sklepy internetowe

Gaga ciągle chodzi o to ze wczesniej nie bylo zadnej informacji ze rzecz będzie pozniej. Dopiero na maila gdzie sa rzeczy ktore powinny dawno być odpisali w przeciagu chyba godziny ze dowiedzieli sie wlasnie u producenta ze nie ma i nie będzie  😉
ode mnie plus dla sklepu Agrovital, za bardzo dobry kontakt i bezproblemowe transakcje 🙂
Jestem bardzo rozczarowana Pasi-Konikiem. Bardzo lubiłam tam kupować, ale już nie. Mimo, że mam w tym sklepie zniżkę stałego klienta, już nic tam nie kupię. 

Taka sytuacja: Zapytałam, czy sprowadzą dla mnie coś, czego nie mają we ofercie.  Tak, ale ponieważ miał to być artykuł specjalnie dla mnie ściągany, nie mogłam go zwrócić i miałam zapłacić z góry.  OK, rozumiem, tak zrobiłam i czekałam na info, że artykuł przyszedł i pytanie o sposób odbioru. No i dostałam „zmianę statusu zamówienia”, ale „przesyłka wysłana na adres wskazany w formularzu” i powiadomienie od kuriera, że przesyłka w drodze. Staram się unikać przesyłek kurierskich, bo pojawiają się jak jestem w pracy i muszę mocno kombiniować, żeby zorganizować odbiór. Więc pytam Pasi-konika, dlaczego nikt ze mną nie uzgodnił sposobu dostawy (chciałam sama odebrać w sklepie).

Pasi-konik „nie poinformowała nas Pani o tym”.
Ja „Nie poinformowałam, bo nikt nie pytał”. 
Pasi-konik „Większość zamówień jest wysyłkowa, ciężko nam przewidzieć, że klient chce odebrać osobiście, w mailu pytałam o dane do wysyłki i nie pisała Pani o odbiorze osobistym”
Ja „Nie pytali Pańswto o dane do wysyłki, a o dane do stworzenia zamówienia, nie wiedziałam, że dane do stworzenia zamówienia są jednoznaczne z danymi do wysyłki”.
Pasi-konik „Następnym razem proszę składać zamówienie przez stronę internetową, nie będzie nieporozumień”
Ja „nie mogłam przez stronę internetowa, bo tego produktu nie ma w ofercie”.

I tak koło się zamknęło.

Proponowali, żeby nie odbierać od kuriera. Propozycja może i dobra, ale: po pierwsze, zapłaciłam za produkt z góry, i to sporo (prawia 600 zł), gdyby w wyniku takich kombinacji gdzieś zaginął, nie sądzę, żebym odzyskała pieniądze, a jesli nawet, na pewno nie prędko; po drugie pewnie by to trwało drugie tyle, ile już czekałam. 

Niedopatrzenia ze swojej strony nie zauważyli, bo klient jest winien, że nie zgadł, że skoro większość zamówień jest wysyłkowa, to nie będą się kłopotać ustalaniem, czy akurat nie trafiło się zamówienie mniejszościowe. 
Dam plusa dla Horse Trade za ekspresową dostawę i miły kontakt, natomiast mogliby trochę szybciej i sprawniej poinformować klienta o braku dostępności produktu, który zamówił, a nie po 2 dniach czekania na przesyłkę.
I minus dla RC Champion za bardzo słaby kontakt, bryczesów które miały zostać wymienione na większy rozmiar nadal nie mam (odsylalam je w czwartek tydzień temu), jak również nie mam informacji czy faktycznie zostały wysłane. Dostaje od nich tylko szczątkowe informacje i to też nie na wszystkie maile odpowiadają, tel nie odbierają, na fb nie odpisują.
Edit. Bryczesy z RC Champion w końcu dotarły 🙇
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
22 marca 2018 09:30
+ dla Konika, Pani mi zdjęcia robiła porównawcze produktów i macała je dla mnie 😉
Ktoś kupował w passion-horse.pl ? Jakie opinie?
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
22 marca 2018 17:32
Jak zwykle plus dla niezawodnej Animalii!  😍 Błyskawiczna realizacja zamówienia, w którym nie wszystkie produkty były dostępne w opcji "24h", świetne rabaty, jak zwykle dobrze zapakowana paczka i miłe gratisy. Super, jestem zachwycona  😍
Ode mnie plusy za mega szybkie realizacje, przyjemną obsługę z profesjonalnym doradztwem  :kwiatek: dla:
[font=Verdana]+[/font] salonmiko
+ dobry-koń
+ animalia

+ gnl
Ode mnie plusy dla :
+ arcus-konie
+ gnl.pl
+ dobry-koń
Szybkie wysyłki, zawsze wpadnie jakaś próbka paszy lub jakiś inny gratis 🙂
+ dla Zabookuj.com 😉

Zamawiam tutaj przez internet, odbieram głównie stacjonarnie ale polecam sklepik 🙂
Super, że stały rabat jest na wszystko, wszystko 😉
+ Cavalloshop.pl - ekspres wysyłka, fajna promocja, na prawdę czad. Podskakuje w rankingu ulubionych sklepów
+ Konik.com.pl - Nudny plus już - co jedynie po wysłaniu paczki napisałam z prośbą o numer paczki bo potrzebowałam do obserwacji, a dostałam maila że paczka została wysłana ok. 13-14?,napisałam godzinę, dwie później i zostałam spuszczona na buty, że nie zostanie mi podany numer bo o 17 kurier zabiera paczki? i dostane sobie firmy kurierskiej maila - którego oczywiście nie otrzymałam 🙁 Więc tak nie fajnie się poczułam bo sklep był dla mnie #1. Drobnostka to tylko taka, ale nie była zbytnio na plus niestety
+ koniesklep.pl/Bruge - Zamówienie pomimo czasu określonego 24h dostępności towaru oraz dla przyśpieszenia opcja płatności pobrania, było dla mnie pod znakiem zapytania przez brak informacji. Zadzwoniłam wczoraj powiedziałam jak sprawa wygląda, Pani przemiła porozmawiała ze mną, przeprosiła i od razu zabrała się za realizacje zamówienia. Dzisiaj już u mnie. Ogólnie promocja również bardzo fajna -30% i free wysyłka, jak i same atrakcyjne promocje same w sobie na stronie 😉 Pierwsze i nie ostatnie zakupy.

Edit.
Jeszcze zaległy duży plus dla Equishop, a nawet dwa! Na prawdę starają się o klienta pi o niego dbają🙂
+ dla Provender.pl
+ dla gnl.pl
+ dla gnl.
Kupiłam czaprak i owijki. Po otwarciu pudełka z owijkami bez wyciągania ich było widać, że jedna jest dość mocno uszkodzona. Po wysłaniu zdjęć i opisaniu sytuacji dostałam natychmiastową odpowiedź, nowe owijki zostały wysłane następnego dnia. Wszystko zostało szybko i sprawnie załatwione, bardzo miły i profesjonalny kontakt. Polecam.
+ koniesklep.pl
Bardo dobry kontakt mimo wielu zamówień, spora promocja i darmowa wysyłka  :kwiatek:
+ animalia.pl
Jak zwykle szybka dostawa 🙂
+ dla wsiodle24. Super kontakt, błyskawiczna wysyłka. Sama przyjemność!
Duży plus dla dobry-kon.pl Szybka wysyłka i próbka meszu.🙂
Plusik dla konik.com.pl, w paczce był produkt na zamówienie do 14dni a paczka była u mnie po 4 dniach od zamówienia  🙂
+ dla horsetown.pl
Czas oczekiwania na suplement 4 dni, a po złożeniu zamówienia kurier zjawił się następnego dnia. Rewelacja.
Nie polecam zakupów w sklepie ezadar.pl.  Zamówiłam pasze dla konia 7.03.2018 Zabrakło im makuchu i do tej pory nie dostałam zwrotu kasy! Dzwoniłam,  pisałam za każdym razem słyszę że zaraz wyśle pieniądze. I nic. 
Jak długo czeka się na przesyłkę z Hooksa? Z produktami dostępnymi w sklepie od ręki.
Puma, na terenie Szwecji ok 2-3 dni.
Wielki plus dla GNL- jest niezawodny. Obsługa bardzo miła, ogromny asortyment dostępny od ręki (na czym bardzo mi zależało), gdy poprosiłam o dodatkowe zdjęcia produktu za chwilę je miałam na mailu. Zamówienie wysłane ekspresowo, następnego dnia po złożeniu zamówienia paczka była u mnie. I dostałam do zamówienia fajne naklejki, które można sobie nakleić np. na pakę  🙂
Horse-Trade też plus, zamówienie dotarło następnego dnia po złożeniu zamówienia no i pani od zamówień internetowych również bardzo sympatyczna, mogli by tylko czasem dorzucić jakiś drobiazg do zamówienia.
Punkt Jeździecki plus za szybki zwrot pieniędzy za anulowane przeze mnie zamówienie.
xxagaxx, a całość do PL? 😉
Puma, a to już nie pomogę. Moje zamówienie sobie przy okazji promem dociera 😀
xxagaxx, dziękuje tak czy siak 😉
Jakby co to Hooks mi odpisał, że około tygodnia.
Jakieś promocje na weekend majowy?
maluda nie ten wątek, jest osobny o promocjach. Tam wszystko znajdziesz 🙂
ma ktoś kupon do masterspolska.pl ? 👀 🙇
jakieś opinie o sklepie happyhorse.pl? 
Mega plus dla Cavalloshop. Nie zdążyłam zrobić przelewu a paczka była już u mnie 🙂 miło by było gdyby chociaż raz dali jakiś mały gratis w postaci próbki paszy czy nawet cuksa dla konia.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się