sklepy internetowe

Moon   #kulistyzajebisty
03 lipca 2018 09:06
Fatalita, ja też gdzieś kiedyś pisałam o tym - oni mają strasznie długi czas na drodze "przelew klienta - zaksięgowanie/wysyłka paczki". Nie wiem z czego to wynika, czy z ich systemu, czy z systemu banku/ów, czy ich nieogarnięcia w jakimś miejscu tego łańcuszka.
Tam, gdzie normalnie robię przelew i przesyłkę mam na drugi, max trzeci dzień (czasem zależnie, czasem niezależnie od pory dnia, w której zamawiam i płacę), tak w Koniku to trwa czasem i tydzień. I mowa tu oczywiście o produktach dostępnych, oznaczonych jako dostępność 1 dzień.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
03 lipca 2018 18:18
To się chyba niedawno tak w Koniku spaprało, kiedyś to był taki pewnik, że jak rano zamówienie poszło, to jeszcze tego samego dnia zazwyczaj było wysłane, a teraz co rusz takie historie... mi też ze dwa zamówienia im "zniknęły" i się musiałam dopominać :/ Słabo.
Moon   #kulistyzajebisty
05 lipca 2018 10:42
Wpadam tylko potwierdzić, że paczka z Punktu Jeździeckiego była już wczoraj u mnie - tak więc plus dla sklepu, dobry kontakt i sprawna obsługa 🙂
Potrzebuję zakupić żłób- czy miacie sprawdzone sklepy/marki, gdzie kupię żłób w przystępnej cenie i nie będę czekała wieki na przesyłkę? Złób dla dorosłego konia 👀
Plus dla
- bergo.pl za szybką wysyłkę
- beckersport za super kontakt i szybką wysyłkę
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
10 lipca 2018 14:57
Tajfunowa Pan Farmerek 🙂 https://panfarmerek.pl/
Moon   #kulistyzajebisty
12 lipca 2018 07:11
tajfunowaa, ew. Bergo, mają sporo takich "stajennych" produktów na stanie.
Z Pana Farmerka robiłam kiedyś wielgachne zamówienie - polecam 😉
Żłoby zawieszane w bardzo fajnej cenie oraz akcesoria ogrodzeniowe do pastuchów, tyczki, taśmy.
I bardzo sprawna wysyłka 🙂
Pilnie potrzebuję kodu rabatowego do Bergo!  Ktoś podrzuci 👀 :kwiatek:?
Plus dla sklepu Aperia (www.aperia.pl)
Bardzo dobry kontakt, miła obsługa, szybka wysyłka i piękne koszule  😍
diołem Lato20
czy ktoś może się wypowiedzieć o tym sklepie?
MHS https://www.minihorseshop.pl/
dość pilnie potrzebna opinia  🤔
Dziewierz dzięki! uratowałaś mój portfel  🙇 :kwiatek:
jeszcze pytanko: Skąd najtaniej zamówić/gdzie kupić listwy do przeszkód+kłódki ?
Czy ktoś ma również problemy z hesthouse? Znajoma zamówiła dwa worki paszy z dostawą HH na terenie Warszawy i od dwóch tygodni cisza. Dziś próbowałyśmy dzwonić, nikt nie odbiera.
A z innej beczki, plusy dla:
Horse Tack-bardzo miła i pomocna Pani i mimo moich zmian w zamówieniu żadnych problemów
i bardzo zaległy dla Elfab Horse-siodło przyszło szybciej niż się spodziewałam, moja wizja zmiany koloru po kilkunastu dniach od złożeia zamówienia przyjęta bez problemu i przekazana do KenTaura, siodło dobrze zapakowane i gratisowe preparaty do skór  💃
.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
22 lipca 2018 23:06
zaległy duży + dla horsetown  🙂
W środę 11.07 wieczorem zamówiłam derkę I zrobiłam przelew. W piątek koło 10😲0 rano był już kurier u mnie  😲 + dostałam miły gratis  :kwiatek:
HorseTown się rozbujał 🙂 i dobrze naprawdę fajny sklep i właścicielka z "jajem" można się pośmiać, można poważnie pogadać, nie leje wody tylko mówi jak jest 😉
+ dla Agro Vital - szybka wysyłka, błyskawiczna bym powiedziała; wszystko zgodne z opisem
Ja zamawiałam z parę rzeczy z edaga.pl i mogę polecić ten sklep. Na wysyłkę chwilę czekałam, bo kupiłam rękawiczki, które nie były na daną chwilę dostępne i musieli bodajże zamówić je skądś, aczkolwiek byłam tego, od początku w pełni świadoma. Paczka przyszła szybko, jak ją już wysłali i rzeczy były dobrze zapakowane. W dodatku dostałam gratis  🙂
Ja również duży + dla horsetown!
Również + dla zdrowy-kon.pl. Mimo, że zaszła pomyłka z terminem oczekiwania i trzeba byłoby czekać na produkt dwa tygodnie to bez problemu zwrócili kasę i na pewno za to podejście jeszcze coś u nich zamówię 🙂
Duży plus dla sklepu Nuba-equi Były kłopoty niezawinione przez firmę, a przez Kuriera, ale świetny kontakt, profesjonalne podejscie i błyskawiczne załatwienie problemu mi wszystko wynagrodziło 🙂
Polecam z czystym sumieniem. Świetne pasze i rewelacyjna obsługa 🙂
+ dla Horsetown
+ dla Bergo
[font=Verdana]MEGA + dla masters[/font] -już kolejny raz mega szybka wysyłka, pomoc i dodatkowy rabacik za paszę 🙂
+ dla GNL
+ dla GNL, szybka wysyłka, bez problemu z kontaktem, Fajne naklejki w gratsie  👀
+ dla Podkowa Liny za szybką wysyłke, dobrze zapakowane suplementy, wszystko ładnie rozpisane co i jak na produktach  🙂
+Bergo
Za szybką wysyłkę
+ dla Bergo za dostarczenie produktu, na który był czas oczekiwania 7-10 dni w 3, ogólnie zawsze sprawnie wysyłali
ogromny - dla Pascuello za długi czas oczekiwania, niedotrzymanie telefonicznej umowy w sprawie jednego produktu i proszenie się od tygodnia o dosłanie FV, o którą wyraźnie prosiłem przy zamówieniu
+ dla AgroŚwiatu za to, że zamówienie założyłem w piątek, a otrzymałem je w sobotę  🤔
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
29 lipca 2018 09:27
Ode mnie minus dla sklepu Arcus

Jakiś czas temu w ich ofercie ponownie pojawiły się kaski Pikeur Pro Safe Classic w pełnej rozmiarówce w cenie 890 zł. Jako że od 2 lat chodzi za mną ten kask, postanowiłam go w końcu kupić. Napisałam do sklepu, czy przypadkiem nie obejmuje go promocja, którą mają na stronie lub czy istnieje szansa na otrzymanie jakiegoś rabatu. Dodałam, że jakiś czas temu złożyłam zamówienie u nich na ten konkretny model kasku, jednak po kilku godzinach moje zamówienie zostało anulowane z uwagi na nieaktualne stany magazynowe podane na stronie www sklepu. Obsługa odpisała z pytanie, czy dalej interesuje mnie wybrany wtedy kolor i rozmiar (odszukali to najwidoczniej sami w systemie). Wszystko się zgadzało, zaproponowano mi 10% rabatu. Weszłam na stronę internetową sklepu i jakież było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam nowa, podniesioną cenę kasku... Z 890 zł cena wzrosła nagle na 1050 zł. Szkoda tylko, że obsługa zapomniała o tej małej podwyżce wspomnieć w trakcie rozmów. Na moje pytanie do nich o ten stan rzeczy, odpisali, że tak, że wzrosła cena i proponują abym go kupiła w tej nowej cenie, ponieważ taniej raczej już nie będzie. Dla mnie to ogólnie bardzo słabe zachowanie, wygląda tak jakby szukali jelenia. Niby 10% rabatu, szkoda tylko, że nagle w ciągu kilku chwil od mojego pytania produkt robi się sporo droższy.

Zresztą, z tego co wiem to to, że przyjmują zamówienie, które potem nagle musi być anulowane bo "jednak nie mają tego na stanie" nie spotkało tylko mnie...
Moon   #kulistyzajebisty
29 lipca 2018 11:11
martva, hehe, 10% od tych 1050? No kurdę, miłościwi... 🤔
Nie wiem jaki dokładnie model tak pożądasz, ale pierwszy lepszy link - https://konik.com.pl/kask-pikeur-pro-safe-classic - 825zł.  😎
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
29 lipca 2018 11:39
Dokładnie tak, potem wyszło, ze to 10% miało zostać naliczone od tej wyższej ceny, o której słóweczkiem nie wspomnieli. 🙄

Mi generalnie nie chodzi o rabat, bo przecież wcale nie musieli go dawać, a kask bym i tak kupila u nich. Żal mam o to, że nagle jak zapytałam o produkt to wzrosła jego cena...
Żal mam o to, że nagle jak zapytałam o produkt to wzrosła jego cena...


Nie dziwię Ci się... Ja bym już zrezygnowała z zakupów w takim sklepie. "Jasne, damy rabat 10%, tylko najpierw podniesiemy o te 10% cenę"... Nie cierpię takiego januszostwa.
Jeśli Cię to interere, to mam do ww. Konika obrotowy 10% też. To już będzie 742,50. 🙂
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
29 lipca 2018 15:03
Moon, Sivrite dziękuję za te podpowiedzi związane z Konikiem, niestety nie ma tam mojego rozmiaru 🙁 W każdym razie powoli odpuszczam i przyjmuję to, że od 2 lat nie mogę kupić tego kasku jako znak, że nie jest mi pisany 😉 Trudno, nie ten to inny, a pewbe jest to, że na bank żadnych zakupów w Arcusie 😉 :kwiatek:
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się