sklepy internetowe

ze co? nie odpuszczaj, nie liczy sie nascie złotych tylko fakt. zazadaj wyslania do ciebie kuriera i wyslania odpowiedniego rozmiaru. potem sklepy sobie coraz czesciej pozwalaja na takie rzeczy..
Minus dla Bergo.
Strasznie jestem zawiedziona, bo do tej pory było ekspresowo i bezproblemowo, a tym razem pokazali mi, że mają mnie w przysłowiowej D.
Wczoraj zamówiłam bryczesy, dzisiaj doszły, ale w innym niż zamawiałam rozmiarze. Napisałam reklamację, mogę oczywiście im odesłać towar - tylko słabo, że na swój koszt. Oni do błędu się zupełnie nie poczuwają.
Nie będę się awanturować o głupie naście złotych, ale więcej zakupów u nich nie zrobię.

Nie mają prawa zażądać od Ciebie zapłaty za zwrot towaru niezgodnego z opisem. Nie trzeba się awanturować, napisz spokojnego maila, że nie masz zamiaru płacić za ewidentną pomyłkę sklepu.
Plus dla konika, błyskawiczna wysyłka, we wtorek zamawiane, w środę u mnie 😀
Nie wiem ile już maili z nimi wymieniłam, ale jak na razie nic to niestety nie zmieniło. Jestem zmęczona całą sytuacją i przestaje mi się chcieć "udowadniać", że mam rację. Miałam sobie ułatwić życie na ferie, to sobie kurcze ułatwiłam  🤔

Za to kolejny plus dla konika - wczoraj późnym popołudniem zamówione, dziś o 7.30 u mnie 🙂
Przesyłasz zdjęcie metki i paragonu i nie mają co dyskutować, a jak nie, to są odpowiednie instytucje.
Ogromny minus dla sklepu zdrowy-kon.pl - zamówienie złożone w grudniu przed świętami, wszystkie produkty dostępne na stanie i wysyłka do 48 godzin. W styczniu paczek wciąż brak... Po telefonie okazało się, że części produktów nie ma na stanie i nie wiadomo, kiedy będą. Nikt wcześniej nie poinformował nas, że brakuje zamówionego towaru. Poprosiłam o wysłanie produktów, które są na stanie. Paczka miała być niezwłocznie wysłana - miała być i znowu nie była. Po kolejnym tygodniu i kolejnych telefonach ostatecznie niekompletne zamówienie przyszło w połowie stycznia, rozłożone na kilka dni.
Plus dla sklep.bergo.pl - ekspresowa wysyłka, ale byłoby jeszcze piękniej jakby odpisywali na pytania klientów  🤣
Plus dla arcus-konie.pl
Jak sytuacja z Podkową?
Ogromny minus dla sklepu zdrowy-kon.pl - zamówienie złożone w grudniu przed świętami, wszystkie produkty dostępne na stanie i wysyłka do 48 godzin. W styczniu paczek wciąż brak... Po telefonie okazało się, że części produktów nie ma na stanie i nie wiadomo, kiedy będą. Nikt wcześniej nie poinformował nas, że brakuje zamówionego towaru. Poprosiłam o wysłanie produktów, które są na stanie. Paczka miała być niezwłocznie wysłana - miała być i znowu nie była. Po kolejnym tygodniu i kolejnych telefonach ostatecznie niekompletne zamówienie przyszło w połowie stycznia, rozłożone na kilka dni.


Widzę, że nie tylko mnie się to przytrafiło..

Ja swoje zamówienie w Zdrowym koniu złożyłam 13 grudnia (dostawa miała być ok 7 dni), paczkę otrzymałam po miesiącu (plus za gratis do zamówienia- książka), niestety derka była w rozmiarze 145 ale angielskim.
Natomiast 31 grudnia zamówiłam paszę i do dziś jej nie ma, a ponoć wysłana 15.01...
Czy ktoś dostał zwrot pieniędzy ze sklepu Punkt jeździecki? Jeśli tak to za jakie zamówienie?
ja dostałem zwrot z Punktu Jeździeckiego dwa tygodnie temu za zamówienie z sierpnia. Po wieeelu mailach.
Jakaś poprawa u Podkowy czy dalej nic?
Zdrowy koń
Pytanie do mających jakieś doświadczenia ze zdrowym koniem. Zamówiłam kilka rzeczy u nich (jeden z przedmiotów miał najdłuższy czas oczekiwania na wysyłkę 5 dni, więc za taki przyjęłam termin wysyłki całości). Maile przychodziły po kolei: przyjęto do realizacji, oczekiwanie na wpłate, przygotowanie do wysyłki, wysyłka...
I tu mi dzisiaj szczęka opada coraz to niżej. Otóż na tą chwilę (z racji trudnego dojazdu do mnie) zamówiłam tylko w zdrowym koniu ową paczkę, nigdzie nic innego. Rano sms z dhl, że kurier dostarczy przesyłkę, na mailu że inpost dziś dostarczy przesyłkę, a pod drzwiami dpd z paczką. (No, ok. Poza moim adresem i jakimś adresem "ni z pietruszki" jako nadawcy nie było żadnych dokumentów oprócz jednego suplementu dla koni. Myślę sobie "eee, to nie od zdrowego konia, no bo gdzie reszta"... no i żadnej informacji w paczce/mailu czy czymkolwiek, że to od nich.) Ale że byłam zabiegana, nie zawracałam sobie tym głowy. W godzinach popołudniowych telefon.. od kuriera - a jakże - (inpost), który z wątpliwym smutkiem stwierdził, że nie wjedzie na moją ulicę bo się nie da. No, po dłuższej wymianie zdań, zawiózł pod inny wskazany adres dwie paczki.. Został dhl (który przysłał sms) z zapewne resztą zamówienia...? czy dotrze...?
Czy Wasze zamówienia też trafiały do Was wszystkimi możliwymi kurierami? W taki sposób, że powinniście w domu cały dzień czatować na JEDNO zamówienie???  👀 👀
ja paczke dostalam. teraz juz sobie zyczy 60 zl za zrobienie mieszanki. coz zamowie ostatni raz a potem bede kombinowac.

serio ktos zamawia kuriera do domu i potem na niego czeka? Nie sądziłam ze ktos moglby cos takiego praktykowac. Zawsze zamawiam albo do siebie albo do kogos do pracy ew jak wiem ze kurier moze zostawic w punkcie to tam jade. Zawsze jednak staram sie wybrac paczkomat, kiosk ruchu albo żabkę. Od biedy poczta bo wiadomo ze mozna odebrac potem i noe trzeba na nikogo czekac..
Mega + dla Nuby. Zaspałam z zamówieniem, zrobiłam zamówienie w poniedziałek, napisałam w uwagach, że zależy mi na szybkiej wysyłce, a we wtorek o 14 paczka była już u mnie  💃
Ok. Odebrałam dzisiaj paczke, która dotarła do bratowej.W sumie były od dwóch firm kurierskich, dostarczone przez jednego kuriera. Czyli zamówienie dotarło w trzech paczkach z rónych firm kurierskich.. Nigdy z czymś takim nie miałam do czynienia. Towar jest ok, więc sklep też ok.
Z tą dostawą troszke mnie to zdruzgotało. Mam fatalny dojazd przy panujących warunkach pogodowych. Liczyłam, że przesyłka zdąży do mnie dotrzeć przed roztopami  🤔 i że nie będzie się do mnie musiało przedzierać "stadko kurierów".

ja paczke dostalam. teraz juz sobie zyczy 60 zl za zrobienie mieszanki. coz zamowie ostatni raz a potem bede kombinowac.

serio ktos zamawia kuriera do domu i potem na niego czeka? Nie sądziłam ze ktos moglby cos takiego praktykowac. Zawsze zamawiam albo do siebie albo do kogos do pracy ew jak wiem ze kurier moze zostawic w punkcie to tam jade. Zawsze jednak staram sie wybrac paczkomat, kiosk ruchu albo żabkę. Od biedy poczta bo wiadomo ze mozna odebrac potem i noe trzeba na nikogo czekac..


Nie wiem, jak u Ciebie. Do mnie kurier nie dzwoni, o której będzie (czasem jest tylko podany przedział godzinowy). Czasem dostanę maila/sms, że tego i tego dnia będzie próba dostarczenia przesyłki. Mieszkam w szczerym polu (dojazd drogą gruntową - w tej chwili błotną i "nie przejezdną", na sąsiadów liczyć nie mogę. Ale mam "prace w domu = gospodarstwo", więc czekam (w sensie odkładam wyjazd itp na później skoro ma dotrzeć kurier. Chyba że wiem, że ktoś inny jeszcze będzie w domu mógł odebrać przesyłkę). Broń Boże, nie rzucam wszelkich innych zajęć i stoję cały dzień w drzwiach  😉 🤣 Aczkolwiek jak coś zamawiam, to zależy mi, aby dotarło do mnie bez komplikacji. Stąd podobnie jak Ty, jeśli jest tylko możliwość wybieram paczkomat 😉

Ale reasumując. Zdrowy koń podołał. Mimo dziwnej dostawy i bez informacji o jej formie, towar ok. Czas dostawy łączny 11 dni (w tym 4 dni wolne, więc tydzień od otrzmannia wpłaty). Jak się komuś nie spieszy przy zakupie to ok.
Risa pytałaś o HealthyHorse. Ja kontakt oceniam na w porządku. Jednak realizacja zamówienia dość słaba..
W Black Friday (czyli ponad 2 miesiące temu!) zrobiłam zamówienie, które do tej pory jest realizowane. Gdybym sama nie skontaktowała się ze sklepem, to nie wiem czy dostałabym informacje o problemach. Okazało się, że HealthyHorse nie posiada na stanie produktu (czaprak) który zamówiłam i czekali na dostawę. Dostawa przyszła, ale mój kolor został zastąpiony granatowym (sklep przeprosił w imieniu producenta i powiedział, że kolejna dostawa ma być do 2tyg). W kolejnej dostali tylko czapraki ujeżdżeniowe i jak to sami powiedzieli "dalej czekają na skokowe, ale producent nie jest w stanie podać dokładnej daty, a może to potrwać nawet do miesiąca".
Plus jest taki, że wybrałam pobranie więc paczka nie jest opłacona. Kontakt jest w porządku.
Minus że na stronie czapraki dalej są dostępne z czasem oczekiwania 7 dni. Oczywiście mój kolor jest niedostępny, ale jak pytałam o te co są wymienione to dostałam odpowiedź, że tylko granat im został.  🤔
Ja tez nie bylam zbyt zadowolona z healthyhorse. specjalnie przed zakupem upewniałam się odnośnie stanow magazynowych - tak maja dostępny towar! no. zamowilam. po 3 dniach mail, ze jednak nie maja i oczekiwanie do 14 dni.
Podziekowalam i poprosiłam o swrot kasy, chociaż tyle ze zwrócili dość szybko.
Racjonalna   Patrz w niebo, ale uważaj na kupy
30 stycznia 2019 15:34
Czy ktoś wie coś ta temat sklepu hayloft.pl? Polecacie/nie polecacie? Widzę, że odbiór osobisty w Piasecznie- mają sklep stacjonarny?
Hej wszystkim, czy mieliście kiedyś do czynienia ze sklepem Dotibel? Na Cavaliadzie w PZ zakupiłam u nich dwie bluzki, następnie przepłukałam i odlozylam do szafy, jak na swięta ubrałam jedna z bluzek okazało się ze nadruk kompletnie się rozpada (normalnie naciagniety na klatce piersiowej a nadruk rozciagniety i popekany jakbym trzy razy za mala bluzke nosila, druga bluzka w porządku) zgłosiłam im to 27 grudnia, wyslałam zdjęcia etc - odpowiedzi pt musze skonsultować etc etc, jak sie wkurzyłam to kolejna odpowiedz ze w przyszłym tygodniu odp, po prawie miesiacu już się kompletnie wkurzyłam i w końcu dostałam odp żebym odesłała koszulke a oni sobie popatrza. Oczywiście paczkę musiałam nadać i opłacić sama. Od tamtej pory paczka leży już powtórnie awizowana u nich na poczcie, sklep  milczy, prawdopodobnie zaraz wróci do mnie i będę ją musiała kolejny raz opłacić. Sprawę będę jutro zgłaszala do UOKiK bo kompletnie nie mam nerwów i ochoty na to. Czy ktoś miał kiedyś taką sytuację?

edit🤔prawa zakończona w pół godziny dzisiaj. po ponad miesiącu ale zakończona. szczerze odradzam. Bluzki ładne ale nie warte tych nerwów..
Czy ktoś w ostatnim czasie miał kontakt ze sklepem dromy? Przyszło mi niekompletne zamówienie i ani się dodzwonić, ani nie odpisują..... Jakoś mega słabo...
ja sie nigdy nie dodzwoniłam, ostatnio na mejla odpowiedziano po 3 dniach 🙁
Miło..... Jakoś znowu mi się już odechciało zakupów.... Średnio to fajne....
Czy ktoś wie coś ta temat sklepu hayloft.pl? Polecacie/nie polecacie? Widzę, że odbiór osobisty w Piasecznie- mają sklep stacjonarny?

Bardzo polecam. Wysyłka ekspresowa, a kontakt przemiły. Z tego co wiem mają sklep stacjonarny.
Duży plus dla sklepu Pegaz Shop koło Poznania. Szybciutko zrealizowane 🙂
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
06 lutego 2019 06:34
A jak tam z Podkową? Muszę zamówienie zrobić i się waham 🙄
zembria ja zamówienie dostałam błyskawicznie... Tyle że worki z sieczką o wadze 10kg zamiast 15kg...
A jak tam z Podkową? Muszę zamówienie zrobić i się waham 🙄

jezeli nie robisz mieszanki na zamowienie to strzelam ze nie przerosnie ich wyslanie paczki 😉
Duży plus dla Optifeed, zamowilam w sobotę od nich sieczkę Dengie z wysyłką za free a dziś w środę rano sieczka już u mnie.
TopHors duuuuży plus. Wczoraj złożone zamówienie dzisiaj już u mnie i do tego darmowa dostawa do końca lutego  😅
Hej kobietki, czy http://sklep.oxer.com.pl/ ten sklep z Wrocławia to istnieje? Ktoś coś wie?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się