Wybory 2015 i to co po wyborach.

Strzyga, oczywiście, że tak. Też słyszałam ile potrafią mieć rekordziści na wsi - bardzo dobrze znana mi osoba sama osobiście im to wypłaca w gminie... I to bywają właśnie takie kwoty.
Zupełnie nie rozumiem - jeśli "inni" mają tak dobrze - czemu nie idziecie w ich ślady?

Koszta życia są wyższe? A co, czaprak w euro kosztuje więcej niż ten sam w PLN?
Sopot nie należy do najdroższych miast na świecie?
Zamożniejsi Polacy nie jeżdżą na wakacje do miejsc, gdzie jest "całkiem tanio"?

dea, przybliż mi, proszę, jaki to system ekonomiczny obywa się bez inflacji, bo wielce mnie zainteresowałaś.

Do pań lekarzy weterynarii: jestem niepocieszona, bo lekarz, którego bardzo lubiłam i ceniłam (a był "pod ręką"😉 wyjechał sobie
na stałe do Skandynawii, i zastanawia się, czemu był tak głupi, żeby się tyle tutaj męczyć.
Nijak mu się (teraz) nie dziwię.

A, ja też chodziłam na jagody, ale wtedy to nie groziło utratą zdrowia i życia.

halo, ja nie idę w ich ślady bo mam potrzebę pracowania i jest mi dobrze z tym co robię.
A to czaprak jest kosztem życia? Może najpierw wynajem mieszkania, opłaty, zakupy, koszt samochodu?

Zdziwie Cie może, ale da się w tym kraju godziwie zarobić w zawodzie lek weta.

Od kiedy zbieranie jagód i chodzenie do lasu grozi utratą życia? To kiedyś nie było chorób odkleszczowych?
dea   primum non nocere
09 sierpnia 2018 05:42
halo, ja nie idę w ich ślady bo mam potrzebę pracowania i jest mi dobrze z tym co robię.

Ja też. Lubię to co robię, lubię świadomość, że coś tworzę, co przydaje się innym. Nienawidzę się nudzić i męczy mnie to bardziej niż praca. Rodzice swoim przykładem nauczyli mnie tej specyficznej uczciwości społecznej, która nie pozwoliłaby żyć jako "pasożyt" - tzn. Mogę pracować, a jednak tego nie robię tylko wyciągam rękę i doję innych. Dla mnie to jest jak kradzież. Nie zrobię tego, nawet jeśli to będzie jeszcze bardziej opłacalne.