Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?

Fahra, Średnio mogę się wypowiedzieć jak oceniam ogiera, bo w kwestii hodowlanej jestem laikiem, a konia mam bardzo krótko. Póki co - młody dał się poznać jako bardzo opanowany, spokojny koń, choć "duże oko" wszystko widzi 😉 Czas pokaże, co z niego wyrośnie. Szukałam raczej lekkiego konia z pochodzeniem. Jaśmina na żywo nie widziałam. Na pewno przekazuje urodę.... 🙂
Efektów nie będę komentować  😉

Rozwinełabyś temat Efekta?  :kwiatek:
Jeszcze odnośnie Emetytów, obserwowałam przez kilka lat dwa Emetyty stojące w okolicznej stajni i bardzo wyróżniały się na tle reszty koni dużą niestabilnością emocjonalną, wpadaniem w histerię i codziennym tkaniem.

Fahra młodziak pięknie Ci rośnie, bardzo podoba mi się jego smukła głowa  🙂
Sosenka, moja Emetytka tez histeryczka (rzadko jej się zdarza ale jak jest histeria to totalnie się jej mózg wyłącza) i też tka w stresowych sytuacjach, ale kobyla jest ruchowo bardzo fajna, w skoku gumowa i do tego tak bystra, szybko ucząca się i reaktywna że gdyby była od młodego w sporcie a nie w hodowli to mogłaby chodzić duże konkursy.

Ale znam też walaszka mlp po Emetycie, oaza spokoju w stajni, bez narowow I bardzo grzeczny do jazdy.
karolina_ Dokładnie tak reagowały znane mi konie, nie zawsze wyłączał im się mózg, ale jak już się to stało, to było zero reakcji na bodźce i jeździec mniej lub bardziej walczył o życie. Reszta też się zgadza - bystre i inteligentne konie 🙂 Zawsze podziwiałam dogadujące się z nimi osoby, niestety ten typ koni wykracza poza moje możliwości.
Widzę że wspominacie Emetyta więc przy okazji zapytam. Od pół roku posiadam 13-to letnią klacz po nim. Chciałabym ją na przyszły rok zaźrebić. Tylko pytanie jakim ogierem  🤔 🤔 🤔
Wszystko co wyżej piszecie to zupełnie prawda. Jest to mega trudny koń z chaosem w głowie. Chciałabym mieć w przyszłości fajnego zrównoważonego i skocznego źrebaczka może miał był ktoś pomysł na ogiera który pomógłby naprawić "złe geny" ?