własna przydomowa stajnia

pierwszy drut mam 1,8 i uważałem, że za gruby. Trzeba 2 chłopów, żeby porządnie naciągnąć. Kupiłem 1,5 i wydaje mi się, że ... za cienki!
Chyba każdy drut pęknie pod naporem konia. Nie znam się (bo nie mam), ale koleżanki piszą, że na dziki działa mocny  elektryzator.
mam elektryzator na dziki, owce i coś tam jeszcze gruboskórne, chyba byki, jednak biegnący dzik jak drut przerwie, to prąd już go nie tyka 🙂
tak, i dziki potrafią latać. Świnie nie, ale dziki tak....
Może tutaj będzie ktoś w temacie, bo w odpowiednim wątku nikt mi nie odpisał, a w tym jak ktoś się pokusi to ozłocę.
Pellet. Znacie miejsce, gdzie sprzedają go w dobrej cenie? Zainteresowana jest z Wlkp., ale kompletnie nie orientuje się w temacie.
W wątku pelletowym pisałam skąd zamawiałam i podałam nawet link z kontaktem, zaledwie kilka wypowiedzi przed Twoją 😀
Na_biegunach   "It's never the horse - it's always you!" R. Gore
28 października 2018 14:44
Jakie zapas siana na zimę przeznaczacie średnio na dużego konia?
Przy dwójce (oo i kobyła 155 cm) zapas całoroczny wynosi około 60 balotów. Należy zaznaczyć, że miały cały czas dostęp do siana.
Zimą schodzi go więcej, właściwie jesienią już się zaczyna. Dwa konie na jeden balot to około 4 dni.
I tak mniej więcej można sobie policzyć.

W wątku pelletowym pisałam skąd zamawiałam i podałam nawet link z kontaktem, zaledwie kilka wypowiedzi przed Twoją 😀

Dzięki, wysłałam link znajomej.
moje przez pół roku jedzą siano (przez pół roku mają pastwisko). W ubiegłym sezonie, do lutego był hucuł i 2 małopolaki. Od lutego do połowy kwietnia były 2 małopolaki. Siano w belach wkładamy do paśnika. Dostęp mają nieograniczony. Zjadły ok 20 bel siana. W tym roku mam 23 bele. I 4 starego, którym ścielę. Policzę w maju, ile zjadły.
Mało jedzą?