Sesja/Studia i t d ;)

Studiuje ktoś może na Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie? Interesuje mnie kierunek hipologi i jeździectwo? Wygląda ciekawie, ale czy warto?
Nie. 🤣
Asiulla Ja studiuję na UP w Lublinie ale nie ten kierunek i zgadzam się z flygirl, dla mnie to on nawet ciekawie nie brzmi;d

Jak tam u Was studenci? Ja rozpoczełam listopadowy maraton, najbliższe 3 tygodnie będą mocne, jutro dwa zaliczenia, w piątek jedno, w przyszłym też 'tylko' dwa itd.🙂 Uwielbiam radiologię, jeden z dwóch/trzech ciekawych przedmiotów w tym semestrze, resztę trzeba przetrwać. jakoś.
Tez studiuję na UP.
Asiulla Nie warto, słyszałam nawet jak ludzie się śmiali z tego kierunku.

A u mnie pierwszy kolos dzisiaj z ekonomiki.
Zagadnień nam dała jak na egzamin a sam kolos prościutki  🤣
Mój uniwersytet to jeden wielki cyrk. Przez aktualną napiętą sytuację na linii Katalonia - Hiszpania straciłam MIESIĄC ZAJĘĆ za które grubo zapłaciłam (chociaż to uniwersytet "publiczny"😉. Głównie dlatego, że rektorat bawi się w politykowanie i ochoczo wydaje grupce studentów zezwolenia na to aby robić strajki polegające na zamknięciu się w środku budynku uczelni i uniemożliwianiu profesorom prowadzenia zajęć. Był dym tuż po referendum (okupowanie szkoły przez tydzień dniem i nocą, spanie w hamakach i na materacach, brzdąkanie na gitarach i palenie skrętów w patio), później dwa strajki generalne i mnóstwo innych z Buk wie jakiego powodu. Jutro mam egzamin z historii języka hiszpańskiego, przedmiot paskudny sam w sobie a dodatkowo nie było czasu żeby babka nam porządnie wytłumaczyła co z czym się je. Benvinguts a Catalunya.  😵

Co do kierunku hipologia i jeździectwo to słyszałam że Real Escuela Andaluza del Arte Ecuestre otwiera taki Master, ale chyba trzeba mieć licencjat z biologii/zootechniki/weterynarii... a marzyłoby mi się  😍
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
08 listopada 2017 21:03
Czy ktoś ma może w domu słownik wyrazów obcych Kopalińskiego?  :kwiatek: