pensjonaty w okolicach trójmiasta

Wyszłam z obiegu, a poszukuję trenera skokowego, który pomoże mi na nowo wejść w skoki. Dojazd w okolice Żukowa (w stronę Otomina). Konie od L do C, a jeździec mini LL 😀 Możecie kogoś polecić?
Ktoś coś nt obecnej sytuacji w Ciekocinku? Może być PW 🙂
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
22 stycznia 2019 12:45
Zostaw tam tylko rekreacja, szukają nowego managera.
Co prawda nie będzie to pytanie o pensjonat, ale lepszego wątku nie znalazłam.
Poszukuje stajni/zawodnika/trenera w trojmiescie/okolicach (max. 60km od Gdyni) gdzie mogłabym poważniej jeździć chociaż 3-4 konie dziennie. Jestem studentka, za chwile zdaje srebro, jak każdy mam pewne braki i nie jeżdżę super mistrzowsko, ale mam duże zacięcie, głowę na karku oraz szczere chęci, aby dużo i ciężko pracować i co dla mnie bardzo ważne- wreszcie móc wejść w sport. Słucham i robię to co się do mnie mówi.
Poszukuje jakiejkolwiek opcji, która by mi to umożliwiła.
Do tej pory jeździłam już i bardzo młode, świeże konie jak i te chodzące GP.
Do kogo mogłabym zagadać? Czy ktoś miałby może jakiś kontakt? Jakieś info czy może jakiś zawodnik nie potrzebuje kogoś do objeżdżania koni?
Będę dozgonnie wdzięczna za jakakolwiek pomoc  :kwiatek:
dziewczyny, a jest jakaś stajnia przydomowa w rejonie GDAŃSK OSOWA ? pomijając stajnię nad jeziorem?
dea   primum non nocere
25 stycznia 2019 20:48
Leśna Polana, ale nie wiem czy mają pensjonat teraz i mieli jakiś problem z wybiegami.
OBIBOK, znam jedna przyjemna przydomowa stajenkę na Osowej. Żaden luksus, ale opieka na pewno troskliwa.