sklepy internetowe

Informuję, że otrzymałam swoje zamówienie. W ramach przeprosin miłe gratisy i rabat 🙂 Polecam 🙂
[s]czy miał ktoś do czynienia ze sklepem ‚horselover’ ? zlozylam zamowienie i nijak nie da się ze sklepem skontaktować (ani mailowo, ani telefonicznie ani via fcb)... mam sie martwić?
[/s]

ed. juz nieaktualne  😉
Ogromny plus dla Bergo. Błyskawiczna wysyłka zamówienia i jeszcze szybsza organizacja wymiany jednej rzeczy. Zamówienie złożone 12 czerwca w nocy, wczoraj przyszło, dzisiaj napisałam maila o wymianie, jutro ma być kurier z nową rzeczą. Szał. 😀
Ogromne +++ za 3 zaległe zakupy, sklep w rankingu ulubionych wskoczył na samą górę - szybko sprawnie, przemiła obsługa 🙂, za to konik ostatnio mnie ciągle zawodził z zamówieniami niestety więc spada, nie wiem co się stało mają wystawiony sprzęt którego późnej nie mają 🙁

Edit. Jestem guła i nie napisałam dla kogo. Wychwalany sklep dla którego lecą ode mnie plusy to DobryKon
Ogromne +++ za 3 zaległe zakupy, sklep w rankingu ulubionych wskoczył na samą górę - szybko sprawnie, przemiła obsługa 🙂, za to konik ostatnio mnie ciągle zawodził z zamówieniami niestety więc spada, nie wiem co się stało mają wystawiony sprzęt którego późnej nie mają 🙁

Nie napisałaś jaki sklep taki super 😉
SzalonaBibi O matko! Tak to jest jak się robi kilka rzeczy na raz  🙄 Plusiki lecą dla DobregoKonia 🙂

Dodatkowo przypomniało mi się, że również duży plus dla Cavalloshop - ekspresowa wysyłka i wszystko ideolo.  🙂
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
17 czerwca 2018 16:24
Przestrzegam przed zakupami w sklepie "Końskie smaczki"! Zamówiliśmy nadajnik GPS jakoś w połowie maja, nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia zamówienia, wpłynięcia pieniędzy, nic. Po licznych upomnieniach 01 czerwca dostaliśmy informację, że paczka rzekomo została własnie wysłana, od tamtej pory cisza, i na fb nie odpisują, i na meila, numeru telefonu do nich nie można nigdzie znaleźć. Sprawa wędruje na policję.
czy są jakieś obiekcje do sklepu Moliver? miałabym tam pare rzeczy a oku, ale się waham.. ktoś coś  👀
Ogólnie czytałam, ze ze sklepem Moliver jest czasem problem z dostępnością towaru - czyli czasem termin sie potrafi bardzo wydłużyć.
Ale nie natrafiłam na opinie o ich nieuczciwości.
Dodatkowo po skorzystaniu z wyszukiwarki na górze strony możesz sobie poczytać opinie.
Milla dziękuję  :kwiatek:
skoro czasem wystwiają i czegoś nie mają, to spróbuję przed zakupem się upwenić czy mają na sklepie to co mnie interesuje.
jeszcze raz dziękuję  🙂
Chyba coś się dzieje z horsetown, złożyłam zamówienie, ale nie mam pewności co do dostępności, a brak kontaktu telefonicznego nie ułatwia. Ktoś wie jak najszybciej się skontaktować?
edit. telefon nie aktywny, ale za to jest szybki kontakt mailowy
+ dla Nuby za ekspresowa wysyłkę, uśmiałam się tylko z ogromnego worka od paszy  😂 trochę tak jak w Lays'ach  🤣 trochę wkurza mnie kurier DHL :/ z Animalii zamówiłam paczkę w poniedziałek rano i do dziś kuriera jeszcze nie było, jak dzwonie i pytam co z paczką to Pani mi mówi, że kurier nikogo w domu nie zastał. Byłam wczoraj cały dzień, była również teściowa i babcia, na pewno nie przeoczyłyśmy. Do was też tak DHL ma ciężko dojechać (mieszkam na wsi)? 
🚫 potwierdzam, kurierzy z DHL to kompletna porażka szczególnie na wsiach. Często mi się również zdarzało że oczekiwałam pilnie paczki, wszyscy w domu postawieni na baczność a on odhaczał że nikogo nie zastał  👿 więc unikam jak ognia. Za to chwale DPD i UPS  😉
Kastorkowa   Szałas na hałas
20 czerwca 2018 12:42
To u nas kompletnie na odwrót, DHL zawsze szybko i bezproblemowo nie ważne czy miasto czy do przyjaciółki na wsi a DPD to totalna porażka niezależnie od miejsca a po ostatniej akcji, która miała miejsce nigdy w życiu im nie zawierzę jakiegoś zamówienia.
Ramirezowa mam takie samo zdanie  😁 DPD na drugi dzień po nadaniu jest. Jakiś czas temu zamówiłam w Bergo sztyblety - to było zimą- i kurier wiózł mi je 5 dni -.-
Bo to nie od firmy kurieskiej zależy ale od ludzia, który pracuje w tym rejonie.
Napisanie skargi to 2 minuty roboty a efekt dość szybki
szemrana myślę, że jego przełożony o tym wie, mieszkam na takiej wsi, gdzie ludzie są tak zacofani, że zastanawiam się co ja tu tak właściwie robię  ❓ nawiązuję do tego, że ludzie tu nie zamawiają przesyłek. Patrzą na mnie jak na wariatke kiedy kurier przywozi mi kolejna paczkę z żarciem dla koni  😂  dzwoniłam niejednokrotnie, że spieszy mi się z tą paczka i chce ją już dziś!  Niestety odpowiedź jest jedną "przykro mi, ale kurier nie zastał nikogo w domu".
Bo to nie od firmy kurieskiej zależy ale od ludzia, który pracuje w tym rejonie.
Napisanie skargi to 2 minuty roboty a efekt dość szybki


Oczywiście ze od ludzia, ale wkurzy Cie taki on i opinie masz już na temat całej firmy. Tak to zwykle działa  🙂
amanda666 wtedy bardzo uprzejmie informujesz osobę przez telefon, że byłaś cały dzień w domu, a przed masz monitoring. Wtedy, aż się kurzy za kurierem  😉
Ja po prostu piszę skargę.
Podaję numer paczki i smaruję niemiły mail.
Jeśli nie ruszyłam tyłka z domu i czekałam a gamonia nie było.. robię dym.
Po drugiej czy trzeciej takiej akcji..paczki zaczynają docierać bez opóźnienia.
Gdyby każdy wkurzony odbiorca tak robił...szefostwo umiałby zdyscyplinować kuriera.
A tak ... każdy się wkurza, pozłości, kurier ma ro w d....  ponieważ nie ponosi żadnych konsekwencji.
Więc ..warto. Napisanie maila zajmuje chwilę a kurierzy w magiczny sposób zaczynają ogarniać dotarcie do mnie.
Cud
Dziewczyny, ja jak tam dzwonie to od razu proszą kierownika  😂 nikt nie chce ze mną rozmawiać, bo kiedy czekam caly dzień jak głupia a następnie tam dzwonie nie jest ani trochę miło.  Muszę wypróbować tą rozmowę z monitoringiem  😁 parę lat temu dostałam zadośćuczynienie od poczty polskiej w wysokości 1.35zl za nie dostarczenie listu na czas  🏇
szemrana myślę, że jego przełożony o tym wie, mieszkam na takiej wsi, gdzie ludzie są tak zacofani, że zastanawiam się co ja tu tak właściwie robię  ❓ nawiązuję do tego, że ludzie tu nie zamawiają przesyłek. Patrzą na mnie jak na wariatke kiedy kurier przywozi mi kolejna paczkę z żarciem dla koni  😂  dzwoniłam niejednokrotnie, że spieszy mi się z tą paczka i chce ją już dziś!  Niestety odpowiedź jest jedną "przykro mi, ale kurier nie zastał nikogo w domu".


szemrana  😁 ale się uśmiałam, jak się przeprowadziłam na wieś i zaczęłam kurierów wykorzystywać, to we wsi też aż huczało  😂 pare lat i stało się dla wszystkich normą 😉 tylko teraz jakoś mniej zamawiam przez internet i z dostawą, bo jakość usług (moim zdaniem) spadła dość sporo.

a w temacie. dokonałam zakupu w sklepie MOLIVER i mogę z czystym sumieniem polecić. Fakt, jednej rzeczy nie mieli w kolorze jaki zamówiłam, ale od razu się kontaktowali mailowo i pytali czy inny kolor z dostępnych mi odpowiada. Reszta zakupu poszła szybciutko i sprawnie. Pozostałe przedmioty były zgodnie z wystawieniem ich na allegro. Więc jak dla mnie sklep na plus..
Czy ktoś kupował w sklepie Końkret?
https://www.sklepjezdzieckikonkret.pl/
nic nie znalazłam na jego temat  🙄
W Animalii zamówiłam kantar Bucasa. 3 tygodnie od złożenia zamówienia napisali mi maila, że nadal czekają na kantar, a ja bardzo cierpliwie czekam już prawie 5 tygodni... Ktoś miał podobny problem?  🤔
Tak moja kolezanka. Derke kupila po 6 tygodniach w bergo 😉
Przestrzegam wszystkich przed zakupami w sklepie konskiesmaczki.pl.Zamówienie z połowy MAJA doszło dopiero wczoraj.Sprawa już szła na policje i nie spodziewałam się,że wogole ja wyślą.Przez ten czas zero kontaktu ze sklepem,żadnej informacji.Na początku czerwca dostałam jednego maila,że paczka niby w drodze.I znowu zero kontaktu.Nic.Doszła wczoraj.Pomimo tłumaczeń,że sklep został zamknięty,strona sklepu działa normalnie.Przestrzegam!
Polecam HorseTown dobry rabat na Anky, a dodatkowo gratis kopystka i podkolanówki, nigdy nie dostałam takich gratisów 🙂
Chyba coś się dzieje z horsetown, złożyłam zamówienie, ale nie mam pewności co do dostępności, a brak kontaktu telefonicznego nie ułatwia. Ktoś wie jak najszybciej się skontaktować?
edit. telefon nie aktywny, ale za to jest szybki kontakt mailowy


Właścicielka dopiero rusza ze sklepem bo miała zdrowotne problemy, ja swego czasu próbowałam przez FB się dowiedzieć czy kurtka FairPlaya na stronie jest dostępna i w jakich rozmiarach, ale cisza... najciekawsze jest to że nr telefonu nie istnieje. Z tego co babeczka pisała na fb stacjonarny ma niebawem ruszyć.
Moon   #kulistyzajebisty
03 lipca 2018 08:05
Zachęcona promocją na Hippolyta, zamówiłam z Punkcie Jeździeckim paszę, po czym weszłam na voltę i przeczytałam post Espany...  😵
Ale na szczęście, póki co kontakt spoko, odpisują na maile, mam nadzieję że w takim klimacie nasza współpraca pozostanie :P Kontakt, póki co - na plus.

A poza tym, nudny plus dla Bergo ;-)
mały minus dla Konika - zamówiłam biotynę, której czas wysyłki wynosił 1 dzień. Zamówiłam w czwartek, zrobiłam przelew i we wtorek otrzymałam sms-a, że będę musiała ok. tydzień poczekać. W efekcie dostałam zamówienie prawie 2 tygodnie po przelaniu pieniędzy. Informacja przy produkcie nie została zmieniona. Nie zależało mi jakoś szczególnie na czasie, więc grzecznie poczekałam. Po prostu przestrzegam, żeby brać poprawkę na napisany przez nich czas wysyłki 😉 
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się