Body Modifications ( dawniej "piercing, tatuaże " )

smarcik, dlaczego chcesz ukryć tatuaż? Ja generalnie mam na ramieniu od zewnętrznej strony i nawet nie wpadłam, żeby go zakrywać. Generalnie nosze rzeczy bez rękawów albo z trochę dłuższym, żeby "kawałek" tatuażu mi nie wystawał, ale nie miałabym problemu, żeby pójść na wieczorową galę w suni na ramiączkach...
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
28 listopada 2017 11:42
Dance Girl bo moja branża bywa dość konserwatywna pod tym względem, a średnio mi się widzi kombinować dzień w dzień do końca życia jak tu się ubrać, żeby nie wzbudzać negatywnych emocji  😉 Szczególnie, gdy np jest 30 stopni na dworze  🙂
smarcik, no co Ty? Myślałam, że te czasy minęły. Ja jestem księgową, to jedna z najbardziej konserwatywnych branż, w dodatku mam stanowisko powiedzmy zarządcze. Znam bankierów czy członków zarządów spółek, którzy mają większe tatuaże niż ja. Kiedyś na jakiejś imprezie widziałm jak dwóch takich gości porównywało swoje tatuaże  🤣 🤣 🤣 Jeśli tatuaż jest ładny to WTF???

Przecież nie masz napisane "Kocham Zenka", a tak się musisz kisić, chować patrzeć czy ci nie wystaje kawałek ...

Ja mam wrażenie, że tatuaż jest jak kolczyki czy bransoletka. Większa klasa jest jak ktoś ma tatuaż w towarzystwie niż jak krewetkę na ustach czy tłuszcz z d..y wstrzyknięty z policzki.
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
28 listopada 2017 12:09
Moja księgowa też ma tatuaż na ręce, akurat to nie wydaje mi się problemem, bo siedzi w firmie i księguje  🙂 Moja firma pod tym względem jest bez zarzutu i generalnie nikt nie ma z niczym problemu  😉


Ale firma firmą a branża branżą, no i niestety tu może być różnie 😉 To, że teraz nie mam problemu nie znaczy, że za 5 czy 10 lat jednak ktoś się nie czepi, a po co mi to?  🙂 Ja dużo współpracuję z sektorem publicznym, poza tym jestem nauczycielem akademickim a w środowisku uczelnianym też nie zawsze dobrze patrzą na takie rzeczy  🙂