Gdzie na urlop w Polsce?

Becia23 ja jeżdżę od jakiś 11 lat  😎 co chcesz wiedzieć? Tylko od razu dodam że jeżdżę w celach towarzyskich do przyjaciół, więc zaplecze turystyczno- hotelowe znam słabo 😉
Becia23   Permanent verbal diarrhoea
13 marca 2018 19:21
Wloczylas sie cos po samym Parku moze?

W necie bardzo niewiele informacji o Parku i okolicach. Interesuje mnie info typu w jakiej miejscowosci najlepiej sie zatrzymac dla samego wloczenia sie po PN (np. gdzie zaczyna sie wiekszosc szlakow, dostep do sklepu, itd), czy poza PN jest w okolicach cokolwiek wartego uwagi i zobaczenia?
Jeśli interesuje Cie sam Park to najlepiej w samym ,,sercu" czyli w Krempnej (tam jest siedziba Parku i muzeum), ale jeśli generalnie chodzi Ci o Beskid Niski to chyba bardziej turystycznie jest w okolicy Regietowa/ Gładyszowa. Muszę Cie uprzedzić, ze to jest 100% dzicz, turystyczne zaplecze mocno kuleje- jakieś pokoje do wynajęcia, agroturystyki, nic specjalnie na poziomie, szlaki puste, można iść w lipcu/ sierpniu cały dzień i nikogo nie spotkać. Z "atrakcji" dziesiątki zabytkowych cerkwi, muzea regionalne, Karpacka Troja pod Jasłem, dość ciekawe jest Krosno (muzeum), Jasło- jako takie małe przyjemne kupieckie miasteczko do połażenia na kawe i ciacho na rynku 😉, Bardzo fajna jeździecko okolica bo teren mocno urozmaicony, w okolicy parku jakieś tam atrakcje typu quady, parki linowe, kajaki. Generalnie cisza spokój i bardzo mało turystów, szlaki dobrze oznaczone, ale dość zaniedbane 😉  bilety do Parku na szlak kupuje się wysyłając smsa, W zależności kiedy podjedziesz, to są różne festiwale i imprezy w okolicy.
Becia23   Permanent verbal diarrhoea
18 marca 2018 14:38
Ogromnie Ci dziekuje, jak bede miala jeszcze jakies pytania to odezwe sie na PW :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: