praca

asds   Life goes on...
17 września 2017 22:50
Z ciekawości - pracuje tu ktoś jako tłumacz? Jak tam rynek pracy tłumaczy? :kwiatek: Dobrze- źle-tragicznie-rewelacyjnie? Domyślam się, że dużo zależy jaki język, jaki tłumacz i dlaczego - ale probójąc uogólnić...
Tak mi się nasunęło widząc porzucenie tłumaczeń Buyaki 🙂


Tłumaczy języka angielskiego z specjalizacją Legal wszyscy poszukają. W Warszawie w każdym razie jest bardzo duże zapotrzebowanie.
Ja pracuję jako tłumacz, głównie siedzę w beletrystyce. Na większą częstotliwość zleceń zdecydowanie bym się nie obraziła. Nie udaje mi się, póki co, zrobić z tłumaczeń głównego źródła dochodu, a szkoda, bo bardzo to lubię. Także w imieniu własnym oraz innych tłumaczy literackich namawiam: czytajmy więcej 😉
[quote author=Sankaritarina link=topic=13.msg2713207#msg2713207 date=1505631612]
Z ciekawości - pracuje tu ktoś jako tłumacz? Jak tam rynek pracy tłumaczy? :kwiatek: Dobrze- źle-tragicznie-rewelacyjnie? Domyślam się, że dużo zależy jaki język, jaki tłumacz i dlaczego - ale probójąc uogólnić...
Tak mi się nasunęło widząc porzucenie tłumaczeń Buyaki 🙂


Tłumaczy języka angielskiego z specjalizacją Legal wszyscy poszukają. W Warszawie w każdym razie jest bardzo duże zapotrzebowanie.
[/quote]

Ja jestem prawnikiem po WPiA i zrobiłam podyplomówkę z tłumaczeń na ILS UW,szykuję się do egzaminu na tłumacza przysięgłego- dla siebie bardziej,bo jako tłumacz nie pracuję (patrz podpis).Szkolenie warstwy językowej bardzo dużo mi dało, a zapotrzebowaniu się nie dziwię: Legal translation jest bardzo trudne, bo obsługa językowa dużych transakcji to tłumaczenie dużych aktów notarialnych czy umów tworzących SPV- las definicji,pojęć i ciężkich konstrukcji językowych.
Dzięki 🙂 No właśnie - to chyba wąska grupa tłumaczy..... a taki "standardowy" tłumacz po studiach? albo filolog?
Mrowak, Właśnie, a jak sprawy poszerzenia specjalności? Choć pewnie nie starcza czasu, jeśli to nie jest Twoje główne źródło dochodu.