sklepy internetowe

Orientuje sie ktoś co się dzieje w sklepie Podkowa? Kopyto wyslane do badania miesiąc temu, pisalam maile, dzwonię i tylko mowi ze skrzynka pełna. Odzewu brak z żadnej strony :/
pisalam kilka stron temu - my na badanie kopyta czekalismy chyba z 1.5 miesiąca-  niby laboratorium się spóźnialo..
+ dla Pasi-Konika za ekspresową wysyłkę zamówienia
A jakie doświadczenia z HorseYa? Mają mega promocje teraz, ale nie mam informacji co do mojego pierwszego opłaconego zamówienia.
Chciałam złożyć drugie zamówienie za pobraniem tym razem, ale widzę, że nie ma tam takiej opcji w ogóle?  😲
Puma  Robiłam zakupy dwukrotnie i bardzo polecam. Kontakt bardzo spoko,wszystko przyszło ( zapomniana fv szybciutko dosłana)  🙂
Kontakt przed fb z nimi jest genialny. Paczka wysłana, więc wszystko dobrze się skończy mam nadzieję  😀
[quote author=zembria link=topic=81.msg2843377#msg2843377 date=1549434888]
A jak tam z Podkową? Muszę zamówienie zrobić i się waham 🙄

jezeli nie robisz mieszanki na zamowienie to strzelam ze nie przerosnie ich wyslanie paczki 😉
[/quote]
Ja zamówiłam mieszankę 28 lutego, wysłana została 4 marca (po drodze był weekend). Dostałam wczoraj.


pisalam kilka stron temu - my na badanie kopyta czekalismy chyba z 1.5 miesiąca-  niby laboratorium się spóźnialo..

Z tego co mi wiadomo, to laboratorium pracuje chyba w trybie ustroju, o którego powrót walczy pewna partia.  Raz zniszczyli mi w maszynie próbkę i nie pofatygowali się zawiadomić. Dopiero jak Podkowa zadzwonił, żeby zapytać, skąd opóźnienie, okazało się, że próbkę maszyna pożarła.

Kiedyś w rozmowie pan Podkowa powiedział, że ma już dość problemów z tym laboratorium i zastanawia się nad wycofaniem tej usługi z oferty.  Bardzo go prosiłam, żeby jednak nie rezygnował.  Nie wiem, czy moje prośby miały jakis wpływ na decyzję, ale cieszę się, że wciąż to robi, bo chyba nikt inny takich badań nie oferuje.   
hippolyt ma jeszcze w ofercie unguloskopie
trusia no to brawo ze czekalas krotko ale inni nie. Po wywalczonej przeze mnie mieszance na zamowienie teraz cena nagle za przygotowanke wzrosla chyba trzykrotnie. Dla mnie kompletna porazka.
Czyli wzrosła do ilu? (naturalnie, jeśli chcesz to upublicznić).


Edit:
Rozumiem, że inni czekają dłużej, ale swój przyklad podałam nie po to, żeby pokazać, że ja mialam dobrze, a inni źle, ale w odpowiedzi na twoją sugestię, jakoby przygotowanie mieszanki na zamówienie oznaczało z automatu dlugie oczekiwanie i drogę przez mękę. Z automatu tak się nie dzieje, jak widać.
Cena jest na stronie www. Jak ktos bedzie chciał sobie zamówić to bedzie widzial cene.
Cenę na stronie znam, sama tyle zapłacilam. Zrozumiałam, że „karnie” dostałaś jakąś wyższą cenę. 
Nie cena ze strony wzrosla trzykrotnie odkąd zaczelam tam kupować . I wiecznie z czymś problem. Najpierw bylo nawet w promo po 1 zl i mieszanka od reki. potem juz 20 ostatnio chyba 30 z hakiem i teraz pieknie 60. Litości..
florcia9   "Amicus optima vitae possessio"
08 marca 2019 12:21
+ dla Animalia - zamawiam bardzo często, wszystko zawsze zgodnie z opisem, szybko i sprawnie.
+ dla Końskie Zaloty
+ dla Pasi-Konik
+ dla Pegaz

OGROMNY MINUS dla Horsetown - Pani chyba kpi sobie z klientów, zero odzewu ze strony infolinii, kontakt tylko przez FB i to wybiórczy, zamówienie z terminem realizacji 3 dni realizowane było 2 tygodnie, po czym dotarł do mnie towar inny niż zamawiałam. Absolutnie nigdy więcej! Najgorsza obsługa klienta z jaką kiedykolwiek się spotkałam.

- dla Zdrowy Koń - termin realizacji miał wynosić 2 dni, od opłacenia do wysłania towaru minęło 9 dni, sklep nie pokwapił się o poinformowanie mnie o opóźnieniach, towar zgodny z opisem.
florcia9 to dziwne, ja wiele razy zamawiałam z Horsetown i nigdy nie miałam problemów. Sama bardzo lubię ten sklep bo czasem trafiają się fajne promocje  😁
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
11 marca 2019 19:07
+ dla Animalia, Bergo i 4Equine
Z 4Equine świetny kontakt, super obsługa i bardzo szybka realizacja  :kwiatek:
Edit. + dla Caball i to ogromny 😍 😍
Aktywny kod do Pasi-Konika?  :kwiatek:
MizerkaEquine - 10%
Jak zawsze wielki + dla Dobry-Koń  😀 Zamówienie na drugi dzien u mnie  😍
Wielki plus dla Equishopu, nie dość że załapałam się na super promocje, to jeszcze przesyłka ekspresowa 😍
ode mnie plusy dla PasiKonika i Amigo za bardzo szybką realizację zamówień
Plus dla Bergo.
Piszę, że zamówiłam zły kolor derki, czy mogą mi wymienić. Oczywiście, żaden problem, tylko dostawa się wydłuży. Jasne, spoko. Prosi mnie właściciel o potwierdzenie, z pytaniem, czy rozmiar jest w takim razie dobry - sprawdzam, no 135, ale PLUS, który nijak mi potrzebny na suchoklatesa. 😀 Nie wiem, gdzie mózg zostawiłam, nigdy więcej zakupów przez telefon. 😀 Tak więc idzie do mnie już mój kolor w moim rozmiarze. 😀 Miło, że właściciel upewnił się co do tego PLUS-a, jak już mnie miał na mailu. :P
Minus dla jarpola, dwie wiadomości, obydwie odczytane i ŻADNEJ odpowiedzi  :/
Duży plus dla sklepu Eqclusive. 🙂 Dzwoniłam do nich najpierw kilka razy i uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi,potem jak już się zdecydowałam i opłaciłam zamówienie to dostałam paczkę na drugi dzień roboczy, wszystko super zapakowane, szczotki świetne i jeszcze w gratisie dostałam kopystkę! 😀 No i dostałam też rabacik na kolejne zamówienie, nie ma się do czego przyczepić.

Również duży plus dla sklepu Stajnia, który przeprowadził mnie przez trudny proces zakupu pierwszych oficerek, cały proces przebiegł profesjonalnie, oficerki przyszły idealne i dość szybko (już po miesiącu, a miałam czekać 6-8 tygodni) i również dostałam rabacik na kolejne zamówienia. 🙂

Szykuje się też duży plus dla Amigo, choć jeszcze zobaczę jak będzie jak dostanę siodło, ale do tej pory kilka razy rozmawiałam z przemiłą panią, szybko panie przyjechały pomierzyć konia do siodła. Potem już przy samym zamawianiu w sklepie panie dzielnie zniosły moje miliony pytań i wybieranie ogłowia, kantarka, doradziły w kwestii podkładki, skóry i kolorów na siodle. Czułam się zaoopiekowana i czas upłynął mi bardzo miło, także polecam. 🙂
Ogromny plus dla Zdrowy Koń https://zdrowy-kon.pl - zamawiam suple, wcierki i tym podobne regularnie i zawsze jest mega szybka wysyłka, bardzo dobrze zapakowane, wybór jest przeogromny - w końcu nie muszę szukać tego, co potrzebuję po 20 różnych sklepach.
Bardzo duży plus dla sklepu Germapol. Jest to sklep groomerski, ale mają w swojej ofercie maszynki do golenia koni.
Zakupiłam maszynkę, która w innych sklepach była o 100-200 zł droższa. Dostawa ekspresowa (zamówione wczoraj w południe, dziś rano u mnie) i darmowa.
Pani ze sklepu bardzo pomocna i uprzejma.


Ponawiam pytanie: Czy ktoś dostał zwrot pieniędzy ze sklepu Punkt jeździecki? Mam kontakt z właścicielka i ciągle twierdzi że pieniądze zwróci, ale jakoś ciężko mi w to uwierzyć.
Siaba020, w wątku o sklepach stacjonarnych Blondek pisała, ze tez jeszcze nie dostała zwrotu od października wiec może sie z nią skontaktuj. Może razem coś więcej zdziałacie
vanille dzięki za info  :kwiatek:
Ogromny minus dla BRUGE www.koniesklep.pl

Zamawiałam bryczesy, które okazały się za małe. Skorzystałam więc z możliwości zwrotu towaru - towar odesłany kurierem 04.03 czyli 05.03 był u nich (MAKS 06.03), minęły dwa tygodnie do których zastrzegają sobie zwrot pieniędzy - na maile nie odpisują, natomiast przy próbie kontaktu telefonicznego - Pani nie wiedziała w ogóle o czym mówię i chciała zapytać szafowej i oddzwonić - CISZA  🤔

W tych czasach myślę, że szkoda energii na tego typu sklepy....
taa tez kiedyś czekalam na telefon od ich sprzedawczyni. echo a przy oddzwonieniu juz nic sie nie dalo załatwić.. szkoda mi nerwów dla tych nowych pracownic tam. Szefowa fajna ale reszta słabiutko..
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się