sklepy internetowe

amanda666, a co w Animalii jest droższe, niż u producenta?
Żaden sklep nie ma obowiązku robić promocji, a Konik akurat robi...
Nie ma też obowiązku kupowania w Animalii czy Koniku (ten pierwszy jest akurat u mnie na 1 miejscu wśród sklepów on line)...
Np. pasze Pavo czy Marstall 🙂 z Konika juz parę lat nie korzystam. Z Animalii zamawiam wtedy kiedy nie mogę nigdzie indziej od ręki dostać danej paszy- wiąże się to niestety z opieszałością kuriera DHL- paczkę wiezie do mnie 4 dni... mimo że sklep wysyła zamówienie błyskawicznie 🙂 skarga na kuriera nic nie dała- staram się nie zamawiać ze sklepów, które mają dostawę przez DHL :/
amanda666, Animalia ma katalogowe ceny tych pasz
To, że ktoś sprzedaje taniej jest raczej do zgłoszenia producentom...
do Animalii nie mam zastrzeżeń ale do firmy kurierskiej już TAK.
Zamówiłam kantar 13 09 i czekałam do dzisiaj , jakie moje było zdziwienie gdy paczka wróciła do nadawcy
z adnotacją że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki jak kuriera nie widziałam na oczy.
nie było kontaktu telefonicznego nic.
Zadzwoniłam do Animalii i będą interweniować.
Racjonalna   Patrz w niebo, ale uważaj na kupy
02 października 2018 15:26
Co do firmy kurierskiej to tak naprawdę wszystko zależy od kuriera na regionie. Np. ktoś z Wrocławia z dzielnicy takiej a takiej powie, że dla niego DHL super, bo zawsze dowozi, kurier dzwoni etc. a ktoś z Warszawy z Ursynowa powie, że DHL do dupy, bo nie dzwoni, kurier samodzielnie wpisuje, że odbiorcy nie zastał,a ktoś cały czas był w domu etc. Wszystko zależy więc od kuriera na regionie, a firmy kurierskie już dawno obniżyły swoje standardy- teraz zatrudnia się podwykonawcę na zasadzie umowy pomiędzy firmą kurierską, a jednoosobową działalnością gospodarczą, a następnie Ci zatrudniają sobie młodych chłopaczków do rozwożenia paczek, więc sama firma kurierska nie ma wpływu na zatrudnienie odpowiednich kurierów, można sobie składać skargi, a oni i tak mają to gdzieś...

Tak więc też nie zgadzam się z ocenianiem sklepu przez pryzmat firmy kurierskiej, sklep jest Bogu ducha winny jeśli jakiś dupek ma kaprys aby dzisiaj odpuścić sobie dany region, bo chce wrócić do domu wcześniej. Co ma sklep zrobić w takiej sytuacji? Może tak jak klient dzwonić sobie na infolinię, a i tak nic konkretnego się nie dowie i nie zdziała, taki lajf  🙁
Racjonalna racja 🙂 absolutnie nie oceniam sklepu przez pryzmat dostawcy- po prostu wiem, że DHL u mnie nie dowozi i staram się zamawiać z takich sklepów gdzie dostawa jest przez DPD lub Pocztę Polską, a już w ogóle jest czad jak mają InPost jak np Nuba  😍
Akurat sama ubolewam, bo ostatnio też przestałam zamawiać paszę z animalii właśnie przez kuriera (a nie ma innej opcji wyboru dostawy).
U mnie DHL tak samo odwalał, ostatnią paczkę np. zostawił w punkcie mobilnym bo nie miał kto rozwozić
Niestety worków z paszą sama targać do stajni nie będę.
Gdyby może była jeszcze jakaś alternatywa jeśli chodzi o dostawcę...
amanda666, widzisz, a ja z Nuby nie kupuję - chyba że właśnie przez Animalię, bo kurier InPost ma do mnie totalnie nie po drodze... 😉
czy zamawiał ktoś moze ze sklepu końskie zdrowie? Jesli tak to jak wrażenia?

Chciałam zamówić z niego preparat na stawy, jest zaskakująco tani i jeszcze w starej wersji opakowania na zdjęciu, zastanawiam się czy to jakis podstęp więc każde info sie przyda 🙂
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
13 października 2018 09:35
Czy strona Animali jest teraz wyłącznie w wersji mobilnej? Kurde, chciałam wejść i zakupy zrobić, a odpala mi się jedynie jakaś rozjechana uproszczona wersja :/ Nie wiem, czy to kwestia kompa, chy coś oni zmienili głupio?
Czy strona Animali jest teraz wyłącznie w wersji mobilnej? Kurde, chciałam wejść i zakupy zrobić, a odpala mi się jedynie jakaś rozjechana uproszczona wersja :/ Nie wiem, czy to kwestia kompa, chy coś oni zmienili głupio?


Próbowałaś usunąć "/m" z końcówki adresu? Pamiętam, że do któregoś sklepu z rok temu wchodziłam głównie z telefonu, a jak weszłam z PC, to Google mi od razu podpowiadał wersję mobilną, dla odmiany z ".m" na początku. Jak usunęłam, to już śmigało.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
13 października 2018 09:44
Tak, próbowałam wielokrotnie, za każdym razem automatycznie wskakuje z powrotem, tak jakby mnie od razu przekierowywało.
zembria, u mnie działa na kompie tak samo jak w telefonie.
zembria, ja jakiś tydzień temu miałam dokładnie ten sam problem. Usuwanie 'm' nic nie pomagało, wskakiwało automatycznie. Próbowałam i wbijać adres i wchodzić przez google. Nie ukrywam, że tak mnie to zirytowało, że zrezygnowałam z zakupów  😵
Dzisiaj działa mi wszystko normalnie..
Tak, próbowałam wielokrotnie, za każdym razem automatycznie wskakuje z powrotem, tak jakby mnie od razu przekierowywało.


A nie robisz tak, że usuwasz /m i klikasz enter z podpowiedzią Google'a poniżej (zaznaczone na niebiesko na liście rozwijanej pod paskiem adresu) do strony mobilnej?

Jeśli masz wersję mobilną, to w stopce na samym dole jest biały napis "Przejdź do pełnej wersji strony".
Tak, próbowałam wielokrotnie, za każdym razem automatycznie wskakuje z powrotem, tak jakby mnie od razu przekierowywało.


też tak ostatnio miałam, ale w końcu gdzieś chyba na dole strony znalazłam "przejdź do pełnej wersji strony"  🙂
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg2813563#msg2813563 date=1538474857]
amanda666, Animalia ma katalogowe ceny tych pasz
To, że ktoś sprzedaje taniej jest raczej do zgłoszenia producentom...
[/quote]

_Gaga niekoniecznie do zgłoszenia. Producenci zazwyczaj dopuszczają pewne widełki cenowe w ramach, których każdy sklep może ustalać swoje ceny.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
15 października 2018 06:12
Nie, uważałam żeby nie klikać podpowiedzi, wklepywałam ręcznie i przez google. Nie wiem o cho chodzi. Dziś na kompie w pracy normalnie mi się otwiera.
Jak zwykle wielki plus dla BRUGE. Nie dość, że mają co jakiś czas mega promocje/wyprzedaże lub darmową wysyłkę to jeszcze kontakt rewelacyjny, panie bardzo pomocne i szybka wysyłka  😍
Dołączam się do zachwytów nad Bruge. Kontakt, wysyłka rewelacja🙂
Livia   ...z innego świata
16 października 2018 07:37
Ode mnie idą zaległe plusy dla Konika (dostałam bardzo miły gratis) i dla Equishopu 🙂
Hej ,po dłuższej przerwie chciałam coś zamówić z agrovitalu , wybrałam , zamówiłam przeszłam dalej i wyskakuje opcja
ODBIÓR WŁASNYM KURIEREM , o co kaman 👀
Pewnie o to, że możesz wysłać po zamówienie swojego kuriera jeśli masz np. opcję tańszą niż sklep oferuje. Po podwyżkach usług kurierskich niektóre sklepy wprowadziły taką możliwość.
Też polecam zakupy w Bruge i u Skawińskiego. Miał najciekawszą cenę kurtki z zeszłego sezonu ♡
[b]-minus[/b] dla horsetack.pl. Czekam na zamówienie ponad 3 tyg, jeden z art. miał "czas oczekiwania do 21dni " myślę ok, przyjdzie kompletne przynajmniej...a gdzie tam, okazuje się  że  " wszytko już mamy od 2 tyg. ale tej jednej rzeczy nie- to wyślemy bez tego".

Finalnie czekałam prawie miesiąc na zamówienie, które i tak będzie niekompletne.

Chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do konika  😁
Chciałam sprawdzić moje zamówienie na konskie-zaloty. I strona mi się nie wyswietla, e-maila też nie otrzymałam o zamówieniu, a kasa poszła  👀  I teraz się zastanawiam. ..
Chciałam sprawdzić moje zamówienie na konskie-zaloty. I strona mi się nie wyswietla, e-maila też nie otrzymałam o zamówieniu, a kasa poszła  👀  I teraz się zastanawiam. ..


Powinnaś dostać email. Ja dostałam na każde z 3 zamówień. Zadzwoń do sklepu, właściciele są bardzo pomocni. Moje paczki dziś już poszły po zamówieniu ich wczoraj.
A ja dostałam tylko maila ogólnego z zamówieniem ale jeszcze żadnego info o wysyłce ani nic
Somebody na fanpejdżu na fb napisali, że realizacja do 3 dni, bo mają tyle zamówień, że nie nadążają. Nawet sklep stacjonarny zamknęli dzisiaj, bo prawie cały towar im wczoraj zszedł.
Ja tez nic nie mam i fatal error w historii zamowien. Ale czekam spokojnie.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się