sklepy internetowe

Rudosław90 dzięki za odzew, nie pocieszyłaś mnie.. W czwartek rano (równo miesiąc od zamówienia) otrzymałam maila, że wszystko już jest gotowe do wysyłki. Wyczytałam, że opłacone zamówienia do godz 18.00 są wysyłane tego samego dnia. Spodziewałam się, że tak też będzie w moim przypadku ale cisza, maila nie ma, paczki też nie.  🙁
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
09 listopada 2018 14:50
Duży + dla horsebiju  😀 Sprawna przesyłka, dobry kontakt i miły prezent  🙂
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
13 listopada 2018 08:10
Jak to jest, czy jeśli wrzucę jakąś rzecz do koszyka, nie złożę zamówienia od razu, tylko np. nie wylogowując się, złożę je za powiedzmy godzinę czy dwie, to ta rzecz jest dla mnie zarezerwowana, czy może mi ktoś to "z koszyka wyjąć" składając swoje zamówienie?
emptyline   Big Milk Straciatella
13 listopada 2018 08:17
zembria, w 90% przypadków NIE JEST zarezerwowana.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
13 listopada 2018 08:18
Ok, dzęki  🙂 A szkoda  😁
Jeśl np sklep ma na stanie  tylko kilka sztuk produktu i inni kupią przed Tobą też zniknie.
Wrzucenie do koszyka to nie rezerwacja.
Ostatnio jak tak miałam...jak wróciłam do sklepu po 3 godzinach... mogłam się tylko oblizać.
Z drugiej strony.... iluż z nas wrzuca produkty do koszyka i już po nie nie wraca  😁 Przyznaję, że mi się to zdarza
Z tymi terminami 7-14 a nawet jak tu widzę 21 dni to jest tak, że sklep nie ma na stanie, musi sobie zamówić dostawę u producenta, i spełnić np minimum logistyczne, 3 dni się targuje i wybrzydza, a cierpimy na tym my klienci detaliczni. I myślę, że wiele sklepów na tym traci, bo jak ja widzę, że coś nie jest od ręki dostępne to szukam u kogoś innego. A już najbardziej mnie do szewskiej pasji doprowadza, jak coś jest na stronie a po zamówieniu i OPŁACENIU okazuje się, że jednak nie ma. No przecież co za problem ustawić systemowo, żeby ściągało się ze stanu magazynowego i sklepu internetowego? Informatykiem nie jestem ale wiem, że technologia już jest na tyle innowacyjna, że się da.
Akurat udało mi się trafić na fajne Bruge, które zaraz tego samego dnia oddało mi kaskę. Ale sytuacja miała miejsce dwa razy, wiec teraz jak chcę coś zamówić to najpierw truję D... dzwonię i wypytuję, bo na FB nie ma co oczekiwać, że ktoś odpisze. GNL i Konik mają fajne rozwiązanie z tym BOT'em z czatem, gdzie na bieżąco można się czegoś dowiedzieć 🙂.
zembria, wiesz, że daną rzecz - na przykład czaprak - potrafi wrzucić do koszyka w sklepie na przykład 100 osób? To ile ten sklep musiałby mieć sprzętu na stanie, żeby pokryć koszykowe rezerwacje? 😉
Misskiedis   Jeździj nocą, baw się i krzycz na całe gardło!
17 listopada 2018 16:41
Z tymi terminami 7-14 a nawet jak tu widzę 21 dni to jest tak, że sklep nie ma na stanie, musi sobie zamówić dostawę u producenta, i spełnić np minimum logistyczne, 3 dni się targuje i wybrzydza, a cierpimy na tym my klienci detaliczni.


Ale wiesz że nikt się o każdy jeden produkt się nie targuje i nie wybrzydza tylko większość sprzętu idzie do nas z Niemiec i np. pikeur którego sklep nie ma na stanie to jakieś 3 tygodnie czekania jeśli dana rzecz jest u producenta, jak nie ma to trzeba czekać kiedy planuje wyprodukować, czego nikt nie jest w stanie ogarniać na bieżąco bo trzeba by zatrudnić kilkanaście osób które by sprawdzały status wszystkich produktów w sklepie. Polskie marki to zwykle tydzień-dwa oczekiwania, inne zagraniczne poza pikeurem to często 2 tygodnie. Producent też niechętnie wysyła mniejsze paczki i woli żeby sklep zebrał kilka zamówień do wysłania na raz. Produkty dostępne do tygodnia to zwykle kwestia "mamy w magazynie z którego nie wysyłamy/sklepie stacjonarnym który nie zajmuje się stricte wysyłką do klientów internetowych", bo np są dwa sklepy stacjonarne i jeden z nich jest "centrum sprzedaży" sklepu internetowego, więc najpierw trzeba dostarczyć wszystko w jedno miejsce.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
18 listopada 2018 18:15
100 osób? łooo... no dobra, to wychodzi na to że ja jakaś dziwna jestem, bo nie wrzucam do koszyka rzeczy których nie chcę kupić i zawsze myślałam, że jak już w koszyku, to w sumie już "sprzedane" 😉 Spoko, kumam, że sklepy tak nie robią jeśli klienci wrzucają, żeby wrzucić.
To zależy. Jeśli są sklepy z opcją schowka, to wrzucam interesujące mnie rzeczy tam - często np. kilka podobnych produktów, które chcę mieć w jednym miejscu i potem wybrać z nich najlepszy dla siebie. Jeśli nie ma opcji schowka to wszystko ląduje najpierw w koszyku i dopiero tam dokonuję ostatecznego wyboru. W związku z tym nie kupuję wszystkiego, co się znalazło w moim koszyku :-)
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
18 listopada 2018 19:15
Ja po prostu otwieram w nowej karcie te produkty co mnie interesują, a w koszyk wrzucaj przy składaniu zamówienia.
Ja też tak czasem robię, ale zwykle robię zakupy niespiesznie, czasem zajmuje mi to kilka dni. Jak mam wolną chwilę to przeglądam i to, co mnie potencjalnie interesuje wrzucam do koszyka/schowka,a po jakimś czasie dokonuje ostatecznego wyboru. Jeśli potrzebuję czegoś na już, to wtedy też wrzucam w kosz tylko to, co na pewno chcę kupić.
Ja robię zakupy w https://www.truerider.eu/ bo to mój ulubiony sklep z odzież i akcesoriami jeździeckimi. Polecam
Horsetack - jakieś opinie?
Kupiłam 1 listopada buty z opcją oczekiwania do 14 dni. I pierwsze ups: nie mogę wejść na własne konto, sprawa zgłoszona odpowiedź: aaa noo tak bo problem jakiś, proszę zamówić ponownie. Próbuję wielokrotnie dzwonić na nr kom podany na stronie oczywiście w dniach i godzinach otwarcia sklepu - nikt nie odbiera 🙁 To zamawiam ponownie i dostaję maila: czy realizować oba identyczne zamówienia... ee zaczynam głupieć. Telefon nadal milczy, na maile trzeba czekać, ale niby temat wyjaśniony. Nadal nie moge wejść na swoje konto, nie mam zatem jak śledzić zamówienia. Ostatnie info: buty zostaną wysłane max 15 listopada, dziś jest 19, już nawet nie próbuję dzwonić, mail milczy... Ja na prawdę mogę i miesiąc czekać na zamówienie, bo rozumiem że nie można mieć wszystkiego w magazynie. ale taki brak kontaktu raczej niepokoi
Zamówienie opłacone z góry
Słowem: nie polecam
Dodam, że pierwszy raz chciałam wejść na konto ze 3 dni po zamówieniu tylko po to aby domówić kilka rzeczy (i na nie poczekać)
Ale jakoś sklep mnie do siebie nie przekonał 🙁
Moon   #kulistyzajebisty
19 listopada 2018 19:57
_Gaga, ja z kolei zamawiałam jakieś pierdołki jakiś czas temu i było sprawnie i miło. (A też towar, którego nie było magazynie)
Ale też prawda że sam system sklepu się często tnie i po wyszukaniu czegoś stronicowanie nie działa, albo w ogóle się nie włącza.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
20 listopada 2018 06:34
Ja robiłam tam kilka razy zakupy i nigdy nie miałam takich problemów. Teraz 30 go października robiłam zamówienie, czas oczekiwania 14 dni i też nadal czekam :/ Może się im jakaś dostawa opóźnia? Ale fakt, że jakaś informacja by się przydała.
zembria, mi totalnie nie przeszkadza czekanie, zwłaszcza że zamówienie to termooficerki które mam nadzieję jeszcze chwilę poleżą w szafie 😉 Tylko ten brak kontaktu i olewanie problemu dostania się do konta. Nowego konta nie założę, bo nie przepuszcza mojego maila... Do starego nie mogę się dostać... kolejnego zamówienia bez zakładania konta nie złożę, bo totalnie nie będę wiedziała czy paczka została wysłana, czy nie... szkoda gadać 🙁
Wielki plus dla animalii. Błyskawiczna wysyłka i w dodatku wysyłka gratis 😀
Ja robiłam tam kilka razy zakupy i nigdy nie miałam takich problemów. Teraz 30 go października robiłam zamówienie, czas oczekiwania 14 dni i też nadal czekam :/ Może się im jakaś dostawa opóźnia? Ale fakt, że jakaś informacja by się przydała.


Moje zamówienie z 14 dniowym terminem z 31 października dziś dotarło 😉 W sumie się nie upominałam, bo też rzeczy z którym mi się nie spieszyło.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
22 listopada 2018 06:17
Mi też się nie spieszy, inaczej szukałabym dostępnego od ręki, ale brak informacji jakiejkolwiek, że się przeciągnie jest nie fajny.
zembria, brak odpowiedzi na maile, brak kontaktu telefonicznego. Bo - jak pisałam - ja mogę czekać i mam sporo cierpliwości w tym temacie. Niejedno moje zamówienie się gdzieś tam zapodziało, przeciągnęło i zawsze był kontakt ze sklepem, a tu średnio 1 mail w tygodniu w odpowiedzi na moje 5. Dzwonić przestałam, skoro nikt nie odbiera.
Tydzień temu informacja: paczka zostanie wysłana najpóźniej 15 go listopada. I cisza... pytam od 19 co z zamówieniem, odpowiedź 21 go w stylu: to nie nasza wina... ee serio? Nie Wasza, że się nie odzywacie?
Aa dostałam informację, że mają sporo paczek i nie odpowiadają na maile. OK, tylko jak się prowadzi sklep internetowy to chyba wypada, chociaż co drugi dzień zerknąć na maile? Zwłaszcza gdy telefon milczy 🙁
_Gaga, sklep internetowy ma paczki do wysyłek.. biedny 😉
Ja też musiałam się u nich dopominać o informacje. Paczka doszła, ale już nic u nich nie zamówię na pewno.
Puma, no właśnie też mnie to dziwi, że paczki wysyłają... Inne sklepy wysyłają sprzęt e-mailem 😁 , może dlatego inni odbierają telefony.
To moje pierwsze i ostatnie zamówienie w tym sklepie. Zdecydowanie.
Z tego co pamiętam były już w tym wątku minusy dla horsetack własnie za słaby kontakt i długi czas oczekiwania. Jak widać dziwną politykę ma ten sklep :/
ogromny plus dla Animalii - zamówiłam wczoraj rano kilka rzeczy, a wieczorem przed 21 paczka była już u mnie 😀 Dodatkowo udało mi się kupić biotynę w bardzo fajnej cenie dzięki promocji  😍
Horse Trade - szybkość świetlna  🏇 Przed 7 zamówienie zrobione wczoraj (piąteczkowy black friday) a w sobotę o 15  w paczkomacie  😍 Sklep godny polecenia, chyba będzie jednym z ulubionych  😉
Jakim kurierem wysyła Konik? Bo albo jestem ślepa, albo nie jest to podane 🙁
Jakim kurierem wysyła Konik? Bo albo jestem ślepa, albo nie jest to podane 🙁


W mallu o wysyłce też nic nie mam. A ni cholery nie pamiętam, czym przyszło. 🙁 W regulaminie też nie wspomnieli. Ale... za to znalazłam takowy punkt regulaminu!:

3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 12 tygodni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.

Ciekawe. 😀
12 tygodni?!  😲 no właśnie ja też nie mam nic w mailu, na stronie też nie mogę znaleźć, zostało zadzwonić i liczyć, że odbiorą  🤣
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się