Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

Kraja ja za moje zapłaciłam 170 zł, robiłam na samym początku czerwca i powoli widzę, że natura moich włosów się przebija na światło dzienne, więc w tym miesiącu powinnam powtórzyć zabieg i tak pewnie zrobię 😉
Co do salonu i uważania - ja uważam zawsze, fryzjera znalazłam, który mi bardzo pasuje, chodzę do niego regularnie i laseczkę od keratyny mam. Ja ogólnie uważam, że dobry fryzjer to tak naprawdę jak zaufany lekarz 😉
Zabieg mega fajnie odżywia włosy, są tak mięciutkie, że aż chce się je dotykać cały czas  😁

No i jeśli od wilgoci włosy się puszą to to jest super wyjście, ja zawsze jak pudel podczas wilgotnych i deszczowych dni wyglądałam, a teraz jest bosko, nic się nie puszy  💘
Wybielał ktoś z Was zęby samodzielnie, w domu? Co najlepiej działa? Zastanawiam się nad paskami, ale ostatnio widziałam coś takiego: klik. Ma to sens? 🤔 Jestem totalnie zielona w temacie, a chciałabym spróbować.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
12 października 2017 15:19
Bialy osad/nalot na wierzchu syropu klonowego to plesn czy cos normalnego?
JARA, mi się nigdy nic takiego nie zrobiło, chociaż syrop bardzo długo stał po otwarciu..
JARA to skrystalizowany cukier  😉

edit mi się tak robiło ale na szyjce przy nakrętce
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
13 października 2017 07:43
Właśnie to wygląda jak pleśń :/

To wygląda jak pleśń... Ale aż dziwne, żeby coś tak słodkiego spleśniało.
Wg. mnie też pleśń. Ja bym wywaliła, szkoda ryzykować dla odrobiny syropu. Cukier osadziłby się na brzegach, przy szkle, nie na środku.
safie   Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym termin
13 października 2017 08:22
Też mi się wydaje, że do wywalenia 🙁