Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

31.10-1.11 www.healthyhorse.pl z okazji Hallowen  przeceniony sklep wraz z paszami i suplementami.
Plus Kod: Hallowen, cukierki gratis do zamówień, które zawierają produkty LincolnPolska lub pasze Panto  (min. zamówienie 100 zł)
Dodatkowo ze wszystkich złożonych zamówień  w tym terminie, jedna osoba otrzyma niespodziankę.
Wracając do "KońskichZalotów" - dotarło zamówienie.
Do mnie dotarła tylko derka. Ochraniaczy już niby nie było ... szkoda, bo każdy pisał ze wszystko dostał a bardziej zależało mi na tych ochraniaczach
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 października 2018 21:47
arlyn, przy takim nawale zamówień to nic dziwnego w sumie.
Pozostaje mieć nadzieję, że dostanę wszystko. W mniej optymistycznym wariancie chociaż informację tak, żeby jeszcze załapać się na obecne promocje w innych sklepach.
Ja dostałam wszystko :-) ale też nie brałam raczej najbardziej chodliwego towaru
Dzisiaj podobno dopiero ma być dostarczona paczka, a dopiero wczoraj późnym popołudniem (po wysyłce) wysłali maila, że nie ma rzeczy, na której najbardziej mi zależało... Trochę jestem wkurzona, bo rozumiem nawał i w ogóle, ale po tygodniu czekania i braku informacji spodziewałam się, że wszystko będzie. No i po statusie, że zamówienie przyjęte i czeka na opłacenie.
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
31 października 2018 08:09
natip, ten sklep sie likwiduje. Wyprzedali WSZYSTKO, co mieli. Cały magazyn. Kończą działalność. Moze jest to połączone z jakimś osobistym smutkiem.
w Provender.pl jest -11%, hasło HALLOWEEN11  🙂
Ludziom to nigdy nie dogodzi  😵 Wyszarpali towar za pół darmo z likwidowanego sklepu i jeszcze pretensje, bo nie wszystko się udało wyszarpnąć.
natip ciesz się, że udało ci się dostać towar taniej niż gdziekolwiek a nie wielki żal, bo jednak nie o to chodziło 🙄
Jakiś kod/rabat do konika? :kwiatek:
Co do Końskich Zalotów.... Wszystko rozumiem.... wczoraj rozmawiałam z Panią - Pani mnie poinformowała, że części rzeczy nie ma i że mi zrobi za nie zwrot na konto, że resztę do mnie wysyła.... pytałam jeszcze bo w mailu byłą informacja o pobraniu - Pani powiedziała, ze to pomyłka i poszła zwykła paczka.....  a dziś..... dostaje smsa, że paczka jest pobraniowa....
Sklep telefonu nie odbiera...... nie wiem co mam zrobić....
emptyline   Big Milk Straciatella
31 października 2018 09:11
jaskierkowa, zapłacić pobranie jeśli masz opcję, na bank zrobią Ci zwrot. Sklep nie odbiera bo raczej jest zamknięty. Napisz na FB do nich...
Trochę się boję, że to np nie moja paczka - bo pobranie jest całkiem inne niż powinno być...  napisałam na facebooku i maila....
jaskierkowa mam to samo  🤔 Tylko u mnie kwota jest ok. Zaraz do nich piszę.
Najgorsze, że nie odbierają telefonu.... to, że sklep jest zamknięty nie oznacza, że nie mogą komórki odebrać...  🤔 Larabarson i co robisz? Odbierasz?
Poczekajmy, oni dość szybko odpowiadają. Ja zapłacę za tę przesyłkę, myślę, że spokojnie zwrócą pieniądze. Coś im się musiało pomieszać. U Ciebie tylko trochę dziwnie, że kwota jest inna. Dajmy im chwilę na odpowiedź.
Panikara ze mnie - już sie ze mną skontaktowali.....  też tak zrobię - odbiorę paczkę i ....mam nadzieję.... dostanę zwrot 🙂
A odpisali ci na maila czy na messengerze?
Pani do mnie oddzwoniła 🙂
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
31 października 2018 09:55
Ja zwrot za rzecz która nie dotarła już mam na koncie 🙂 Szybko się uwinęli.
Do mnie paczka już dotarła, a zwrot za zgrzebło był na koncie bankowym jeszcze przed paczką  😀
HORSS - 20% na wszystkie nieprzecenione produkty  😅

[font=Verdana]KOD: "halloween"[/font]
larabarson nie ważne jaki był powód, chodzi mi o prawo klienta do poinformowania PRZED wysyłką zamówienia, gdzie wcześniej wysłałam wiadomość z potwierdzeniem przelewu, bo system pokazywał brak płatności. 

W każdym innym sklepie do tej pory, w przypadku gdy ich system źle pokazywał stany magazynowe i czegoś jednak nie było lub czas się przedłużał zawsze byłam informowana - sugestie zamiany na coś co mają dostępne itd. - bo jednak możesz przez zaistniałe okoliczności w ogóle zrezygnować z zamówienia.
Ja też już mam przesyłkę, zapłaciłam przy odbiorze i dostałam odpowiedź ze sklepu, że zaraz mi zwrócą pieniądze  😉
Nobelowa12345   Nobel - moje szczęście :D
31 października 2018 10:35
Jeśli chodzi o braki i dobieranie w Końskich Zalotach, to ja dzwoniłam do nich w poniedziałek, poinformowałam panią, że gdyby czegos brakowało to chętnie dobiorę coś innego, niestety pani odpowiedziała, że nie będzie takiej mozliwości, bo robia cały czas paczki i nie wiedzą co im zostało, dopiero jak zakończą całą tę "akcję"  to dadzą informacje czy w ogóle cos zostało. Tak więc pozostaje smutek lub płacenie 2 razy za wysyłkę, gdyby ktos miał ochotę skusic się na coś dodatkowego zamiast tego, czego nie otrzymal  🙁
Ja dobierałam rzeczy w weekend, tzn najpierw zapytałam czy przesyłka już poszła do mnie, a jak się dowiedziałam, że nie - to zamówiłam jeszcze kilka produktów. Wczoraj otrzymałam oba zamówienia za jedną wysyłką. Ale może już wiele osób zrobiło podobnie i się im zrobił bałagan
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
31 października 2018 10:45
natip, halo! Policja! Proszę przyjechać na revoltę!
natip, wiesz, normalnie bym się z Tobą zgodziła. Ale w sytuacji likwidacji sklepu, kiedy setki osób szturmują stronę, która nie wyrabia, kiedy nie wiesz już czego ile 'nadsprzedałeś', nie wiesz, w co masz ręce włożyć bo masz setki paczek do spakowania i do wysłania na już, no to jednak trochę zmienia się spojrzenie. Kupując na tak ogromnej wyprzedaży bierze się chyba pod uwagę, że różnie może być z dostępnością i człowiek się cieszy, jak cokolwiek uda mu się dostać w tak świetnej cenie. Pomijam fakt, że skoro oni nie mają pojęcia czego ile im zostało to nawet nie mają jak zaproponować Ci ewentualnej zamiany na coś innego - bo nie wiedzą na co. Jedynym sposobem na szybkie ogarnięcie stanu magazynowego jest pozbycie się całego sprzedanego towaru poprzez wysłanie możliwie wszystkich zamówień i wtedy zobaczenie, co i w jakiej ilości zostało.
Pomijam fakt, że jak na taki szturm to naprawdę mega szybko odpowiadają na wszelkie pytania i z niczego nie robią problemu - a przy tej ilości zamówień mogliby.
Moon   #kulistyzajebisty
31 października 2018 11:00
Ja wiem, że takie jest prawo konsumenckie by płacić i wymagać, ale kurde laski, tak z czysto ludzkiego i logicznego punku widzenia... Sklep dał info, że się likwiduje, wyprzedaje wszystko, ergo chce się pozbyć WSZYSTKIEGO z magazynu. Serio, myślicie że oni mają tam teraz głowę do tego by rozwodzić się nad kolorem przysłowiowej kopystki? Nie wiem czy pracowałyście w handlu, moim zdaniem i tak wielkie propsy, że szybko wysyłają i odpowiadają na zapewne miliony pytań, niejasności i zażaleń.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się