Allegro

desire   Druhu nieoceniony...
09 listopada 2015 19:34
Jeśli wystawiałyście coś w październiku, to allegro oferuje Wam w listopadzie pakiet 25 darmowo wystawionych aukcji  💃 🏇
pakiet trzeba aktywować kliknięciem w link który wyślą na poczte  😀
Pursat   Абсолют чистой крови
22 listopada 2015 18:18
Nie mogę zalogować się na swoje konto. Po wpisaniu danych wyskakuje komunikat o niezaufanym połączeniu. Mam jakiegoś wirusa czy coś się zepsuło?
desire to jeszcze aktualne? ja wystawiam non stop od miesiąca, dwóch i nie słyszlam o tym 🙁
desire   Druhu nieoceniony...
26 listopada 2015 17:28
rico, musisz mieć aktywowany newsletter od allegro na poczte i tam wysyłają pakiety darmowych aukcji 😉
Czy ktoś tutaj zna się na licytowaniu  na Allegro? Szczerze mówiąc, bardzo rzadko biorę udział w licytacji i jeśli ktoś się ze mną "przebija", to zazwyczaj rezygnuję, żeby nie podbijać ceny, więc nie mam doświadczenia, nie mówiąc o jakichś automatach, czy programach do "ustrzeliwania" aukcji. Ale wytłumaczcie mi, jak to jest możliwe, że zalicytowałam jakąś cenę (dwukrotnie, podwyższałam o złotówkę), otrzymywałam od razu informację "niestety, twoja cena została przebita" (mam maila z informacją o tym, że złożyłam propozycję cenową w tej kwocie i że została ona przebita), po czym  po jakimś czasie aukcja się skończyła i to z taką dokładnie ceną, jaką ja zaproponowałam (nie o 50gr wyższą, czy coś w tym stylu, tylko dokładnie z tą ceną) - tylko że nie ja wygrywam tą aukcję, a ta druga osoba (która przebijała moje ceny, domyślam się, że jakoś automatycznie, czy coś w tym stylu).
Dokładnie cenowo wyglądało to tak - składam propozycję 225zł, otrzymuję potwierdzenie mailowe złożenia oferty i zaraz potem informację, że moja propozycja została przebita. Rezygnuję z licytacji, a wieczorem przychodzi mail, że aukcja się skończyła z kwotą 225zł i że wygrywa X.