąc do celu
25 września 2019 13:59
Pomocy  🙇
Potrzebuję oświetlić sobie mój przydomowy plac do jazdy - gubię się w tych wszystkich ofertach (na allegro jest tego tyle, że nie wiem na co patrzeć) - halogeny, naświetlacze, lampy  👀 😜
Pomóżcie mi coś wybrać, bo kompletnie nie wiem co kupić, żeby było widno na placu  😵
Dzieło pod spodem to mój plac (mniej więcej 20x60), gwiazdki to miejsce, gdzie mogę zamontować oświetlenie.
__________
|                |