wrzody żołądka

ed
Dziękuję Ci bardzo 🙂 Przypomniałaś mi o sukcesie, wspaniale! Zapomniałam, że karmiłam tym, ale potem zniknęło z rynku i nigdzie nie można było dostać, więc przeszłam na prolinen. Ale skoro wróciło, to spróbuję znów 🙂 Dzięki!
Nikas
Właśnie kupiłam 2 worki lucerny z Sukcesu (bezpośrednio od nich jest najtaniej) i jestem bardzo zadowolona - zieloniutka, nie jest pyląca, naprawdę fajnie wygląda, koń je aż mu się uszy trzęsą.
http://sklep1372427.home.pl/bluza
Najlepiej zamawiać od razu dwa worki bo cena za przesyłkę 22 zł więc za 20 kg płaci się z przesyłką 67 zł
ed
rv petra tej firmy miałam sieczkę z lucerny w balocie. hmmm ostatni balot był kiepski
niektóre łodygi tak twarde i grube jak mój mały palec u ręki🙁
niestety mam wrażanie że miejscami mieszana jest ze słomą zgłosiłam to przedstawicielowi że to oszustwo.
Rv petra?
Nie jest pyląca? Ja się dusiłam przy każdym worku który otwierałam  😡 poza tym chyba jest melasowana?


[quote author=ewelin_n link=topic=1307.msg2755773#msg2755773 date=1518095998]
Nikas
Właśnie kupiłam 2 worki lucerny z Sukcesu (bezpośrednio od nich jest najtaniej) i jestem bardzo zadowolona - zieloniutka, nie jest pyląca, naprawdę fajnie wygląda, koń je aż mu się uszy trzęsą.
http://sklep1372427.home.pl/bluza
Najlepiej zamawiać od razu dwa worki bo cena za przesyłkę 22 zł więc za 20 kg płaci się z przesyłką 67 zł
[/quote]
charlieeee
Jestem na początku worka - nic nie pyli - może to dzięki melasowaniu, bo nie jest taka bardzo sucha.
ewelin_n ważne jeśli się Tobie sprawdza 😉 mnie niestety bardzo zniechęciła  😡

Co myślicie o stosowaniu takiego aptecznego soku z rokitnika? Nada się?
Stosował ktoś może paszę od St. Hyppolit - Brandon XS? Jakieś opinie, spostrzeżenia? 🙂