Firmy kurierskie - dobre, niezłe, najgorsze

Którą firmę kurierską polecacie do wysyłki paczki za granicę, konkretnie do Holandii? Wyszukiwarka niewiele mi wypluła.
W grę wchodzi jak najszybsze dostarczenie próbówek z krwią, ale przy okazji dobrze byłoby na tym nie zbankrutować. Szczerze mówiąc dotychczas nic nie wysyłałam za granicę, więc jestem kompletnie zielona, a nie chciałabym, żeby to gdzieś zaginęło, zawracało i trzeba było pobierać tą krew jeszcze raz  🙂
Edit- zdublował mi się wpis, przepraszam  😡
Martita   Martita & Orestes Company
03 kwietnia 2019 14:22
Zora90 Kwestia firmy to nie tylko, która wysyła za granicę ale, która umie wysyłać takie rzeczy jak próbówki z krwią. Podpytaj weta z czego korzysta w Twoim regionie?
Zamówiłam na początku czerwca rzeczy z jednego sklepu, wszystko było spoko, na śledzeniu przesyłki wszystko napisane. 3 czerwca zamówiłam, 5 czerwca dostarczone. Mama miała mi to wysłać do Norwegii razem z innymi rzeczami, dzisiaj odebrałam od niej paczkę i już na nią nakrzyczałam, że zapomniała mi spakować całego zamówienia, a ona zdziwiona, że nie wie o co mi chodzi i żadnej takiej paczki nikt w domu nie odbierał. Napisałam maila do Fedexu, to mi z Biura Obsługi Klienta napisali, że paczka o takim numerze nie istnieje. 😵 I kazali kontaktować się z Fedexem, a maila wzięłam z ich strony, więc 🤔. Nie wiem teraz, czy jest jakaś szansa znalezienia tej paczki gdziekolwiek, nie rozumiem, co się mogło z nią stać. Napisałam też do sklepu z prośbą o próbę wyjaśnienia tego, ale nie wiem, czy oni mają jakiś realny wpływ na firmę kurierską. Nie mam pojęcia co w sumie zrobić, czy starać się odszukać paczkę samą w sobie, czy wnosić o jakieś odszkodowanie. Nigdy nie miałam takiej sytuacji i nawet mi nie przyszło do głowy, że może coś takiego się stać. 😵 Miał ktoś może takie przeboje albo ma chociaż pomysł, jak to załatwić?
Martita   Martita & Orestes Company
26 czerwca 2019 17:42