Kącik luzaka

Pracujesz w Holandii w tym zawodzie? Ja obecnie szukam tam pracy, ale jestem początkująca i kompletnie nie wiem na co uważać, jak się cenić, czego oczekiwać 😀
vissenna   Turecki niewolnik
24 marca 2018 20:08
Jeśli nie masz doświadczenia i nie jeździsz super, to raczej celuj w grooma. Do tego bez referencji to ciężko Ci będzie znaleźć coś powyżej minimalnej krajowej.
Myślę że na początek nawet ta minimalna byłaby ok na nabranie wiatru w żagle, poza tym to zawsze lepiej niż u nas 😀
A jaka jest dobra suma za pracę dajmy na to 5-6dni, z zakwaterowaniem i samochodem? Zaproponowano mi 800e i zastanawiam się w jaką sumę celować
martyina, napisałam na poprzedniej stronie. Wszystkie te kwoty są za prace 6 dni w tyg z zakwaterowaniem i samochodem. 800e to kwota bardzo niska, rzekłabym, że mało legalna w Holandii.
post pod postem, ale wiem, że Stal Tops w Holandii szuka luzaka/luzaków. Jeżeli ktoś zainteresowany to mogę podać kontakt i jakieś szczegóły.
Hejka, wybiera się ktoś do Auvers?  😀
Nie ogarniam jak można się podjąć zorganizowania tak dużej imprezy jak World Equestrian Games jeśli wiadomo że nie ma sie do tego warunków i odpowiednio dużo czasu żeby te warunki jakoś ogarnąć.
Do Tryon przyjechało około 450 luzaków (nie wspominając już o jeźdźcach i trenerach), a miejsc do spania na terenie zawodów jest 50  😂 . Najbliższy hotel jest oddalony o 35 min.
Organizator wczoraj wydał oświadczenie w którym przeprasza za zaistniałą sytuacje  🏇
[quote author=żużka link=topic=470.msg2793534#msg2793534 date=1530124172]
post pod postem, ale wiem, że Stal Tops w Holandii szuka luzaka/luzaków. Jeżeli ktoś zainteresowany to mogę podać kontakt i jakieś szczegóły.
[/quote]
Prosiłabym info na priv  :kwiatek:
Czy jest tu jakis luzak, który potrafi pfofesjonalnie zaplatać? Szukam jakichs kosmetykow pomocnych przy zaplataniu, szczegolnie chodzi o grzywy mlodych koni ( czesto ponadgryzane przez kolegow ) , gdzie wloski sa roznej dlugosci i po zapleceniu czesc z nich stoi.