Wybór kierunku studiów

Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
10 lutego 2018 08:44
Potrzebuję pomocy  🙄  w maju miałam zdawać maturę z biol i z chemii, ale wiem, że dam radę napisać coś tylko z biologii, jednak chemia mnie pokonała...
Mam już zdaną całkiem nieźle z rozszerzonej geo, polskiego i angielskiego. Podstawy też fajnie napisane. Ale nie mam pojęcia co mogę z sobą dalej zrobić..
Pomysł z weterynarią upadł. Plan B, C, D, E itd jakieś są. Myślałam o zootechnice (tylko co ja z tym zrobię? ;p), psychologii, albo zoofizjoterapia w Bydgoszczy (i tu szukam osób znających temat, które chcą się podzielić opinią) ewentualnie kierunek prawno-ekonomiczny.  😲  Miałam nadzieję, że po tym roku będę wiedziała co chcę robić, a tu okazuje się, że wiem jeszcze mniej 😉 chciałabym robić coś związanego ze zwierzętami (robię tech. weta, pracuję jako instruktor), ale też zarabiać tyle ,żeby utrzymać siebie i konia :P
Elektroradiologia.
Mając technika weterynarii możesz pracować jako elektroradiolog ze zwierzętami.
Szczegółów nie znam, musiałabyś pogrzebać w Google. Facella robi właśnie elektroradiologię i myślała swego czasu nad tą weterynaryjną, ale się rozmyśliła  😉
A gdzie elektroradiolog miałby pracować ze zwierzętami? Bo tak naprawdę lecznice czy ośrodki posiadające tomograf czy rezonans to mikry procent.
I obsługują je lek wet
Dokładnie tak, zwłaszcza ze lek weci mają tez specki z radiologii i ogarniają takie rzeczy sami.
Pati2012, ja myśle, ze życie często samo pisze scenariusze. Studia nie zawsze oznaczają prace w konkretnym zawodzie. Trafiają sie rożne „okazje”, oferty pracy, co chwile inne pomysły 😉 skończyłam liceum na profilu humanistycznym, poszłam na turystykę i rekreacje (po pół roku rzuciłam), zajęłam sie branża kosmetyczna, przewinęły sie działania w handlu z jeszcze innej dziedziny, a teraz moje życie idzie w zupeeeełnie innym kierunku. Na tym etapie chyba jeszcze jest czas, zeby próbować, sprawdzać, a pózniej jakoś to sie układa 🙂