sklepy internetowe

.
Plus dla Bergo - Pani dzwoniła do mnie, czy mogę dostać inny kolor szczotki 😀 Dosłownie 5 minut po telefonie paczka była już wysłana, a przed chwilą kurier dzwonił, że zaraz będzie. 🙂
Moon   #kulistyzajebisty
11 maja 2018 08:55
Też plus dla Bergo - łączenie zamówień, przesyłka - potwierdzam: teleport wręcz, mam coś wrażenie że ostatnią paczkę to wysłali zanim się przelew zaksięgował  😜
.
Plus dla sklepu Moliver - zazwyczaj tam nie zamawiam, ale akurat mieli coś co szukałam. Wysyłka bardzo szybko, kontakt telefoniczny super - dla każdego szczegółu. Musiałam niestety zmieniać rozmiar ochraniaczy + reklamacja ponieważ jedna rzecz była uszkodzona po transporcie. Z niczym nie było najmniejszego problemu.

Duży minus dla Podkowa liny - zamawiałam suplementy. Wysyłka była wysłana najgorszym kurierem z którym u nas mamy cały czas problem - paczki nie przywozi i mówi, że był przy całkowitym braku kontaktu. Zazwyczaj przy takiej sytuacji, zawsze sklepy internetowe pomagali bardzo szybko rozwiązać sytuację u kuriera. Niestety tutaj musiałam napisać kilka nie miłych maili. Jedna propozycja była, że przy zwrocie i tak musze ponosić koszty wysyłki. W końcu po kilka dniach udało się i kurier był. Niestety zabrakło jednego produktu, który był domawiany dosłownie parę minut póżniej i był natychmiast opłacony. Nikt nie kontaktował mnie w tej sprawie, 2 dni temu tylko otrzymałam maila - zamówienie anulowane. Na konto jak na razie nic od nich nie otrzymałam. Nie chce mi się pisać 4 brzydkiego maila dla 15 zł, ale nigdy więcej u nich nic nie zamówię.

To dziwne, ja z Podkową nie miałam nigdy problemu, może lepiej było zadzwonić i wyjaśnić, pan Marcin jest bardzo miłą osobą. Ja zawsze jak domawiam coś i chcę żeby było dołączone do poprzedniej wysyłki to dzwonię i informuję
Mega Plus dla sklepu Cordeo kontakt przez telefon w celu sprawdzenia dostępności towarów świetny, Pani leciała i patrzyła co ma z potrzebnego mi rozmiaru, dosłane dodatkowe zdjęcia na fb. Wczoraj wysłana paczka popołudniu była dziś z samego rana u mnie  👍 Do tego próbki pasz oraz smycz do kluczy. Jestem mega zadowolona
.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
16 maja 2018 20:04
duży + dla sklepu punkt jeżdziecki. Zamówiłam 7 selenów. Bez problemu dostarczyli do stajni  😜 Dostałam tez bardzo fajne gratisy  🙂
+ dla sklepu Karina. Bardzo dobry kontakt. Informacje o gotowym do odbioru towarze dostałam mailowo i telefonicznie  🙂
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
17 maja 2018 06:52
+ Provender Zamawiałam jakiś czas temu 3 butelki respiratory, paczka doszła... a w środku 1 butelka cała, 2 potłuczone, ktoś to na poczcie przepakował, i dostałam nawet połowę stłuczonej butelki owiniętą streczem, druga bez dna... no masakra, komuś widocznie ta paczka spadała, wszystko się wylało (jedna butla ocalała) i jakiś pracownik poczty to przepakował sam i tak mi dostarczono. Po zgłoszeniu tego do sklepu, nie robili żadnych problemów, zajęli się reklamacją i zanim się sprawa wyjaśniła już miałam u siebie 2 nowe butelki 🙂
+ animalia.pl - W poniedziałek o 15.00 wymyśliłam sobie, że chciałabym zobaczyć pad przy okazji ogarniania spraw w Wawie we wtorek. Pan przez telefon dokładnie wyjaśnił jak mam to zrobić i które punkty wybrać, żeby pad na pewno dotarł. O 15.00 we wtorek wszystko było ogarnięte 🙂
A ja szukam sklepu z dużym wyborem odzieży jeździeckiej męskiej (wiecej niż 3 pstrokate polowki :p  ) ktoś coś?
Ramirezowa   Ania i Urania !
22 maja 2018 08:48
Szukam sklepu w którym zaopatrzę się w wyposażenie stajenne, chodzi o takie drobnostki, miarki na płyny, miarki do pasz, wiaderka, żłoby itd. w jak najkorzystniejszych cenach  :kwiatek: a może ktoś widział gdzieś ostatnio promocje na tego typu produkty?
Moon   #kulistyzajebisty
22 maja 2018 08:58
Ramirezowa, nie wiem czy to jest najkorzystniejsze, ale w Bergo jest całkiem sporo takich drobnostek, a ostatnio mieli darmową przesyłkę, więc myślę, że to już sporo "robi" (a takie żłoby, wiadra to jednak mogą mieć spory gabaryt)
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
28 maja 2018 06:06
Ramirezowa tutaj możesz zerknąć Mają też sporo sklepów stacjonarnych  😉
+ dla sklepu profit (Orzesze)
Ramirezowa   Ania i Urania !
30 maja 2018 14:55
[quote author=Nasturcja-Renata link=topic=81.msg2786934#msg2786934 date=1527484005]
Ramirezowa tutaj możesz zerknąć Mają też sporo sklepów stacjonarnych  😉
[/quote]

Dzięki wielkie  :kwiatek: właśnie widzę, że jest niedaleko mnie. Pojadę zerknąć może akurat mnie zaskoczą  😀

też wrzucam + dla sklepu internetowego Profit - bardzo fajny kontakt i szybko  😉
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
30 maja 2018 15:22
Jakieś opinie na temat Końskie Smaczki? http://konskiesmaczki.pl/
Zrobiliśmy tam zakupy tydzień temu i cisza 🙄 ani zakupionych towarów, ani meila, anie informacji że to zamówienie w ogóle przyjęte jest... :/
Zembria,wlaśnie tu weszłam żeby napisać o tym sklepie.Mąż chciał mi zrobić niespodziankę i kupił ten lokalizator gps,o którym była mowa w wątku terenowym.PONAD DWA TYGODNIE TEMU!Już urodziny minęły a sprawa wygląda dokladnie jak u Ciebie,ZERO kontaktu,telefonu nikt nie odbiera, na maile nie odpisuje. 😤 Na pewno tak tego nie zostawie,dzisiaj przemyśle jak działać.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
01 czerwca 2018 06:12
A gdzie znalazłaś numer telefonu? Szukaliśmy na stronie, ale jakoś nie znalazłam.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
01 czerwca 2018 06:30
zembria zrób dym na ich profilu na facebooku
Tak początkowo zrozumiałam z tego co mąż mówił,że
próbował kontaktowac się z nimi na wszystkie sposoby ale jeszcze lepiej: telefonu nawet nie podali na stronie.Przejdę się na policję ale dopiero po weekendzie będę mogła.A Ty co zamierzasz?
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
01 czerwca 2018 06:40
Kurka, jeszcze się nie zastanawiałam co robić,  dopiero co tak nas jakoś tknęło, że to coś za długo bez żadnej informacji od nich :/ Pisalam do nich na fb, odczytana wiadomość została,  spróbuję jeszcze raz dziś... może mniej uprzejmie tym razem  😤
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
01 czerwca 2018 06:42
zembria słusznie. Napisz, że jeśli nie dostaniesz od nich odpowiedzi dzisiaj, to sprawę zgłaszasz na policję. Może ich to ruszy
Ja nie ma fb ale zrobie to samo z konta siostry..
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
01 czerwca 2018 13:18
Nic mi nie odpisali, ale mąż dostał meila, że właśnie wysłali... cóż za zbieg okoliczności  😎
Mój mąż też dostał maila,pytaja się czy wysyłać czy anulować..jeśli dziś nie nada paczki i nie dostane nr nadania to nie wiem..skany rozmów i nr konta zrobiłam.niepoważne to wszystko.
Czy może wiecie co się dzieje ze sklepem Punkt Jeździecki??

Złożyłam zamówienie 20 dni temu i cisza.... napisałam 2 maile i cisza... telefonu nikt nie odbiera ...


Mam podobny problem z Punktem Jeździeckim. 16 dni temu zrobione zamówienie (w potwierdzeniu czas wysyłki 24h), brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonów.
rybka   Różowe okulary..
06 czerwca 2018 09:36
[quote author=rybka link=topic=81.msg2759398#msg2759398 date=1519122051]
Czy może wiecie co się dzieje ze sklepem Punkt Jeździecki??

Złożyłam zamówienie 20 dni temu i cisza.... napisałam 2 maile i cisza... telefonu nikt nie odbiera ...




Mam podobny problem z Punktem Jeździeckim. 16 dni temu zrobione zamówienie (w potwierdzeniu czas wysyłki 24h), brak odpowiedzi na maile, nie odbierają telefonów.
[/quote]

A potwierdziłaś zamówienie, w mailu, który od nich dostałaś? Bo ja miałam taki problem, a później okazało się, że nie potwierdziłam zamówienia w mailu, który dostałam.
Tak, potwierdziłam. Potem na pierwszego maila odpisali, że był błąd w systemie i na jeden z produktów trzeba czekać 7 dni. Potem już tylko cisza.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się