Kto/co mnie wkurza na co dzień?

A czy daleko trzeba takich przypadków szukać? Tu też jest człowiek, który wciąż biadoli, że mu brakuje, że jest mu trudno,  itd itp.  Ale to raczej nadaje się na „co mnie wkurza na r-v”
tunrida, ten pan to megaloman level hard. Nie chcialby emigrowac, bo musialby swoja wspaniala osobe wycofac z polskiego zycia politycznego/spolecznego, a to wielka strata by byla 🙄 A pracy nie moze dostac, bo go elity przesladuja.

trusia, kogo masz na mysli?
Anderia   Całe życie gniade
01 grudnia 2017 11:08
Jak ja Was dobrze rozumiem w tym wkurzeniu na osoby niepracujące. Dorzucę do tego swoje trzy grosze - niepracujący studenci. 😉 Pomijam intensywne i absorbujące kierunki takie jak medycyna, ale na większości spokojnie da się gdzieś zatrudnić na pół etatu i może kokosów z tego nie będzie, ale na zachcianki już tak. I co, jakie podejście ma większość? "Niech starzy płacą, bo ja przecież studiuję". A że zajęć w tygodniu ze 20 godzin, to co tam. Łatwiej wyciągnąć łapę do rodziców i narzekać, że się nie ma.

Nie ogarniam, dla mnie pojęcia "mój wiek rozpoczyna się od cyferki 2" i "proszę rodziców o kasę na wszystko, bo mi się należy" wzajemnie się wykluczają. Ale niestety, z tego co obserwuję, to nie jest częste zjawisko.

Spotkałam się też z niepracującymi studentami zaocznymi, to jest dopiero combo.  😜
Anderia, no niestety, ale ludzie traktują studia jako przedłużenie dzieciństwa. Kolejne kilka lat beztroski, a potem szok i zderzenie z pociągiem, jak się dostaje dyplom do ręki i trzeba pójść do pracy. Ludzie w ten sposób sami sobie robią krzywdę - kiedyś byłam jako obserwator na terapiach dziennych i naprawdę sporą grupę stanowili absolwenci, którzy nie wiedzieli co mają zrobić ze swoim życiem po studiach. Bo nie mieli żadnego doświadczenia, żadnego pomysłu, nie wiedzieli jak się mają sami utrzymać i byli tym przytłoczeni.